eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubiecko › Wykonanie utwardzenia placu przy budynku OPS w m-ci Przedmieście Dubieckie nawierzchnią asfaltową o pow. 1080 m2



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Dubiecko: Wykonanie utwardzenia placu przy budynku OPS w m-ci Przedmieście Dubieckie nawierzchnią asfaltową o pow. 1080 m2
Numer ogłoszenia: 52261 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dubiecko, ul. Przemyska 10, 37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie, tel. 016 6511156, fax 016 6511156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzenia placu przy budynku OPS w m-ci Przedmieście Dubieckie nawierzchnią asfaltową o pow. 1080 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm - 1080m 2 wykonanie nawierzchni asfaltowej : warstwa wiążąca 3 cm - 1080 m2 warstwa ścieralna 4 cm - 1080 m2 - ułożenie krawężnika drogowego na ławie fundamentowej - 130 mb - ułożenie obrzeża chodnikowego - 83 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,1 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy to spółek cywilnych oraz tych podmiotów, które złożą ofertę wspólną ( tzw. konsorcjum).Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą oferty wspólne, tzw. konsorcjum 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania do udzielenia zamówienia o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,3 do specyfikacji) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: minimum 2 referencje na roboty porównywalne pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia. 6. Oświadczenie wykonawcy, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2,2 do specyfikacji). 8. Kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą wykonywać zamówienie i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 9. Oświadczenie wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zamówienia siłami własnymi lub wykaz podwykonawców ze wskazaniem części zamówienia (zakresu robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazwy i adresu firmy oraz osoby reprezentującej firmę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin wykonania im krótszy przed 30.05.2008 - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubiecko.itl.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubiecko ul. Przemyska 10 37 - 750 Dubiecko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Dubiecko ul. Przemyska 10 37 - 750 Dubiecko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.