eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Ostrzeszów: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką
Numer ogłoszenia: 52375 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, fax 062 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów polegający na naprawie dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem kamiennym i profilowaniu dróg równiarką. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część NR 1 - Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, profilowanie dróg równiarką. Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem - m3 800. Naprawa dróg destruktem bitumicznym z rozścieleniem i uwałowaniem - m2 1 000 gr.10 cm. Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną - m2 120 000.Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym - m2 120 000. Część Nr 2 - Remont dróg gruntowych tłuczniem. Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 15 cm z wkorytowaniem zaklinowaniem i uwałowaniem - m2 800. Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem z rozścieleniem i uwałowaniem - m2 8 500 gr. 10 cm. Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego - m3 50. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 6 do SIWZ), w tym przedmiar robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (dotyczy Części Nr 1 i Nr 2 zamówienia): 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis oceny spełniania warunków: 2.1. Uprawnienia: Wykonawca musi wykazać (dotyczy części Nr 1 zamówienia) posiadanie aktualnego i ważnego na teren miasta i gminy Ostrzeszów zezwolenia wymaganego art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), w zakresie transportu żużla oznaczonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z roku 2001 Nr 112, poz. 1206), kodem 10.01.01, tj. Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10.01.04); 2.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że: - ( dotyczy części Nr 1 zamówienia ) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu remontu dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym i profilowaniu dróg równiarką. Wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, - ( dotyczy części Nr 2 zamówienia) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu remontu dróg tłuczniem kamiennym. Wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.3. Potencjał kadrowy - osoby zdolne do wykonania zamówienia: (dotyczy części Nr 1 zamówienia i części Nr 2 zamówienia) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Ocena spełniania warunków: 3.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2.1., 2.2. i w pkt 2.3. zostaną spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy przynajmniej jeden z nich będzie spełniał wymagane dla danej części zamówienia warunki bądź warunki te będą spełniali łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. oświadczenia wykonawcy (wymagane przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ), 1.2. oświadczenia wykonawcy (wymagane przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia), o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ), 1.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument wymagany przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia), 1.4. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj: aktualnego i ważnego na teren miasta i gminy Ostrzeszów zezwolenia wymaganego art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), w zakresie transportu żużla oznaczonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z roku 2001 Nr 112, poz. 1206), kodem 10.01.01, tj. Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10.01.04) - dokument wymagany przy składaniu oferty na wykonanie Części Nr 1 zamówienia; 1.5. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (dokument wymagany przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia - wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi zał. nr 4 do SIWZ ); Wykonawca musi wykazać, że: ( dla części Nr 1 zamówienia ) -wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu remontu dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym i profilowaniu dróg równiarką. Wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, -( dla części Nr 2 zamówienia) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, polegające na wykonaniu remontu dróg tłuczniem kamiennym. Wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.6. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. (dokument wymagany przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia). Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego; 1.7. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i dokument o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego (dokument wymagany przy składaniu oferty na wykonanie każdej z części zamówienia). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)., tj. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1.3., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów: 3.1. pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; 3.2. oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie; 3.3. oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składane oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum, (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ); 3.4. oferta będzie zawierać oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ), składane jako oświadczenie łączne lub jako oświadczenie oddzielne; 3.5. oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 1.3. , oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum. 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Wykonawca sporządza ofertę, która obejmuje: 7.1. formularz OFERTA; 7.2. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.6 SIWZ; 7.3. kosztorys ofertowy; 7.4. inne dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji, a wynikające z uwarunkowań opisanych w treści SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok.64..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W uzupełneniu punktu II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA, zamawiający informuje, że realizacja zamówienia nastąpi od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2008 r. (dotyczy części Nr 1 i Nr 2 zamówienia).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, profilowanie dróg równiarką..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem - m3 800. Naprawa dróg destruktem bitumicznym z rozścieleniem i uwałowaniem - m2 1 000 gr. 10 cm. Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną - m2 120 000. Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym - m2 120 000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gruntowych tłuczniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 15 cm z wykorytowaniem zaklinowaniem i uwałowaniem - m2 800. Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem z rozścieleniem i uwałowaniem - m2 8 500 gr. 10 cm Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego - m3 50..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.