eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJUM W MNISZKOWIE w ramach projektu -Patrząc w przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Mniszków: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJUM W MNISZKOWIE w ramach projektu -Patrząc w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 526438 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223237 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJUM W MNISZKOWIE w ramach projektu -Patrząc w przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć z : języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego, zajęć komputerowych, matematyki, biologii, sportowo-rekreacyjnych, w szkolnym ośrodku kariery do trzech szkół podstawowych i jednego gimnazjum, znajdujących się na terenie Gminy Mniszków. 2.Na potrzeby realizacji zadania zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część I - Dostawa sprzętu elektronicznego 2) Część II - Dostawa pomocy dydaktycznych 3.Szczegółowy opis zakresu rzeczowego dostawy w poszczególnych częściach zamówienia znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będący integralną częścią SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy oraz instruktaż. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta. 5.Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. 6.Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym, Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą, Szkoły Podstawowej w Stoku i Gimnazjum Publicznego w Mniszkowie (wg zestawienia i podziału w Szczegółowym opisie części pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego - załącznik 1 do siwz) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 7.Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 8.Dostarczone materiały zostaną komisyjnie przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. 9.W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą standardów dostawy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają w/w wymagania określone przez zamawiającego, wypełniając odpowiednio załącznik nr 7 tj. tabelę równoważności. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny był podobny pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj, właściwości), 2) charakteru użytkowego ( funkcji, przeznaczenia), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału) 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) 10.Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie doprecyzowują oczekiwania jakościowe i określają cechy techniczne dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu, zasady trwałości projektu. 11.Kody CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30213100-7, 32000000-3, 38000000-5, 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 22110000-4, 37400000-2, 48000000-8. 12.Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na jedną część zamówienia lub dwie oferty na dwie części zamówienia. Zamawiający wskazuje, że umowa bądź umowy o zamówienie publiczne zostaną podpisane z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę biorąc pod ocenę każdą część oddzielnie. 14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18.Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 19.Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustanowienie przedstawiciela wykonawcy do kontaktów roboczych, 4) określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz adresu e-mail innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 20. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.31.00-7, 32.00.00.00-3, 38.00.00.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 22.11.00.00-4, 37.40.00.00-2, 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Patrząc w przyszłość, dofinansowany z POKL z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzywna Marek i Łapacz Norbert sc. Man Complex ul. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce, ul. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72301,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69661,05

  • Oferta z najniższą ceną: 69661,05 / Oferta z najwyższą ceną: 71788,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.