eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Przebudowy obiektu inżynierskiego JNI 1001827 uwzględniającego budowę kładki dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w km 15+773,35 ÷ 15+780,05.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Wola Rębkowska: Przebudowy obiektu inżynierskiego JNI 1001827 uwzględniającego budowę kładki dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w km 15+773,35 ÷ 15+780,05.
Numer ogłoszenia: 52295 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy obiektu inżynierskiego JNI 1001827 uwzględniającego budowę kładki dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w km 15+773,35 ÷ 15+780,05..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy obiektu inżynierskiego JNI 1001827 uwzględniającego budowę kładki dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów w km 15+773,35 ÷ 15+780,05. Przebudowa obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Obsługa geodezyjna - pomiary, tyczenia w ilości 1 kpl. Czasowa organizacja ruchu w ilości 1 kpl. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos z wywiezieniem w ilości 10 m2 ROBOTY FUNDAMENTOWE Studnie z kręgów betonowych i żelbetowych Fi 1200 mm wykonane metodą studniarską, grunt kategorii III, głębokość 3 m, kręgi żelbet. wys. 600 mm - ANALOGIA studnie żelbetowe fundamentowe w ilości 2 szt. Podkłady, betonowe, beton lekki, transport pompą (warstwa wyrównawcza grubości 15cm pod fundamenty w ilości 0,53 m3 Montaż zbrojenia, fundamenty podpór, pręty Fi do 14 mm w ilości 0,07 t Montaż zbrojenia, fundamenty podpór, pręty Fi 16-20 mm w ilości 0,28 t Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, podpory, ściany oporowe i mury pachwinowe, z 1 pompą - zabetonowanie studni w ilości 4,68 m3 Transport mieszanki betonowej dodatek za przewóz za dalszy 1 km po drogach o nawierzchni utwardzonej w ilości 4,68 m3 Transport mieszanki betonowej dodatek za przewóz za dalszy 1 km po drogach o nawierzchni utwardzonej (krotność 10) w ilości 4,68 m3Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów, (w ilości 1 m3/mb) kategoria gruntu IV w ilości 37,65m3 ELEMENTY KONSTRUKCYJNE - OCZEP ŻELBETOWY Deskowanie tradycyjne, oczepy i belki w ilości 14,63 m2 Montaż zbrojenia, oczepy i ławy podłożyskowe, pręty Fi do 14 mm, spawanie spawarką wirującą 500A w ilości 0,25 t Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, płyty, ławy i ciosy podłożyskowe, z 1 pompą w ilości 2,41 m3 Montaż łożysk o masie do 2 t (łożyska stalowe styczne Typ SS-125, nośność 300kN) w ilości 4 szt. Montaż zbrojenia, oczepy i ławy podłożyskowe, pręty Fi 16-20 mm, spawanie zgrzewarką w ilości 0,02 t Wywiercenie otworu pod kątem w betonie, głębokości 100 mm, średnicy 12 mm - analogi średnica 20 mm w ilości 16 szt. Kotwienie prętów zbrojeniowych za pomocą żywicy w ilości 16 szt. ELEMENTY KONSTRUKCYJNE - RUSZT STALOWY Kładki dla pieszych, (przygotowanie rusztu stalowego w zakładzie) w ilości 2,66 t Czyszczenie konstrukcji innych (drobnych) mostów; strumieniowo-ścierne (piaskowanie) do II stopnia czystości (w zakładzie) w ilości 2,66 t Malowanie konstrukcji innych (drobnych) mostów; natryskiem pneumatycznym, 1 warstwa, farba ftalowa do gruntowania przeciwrdzewna, czerwona tlenkowa (w zakładzie) w ilości 2,66 t Malowanie konstrukcji innych (drobnych) mostów; natryskiem pneumatycznym, 1 warstwa, farba ftalowa nawierzchniowa ogólnego stosowania (w zakładzie) w ilości 2,66 t Roboty załadunkowo-wyładunkowe, masa 2-5 t/szt. w ilości 2,66 t Wbudowanie lub wyjęcie przęseł i dźwigarów głównych za pomocą żurawia, masa do 10 t, żuraw samojezdny, bale + krawędziaki w ilości 2,66 t ELEMENTY KONSTRUKCYJNE - PŁYTA MOSTU Deskowanie tradycyjne, płyty ustrojów niosących bez wsporników w ilości 38,84 m2 Montaż zbrojenia, płyty ustrojów niosących pełne bez wsporników, Fi do 8 mm, spawarka w ilości 0,17 t Montaż zbrojenia, płyty ustrojów niosących pełne bez wsporników, Fi 10-14 mm, spawarka w ilości 0,70 t Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, płyty ustrojów niosących bez wsporników pełne, zagęszczanie wibratorem w ilości 6,55 m3 Konstrukcja lekka o ciężarze do 200 kg montaż konstrukcji stalowych prostych - rura stalowa obsadowa fi 101,6mm w ilości 1422,33 kg IZOLACJE I NAWIERZCHNIE Przygotowanie poziomych i pionowych powierzchni elementów mostów pod izolację, płaszczyzny poziome i pionowe, ręczne oczyszczenie powierzchni w ilości 37,75 m2 Przygotowanie poziomych i