eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Gdańsk: Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 524214 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 465292 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Rzeźnicka 54/56, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 - 32 12 300, faks 058 - 32 12 301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na obsłudze kasowej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obsługa kasowa w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku będzie polegała na: 1) przyjmowaniu wpłat gotówkowych od uprawnionych podatników i egzekutorów skarbowych dokonywanych na konta Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku; 2) dokonywanie wypłat nadpłaconych podatków dla upoważnionych podatników Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku (na zlecenie) z otwartego w tym celu pomocniczego rachunku bankowego; 3) przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłaconych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku prowadzone przez NPB o/o Gdańsk. 2. Obsługa kasowa będzie odbywała się w wyodrębnionych dwóch boksach o łącznej powierzchni około 9 m2. Pomieszczenia do obsługi kasowej znajdują się na I piętrze. Każde z wymienionych pomieszczeń wyposażone jest w instalacje sygnalizacji alarmu i włamania, sygnalizację wykrywania pożaru. Pomieszczenia do obsługi kasowej posiadają ponadto instalację elektryczną, telefoniczną i komputerową oraz centralne ogrzewanie. Za najem pomieszczeń z dostępem do mediów (woda, odprowadzanie ścieków, energia elektryczna, energia cieplna, ochrona fizyczna i elektroniczna) i pomieszczeń socjalnych Zamawiającego (WC, śniadalnie) pobierana będzie zryczałtowana opłata w wysokości 700,00 zł brutto. Stanowiska kasowe wyposażone są w sejfy wrzutnie. Wykonawca we własnym zakresie wyposaży pomieszczenia w sprzęt i urządzenia biurowe, które uzna za niezbędne do prawidłowej pracy. 3. Godziny obsługi kasy Zamawiającego: 1) poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 8.00 - 15.00; 2) środa 8.00 - 18.00. 4. Wykonawca poza obsługą kasową będzie mógł świadczyć inne usługi bankowe na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową Zamawiającego. 5. Podatnicy i egzekutorzy skarbowi dokonujący wpłat lub wypłat obsługiwani są w pierwszej kolejności. 6. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowane wpłaty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego odbioru gotówki i przewiezienia jej do banku. 8. Pomocniczy rachunek bankowy prowadzony przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę będzie prowadzony bezpłatnie przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Obroty kasowe w latach 2009-2012: Rok 2009: 1) wpłaty - 39.679 sztuk na ogólną kwotę 25.864.247 zł; 2) wypłaty - 3.889 sztuk na ogólną kwotę 3.156.756 zł; Rok 2010: 1) wpłaty 33.795 sztuk na ogólną kwotę 14.498.346 zł; 2) wypłaty - 4.537 sztuk na ogólną kwotę 3.318.937 zł, Rok 2011: 1) wpłaty - 36.737 sztuk na ogólną kwotę 15.948.180 zł; 2) wypłaty - 3.976 sztuk na ogólną kwotę 2.783.350 zł, Rok 2012 (02.01.2012 - 31.10.2012): 1) wpłaty - 35.266 sztuk na ogólną kwotę 17.542.998 zł; 2) wypłaty - 4.549 sztuk na ogólną kwotę 2.718.840 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank DnB NORD Polska S.A., ul. Postępu 15c, 02-676 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 285600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 285600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.