eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Mikołów: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową.
Numer ogłoszenia: 52286 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Mikołowskiego i podległych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wybór Banku na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Mikołowskiego wraz z obsługa kasową i podlegających mu następujących jednostek organizacyjnych : Starostwo Powiatowe w Mikołowie ( w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo - Pożyczkowa ), I Liceum Ogólnokształcące w Mikołowie, II Liceum Ogólnokształcące w Mikołowie, Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespół Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Mikołowie Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łaziskach Górnych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mikołowie Powiatowy Urząd Pracy w Łaziskach Górnych Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych Dom Dziecka w Orzeszu Dom Pomocy Społecznej w Orzeszu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: A. Otwarcie i prowadzenie oraz zamknięcie rachunku bankowego budżetu Powiatu oraz rachunków bankowych ( podstawowych i pomocniczych) powiatowych jednostek organizacyjnych, prowadzonych w PLN oraz w walutach zagranicznych w tym : - realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w tym : - przelewy wewnątrz banku - przelewy do innego banku - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych 1)Średniomiesięczne saldo środków pieniężnych na rachunku podstawowym budżetu powiatu wynosiło w ostatnim kwartale 2013 roku: w październiku- 456 226 zł w listopadzie - 275 324 zł - w grudniu- - 968 718 zł B. Bezpłatne wprowadzenie systemu bankowości elektronicznej,( w tym karty, czytniki, tokeny, itp) instalacje oprogramowania, bieżącą aktualizację oprogramowania, oraz obsługę serwisową, na jednym stanowisku komputerowym w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych Powiatu, szkolenia dla wszystkich operatorów systemu w każdej jednostce organizacyjnej Powiatu, także dla nowoutworzonych jednostek. 1) System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: autoryzację przelewu, czyli identyfikację osób wprowadzających i zatwierdzających transakcje. uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach oraz informacji zbiorczej o stanach sald na wszystkich rachunkach bankowych Powiatu. realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków. zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług możliwość automatycznego generowania przelewów dla określonych grup kontrahentów ( np. wypłaty dla pracowników). automatyczne przeksięgowanie na wniosek Zamawiającego sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, na rachunek podstawowy budżetu Powiatu Mikołowskiego. pobieranie wyciągów ( historii rachunku) w formie elektronicznej. przyjmowanie i bieżące wprowadzanie do systemu transakcyjnego banku i realizacja czeków własnych i obcych. w przypadku awarii sprzętu lub połączenia sieciowego uniemożliwiającego techniczne złożenie dyspozycji przelewu za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca umożliwi składanie poleceń przelewu, realizacji czeków -w formie papierowej, bez pobierania dodatkowych opłat. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. C. Naliczanie odsetek od środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych na ostatni dzień każdego miesiąca. Oprocentowanie wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego będzie liczone w oparciu o stawkę WIBID 1 M, wg notowania z dnia roboczego, poprzedzającego dzień rozpoczynający okres obrachunkowy, pomniejszoną o marżę banku - nie wyższą niż 50 % stawki WIBID 1 M. D. Automatyczne lokowanie środków zgodnie ze stanem środków na rachunku bankowym podstawowym, bez limitu, w systemie overnight oraz weekendowym. Oprocentowanie środków na rachunkach typu overnight , oraz weekendowych oparte będzie o stawkę WIBID 1 M, pomniejszoną o marżę banku - nie wyższą niż 50 % stawki WIBID 1 M. W roku 2013 Powiat ulokował środki na następujących lokatach: - lokata 1-miesięczna na kwotę 500 000 zł - lokata 3 miesięczna na kwotę 1 000 000 zł - lokaty krótkoterminowe na 1 000 000 na 7, 24, 4 dni - lokata krótkoterminowa na 2 000 000 zł na 11 dni - lokata krótkoterminowa na 500 000 zł na 7, 18, 4, 7, 37 dni - lokata krótkoterminowa na 800 000 zł na 13 dni. E. Uruchomienie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez dodatkowych formalności. 1) Maksymalna kwota kredytu w rachunku bieżącym to 4 000 000 zł w roku 2014. Corocznie , na następny rok budżetowy kwota ta jest ustalana przez Radę Powiatu Mikołowskiego. 2) Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji (oprócz odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym) od udostępnionego limitu kredytu w rachunku bieżącym, jak również z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. 3) Odsetki od wykorzystanego limitu będą naliczane od dnia powstania salda debetowego do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 4) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego ma charakter zmienny i naliczane będzie w oparciu o stopę WIBOR 1 M wg WIBOR 1M dla depozytów międzybankowych i marży Banku, stałej w całym okresie obowiązywania zamówienia. 5) Stawka WIBOR 1 M ustalana jest na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1 M dla drugiego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym prowadzone były notowania stawki WIBOR 1 M. 6) Zmiana oprocentowania związana ze zmianą stawki WIBOR następuje co miesiąc, w pierwszym dniu roboczym miesiąca. 7) Do naliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok liczy 365 dni. 8) Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca , a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy, w ostatnim dniu jej obowiązywania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do sumowania na koniec dnia grupy rachunków- obejmującej rachunek podstawowy budżetu Powiatu i inne rachunki prowadzone w PLN w ramach umowy- w sposób matematyczny tj. poprzez tzw. wirtualną konsolidację sald. 10) W przypadku powstania salda debetowego na rachunku podstawowym budżetu, dokonuje się rachunkowej kompensaty salda debetowego z dzienną sumą sald wszystkich rachunków bankowych. 11) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Powiatu o dokonanej konsolidacji rachunków oraz o wysokości naliczonych odsetek w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca kalendarzowego. 12) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik umieści swój podpis nie na wekslu a jedynie na deklaracji wekslowej. 13) Zamawiający nie dopuszcza podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji bankowej. 14) Koszty obsługi kredytu w rachunku bieżącym poniesione w latach 2009-2013 wyniosły 38 989 zł, a Powiat korzystał z kredytu w rachunku bieżącym w tym okresie przez 280 dni. F. Bezpłatne wydawanie opinii, zaświadczeń oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego. Zamawiający szacuje, iż trzykrotnie w ciągu roku będzie występował o wyżej wymienione dokumenty. G.Bezpłatne wydanie i obsługa kart płatniczych obciążeniowych dla maksymalnie 7 pracowników Starostwa Powiatowego, i 1 sztuki karty przedpłaconej dla jednego pracownika. Okres ważności kart powinien wynosić 36 miesięcy. 1)Wykonawca musi umożliwić korzystanie z kart płatniczych na terenie Polski oraz poza jej granicami. 2) Wykonawca zapewni elektroniczny dostęp do rachunku karty. W 2013 roku trzech pracowników Zamawiającego posiadało karty kredytowe o następujących limitach: - limit 10 000 zł ( 2 osoby) - limit karty 7 000 zł ( 1 osoba) W 2013 roku wypłacono 3100 zł gotówką z bankomatów, dokonano transakcji na kwotę 1 069,59 Euro i 13 675,90 w złotych polskich. H. Bezpłatne uruchomienie przez Wykonawcę Punktu Kasowego w siedzibie Zamawiającego w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4 A, obsługiwanego przez dwóch kasjerów, czynnego w dniach: w poniedziałki od 8 00 do 18 00; od wtorku do piątku od 8 00 do 15 00. W przypadku zmiany godzin pracy Zamawiającego, stosownej zmianie ulegną godziny otwarcia Punktu. 1) Zamawiający w celu uruchomienia Punktu Kasowego udostępni pomieszczenie na parterze Starostwa Powiatowego, na sali obsługi interesantów. Pomieszczenie kasowe ma powierzchnię 25,27 m 2, znajduje się na parterze budynku Starostwa i jest monitorowane. W pomieszczeniu znajdują się dwa stanowiska kasowe. Pomieszczenie jest wyposażone w kasę pancerną.Rzut poziomy pomieszczenia kasowego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów związanych z adaptacją tego pomieszczenia dla celów stworzenia i funkcjonowania Punktu Kasowego. 3) Warunki najmu ww lokalu, w tym opłata z tego tytułu będą przedmiotem odrębnej umowy najmu zawartej między wybranym Wykonawcą i Zamawiającym. 4) Termin uruchomienia Punktu Kasowego: od pierwszego dnia drugiego miesiąca kalendarzowego, następującego po terminie rozpoczęcia realizacji zamówienia. 5) Wykonawca może, w udostępnionych pomieszczeniach, poza obsługą kasową świadczyć inne usługi bankowe na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być wykonywane pod warunkiem, iż nie będzie to miało wpływu na  jakość obsługi kasowej, świadczonej na rzecz Zamawiającego. 