pionowych powierzchni elementów mostów pod izolację, pozioma warstwa wyrównawcza pod izolację; z zatarciem na gładko, grubość 4 cm w ilości 31,5 m2 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, wykonywane na gorąco, powłoki poziome, 1 warstwa, do 100 m2, emulsja asfaltowa w ilości 6 m2 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, wykonywane na gorąco, powłoki poziome, za każdą następną warstwę, do 100 m2 w ilości 6 m2 Wykonanie posadzek z mas żywicznych, grubość warstwy 20 mm, na otwartej przestrzeni, masa żywiczna inna, ANALOGIA - Nawierzchnia kładek w ilości 23,28 m2 Wykonanie posadzek z mas żywicznych, dodatek lub potrącenia za każde 5 mm różnicy, masa żywiczna inna, ANALOGIA - Nawierzchnia kładek w ilości 23,28 m2 ELEMENTY ZABEZPIECZAJĄCE Montaż poręczy mostowych, odcinki proste, zestaw spawalniczy (dotyczy kładek) - poręcze stalowe ocynkowane w ilości 0,96t.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.22.11.19 - 42.22.11.19 42.22.11.11 - 42.22.11.11 42.22.11.10 - Części dojarek 42.22.11.00 - Części maszyn mleczarskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 300,14PLN (słownie; jeden tysiąc trzysta złotych 14/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2008/2009/2010/2011/2012r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót mostowych (w tym; roboty przygotowawcze, roboty fundamentowe kładki, elementy konstrukcyjne - oczep żelbetowy, elementy konstrukcyjne - ruszt stalowy, elementy konstrukcyjne - płyta pomostu, izolacje i nawierzchnie, elementy zabezpieczające) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każda. wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców Agregat grzewczy elektryczny - szt. 1, Betoniarka wolnospadowa elektryczna 250dm3 - szt. 1, Ciągnik kołowy 29-37kW - szt. 1, Ciągnik kołowy 37kW - szt. 1, Mieszarka do zapraw do 2m3/h - szt. 1, Mieszarka samochodowa transportowa do betonu 6000dm3 - szt. 1, Nożyce elektro-mechaniczne do prętów Fi 40mm - szt. 1, Piaskarnia do czyszczenia metali - szt. 1, Piła tarczowa fi 710mm - szt. 1, Pompa do betonu na samochodzie 60m3/h - szt. 1,Przyczepa dłużycowa do samochodu 10t - szt. 1, Przyczepa skrzyniowa 3-5t - szt. 1, Samochód samowyładowczy do 5t - szt. 1, Samochód skrzyniowy 5-10t - szt. 1, Spawarka elektryczna wirująca 500A - szt. 1, Sprężarka powietrza przewoźna spalinowa 4-5m3/min - szt. 1, Środek transportowy - szt. 1, Wibrator pogrążalny spalinowy - szt. 1, Wyciąg wolnostojący z napędem spalinowym 0,75t - szt. 1, Zgrzewarka do prętów stalowych - szt. 1, Żuraw przesuwny przyścienny lub budowlany 0,5-0,75t - szt. 1, Żuraw samochodowy 4t

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi (minimum jedna osoba), Operator agregatu grzewczego elektrycznego (minimum jedna osoba), Operator betoniarki wolnospadowej elektrycznej 250dm3 (minimum jedna osoba), Operator ciągnika kołowego 29-37kW(minimum jedna osoba), Operator ciągnika kołowego 37kW (minimum jedna osoba), Operator mieszarki do zapraw do 2m3h (minimum jedna osoba), Operator mieszarki samochodowej transportowej do betonu 6000dm3(minimum jedna osoba), Operator nożyc elektro-mechanicznych do prętów Fi 40mm (minimum jedna osoba), Operator piaskarki do czyszczenia metali (minimum jedna osoba), Operator piły tarczowej fi 710mm (minimum jedna osoba), Operator pompy do betonu na samochodzie 60m3/h (minimum jedna osoba), Operator samochodu samowyładowczego do 5t (minimum jedna osoba), Operator samochodu skrzyniowego 5-10t (minimum jedna osoba), Operator spawarki elektrycznej wirującej 500A (minimum jedna osoba), Operator sprężarki powietrza przewoźnej spalinowej 4-5m3/min (minimum jedna osoba), Operator wibratora pogrążalnego spalinowego (minimum jedna osoba), Operator wyciągu wolnostojącego z napędem spalinowym 0,75t (minimum jedna osoba) Operator zgrzewarki do prętów stalowych (minimum jedna osoba), Operator żurawia przesuwnego przyściennego lub budowlanego 0,5-0,75t (minimum jedna osoba) Operator żurawia samochodowego 4t (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 150 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2, 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, wypełniony kosztorys ofertowy, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 150 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 SIWZ, , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, kopia dokumentu wadialnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.