6) Zamawiający zapewnia konwojowanie środków pieniężnych na trasie pomiędzy Punktem Kasowym a placówką wykonawcy do dnia przejęcia i uruchomienia obsługi kasowej przez Wykonawcę. 7) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania , bez dodatkowych opłat, następujących czynności w punkcie kasowym: 7.1 przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych należnych Zamawiającemu, oraz ich odprowadzenie na poszczególne rachunki bankowe Zamawiającego, w dniu ich pobrania. Ewidencja tych opłat powinna być prowadzona według tytułów wpłat. Wpłaty mogą być dokonane zarówno przez osoby zewnętrzne jak i pracowników Zamawiającego. 7.2 prowadzenia raportów kasowych związanych z przyjmowanymi wpłatami, w szczególności: a) ewidencji dochodów z tytułu usług geodezyjnych; b) ewidencji dochodów pozostałych ( opłaty komunikacyjne, za karty wędkarskie i inne) c) ewidencji wpłat należnych Skarbowi Państwa z tytułu opłat za wieczyste użytkowanie ( termin dokonywania tych opłat to 31 marzec każdego roku). Raporty kasowe dochodów Zamawiajacego zawierają (wartości uśrednione w skali miesiąca): - ilość wpłat gotówkowych w dniu - około 100 szt - średnia kwota jednostkowej wpłaty- 120 zł 7.3 przyjmowanie depozytów w formie kaucji i zabezpieczeń oraz ich wydawanie na wniosek Zamawiajacego ;Zamawiający aktualnie posiada 6 gwarancji ubezpieczeniowych. 7.4 przyjmowanie wpłat z tytułu opłaty skarbowej należnej Gminie Mikołów i ich odprowadzanie na rachunek Gminy Mikołów w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie , nr 87 8436 0003 0000 0000 0071 0325 Wykonawca w imeiniu Zamawiającego będzie dokonywać wpłat pobranych kwot z tytułu opłaty skarbowej w nastepujących terminach: a) kwoty pobrane w okresie 1-15 danego miesiąca - termin przekazania -do dnia 20-go danego miesiąca b) kwoty pobrane od 16-go do ostatniego dnia miesiąca - termin przekazania- do 5-go dnia następnego miesiąca. , Zgodnie z porozumieniem zawartym z Gminą Mikołów, Zamawiający w Punkcie Kasowym pobiera opłatę skarbową należną od czynności wykonywanych w Starostwie Powiatowym a następnie odprowadza uzyskane kwoty na konto Gminy Mikołów. W roku 2013 kwota pobranej opłaty skarbowej wynosiła ok. 112 000 zł dla 3 836 wpłat jednostkowych. 7.5 przyjmowanie wpłat przy użyciu kart płatniczych; 7.6 przekazywanie Zamawiającemu drogą elektroniczną oraz w formie papierowej raportów kasowych, z wyszczególnionymi operacjami kasowymi, w następnym dniu roboczym po dniu dokonania operacji. 7.7 dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz osób zewnętrznych jak i pracowników Zamawiajacego.; 7.8 prowadzenie , w szczególności, następujących raportów związanych z wypłatami: a) ewidencja wydatków Starostwa ( głownie wypłaty pracownikom Zamawiajacego: należności z tytułu delegacji służbowych, zaliczek, zapłata rachunków kontrahentom); b) ewidencja wydatków z funduszu PFRON na rzecz osób zewnętrznych; Raport kasowy wydatków Starostwa zawiera: - ilość wypłat gotówkowych -ok. 100 w skali miesiąca - kwota wypłat w kasie w skali miesiąca - ok.20 000 zł 7.9 przyjmowanie wpłat oraz dokonywanie wypłat będzie się odbywać bez pobierania opłat i prowizji, zarówno od kontrahentów Zamawiajacego jak i od samego Zamawiającego;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego ,w zakresie przedmiotowym okreslonym w punkcie 1 SIWZ, dotychczasowemu wykonawcy usługi , których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z poźn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca. 1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Brak podstaw do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

IV. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1).wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2)wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ- Cena/koszt obsługi bankowej; 3) wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ - Oprocentowanie; 4) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - oprocentowanie środków na rachunkach powiatu - 20
  • 3 - oprocentowanie środków na lokatach overnight - 5
  • 4 - oprocentowanie środków na lokatach weekendowych - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikolowie, ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter, Biuro Podawcze, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena:5 PLN plus koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikolowie, ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter, kancelaria - pokój nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.03.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.