eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Numer ogłoszenia: 52246 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach , ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, faks 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach. Wielkość zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 100,00 zł, przystępując do części I zamówienia, 2) 500,00 zł, przystępując do części II zamówienia, 3) 250,00 zł, przystępując do części III zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek o wartości dostawy min. 6.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 12.000,00 zł brutto. Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek o wartości dostawy min. 6.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do I części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, 4) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do II części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, 5) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw części i akcesoriów do sprzętu komputerowego o wartości dostawy min. 12.000,00 zł brutto. W wykazie należy wymienić min. dwie dostawy części i akcesoriów do sprzętu komputerowego z podaniem zleceniodawcy (firma, siedziba), przedmiotu, wartości oraz terminu realizacji dostawy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Wykaz składają wykonawcy przystępujący do III części zamówienia - dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub dokument wystawiony przez producenta wskazanego w kolumnie 11 formularza ofertowego produktu zawierający min. następujące informacje: -dane producenta (firma, siedziba), -symbol produktu do którego odnosi się dokument, -informacje o pojemności i wydajności tuszu, -informację o wydajności produktu mierzoną ilością wydruku stron formatu A4 przy określonym w % pokryciu/zaczernieniu, w przypadku tonerów monochromatycznych wydajność winna być mierzona wg normy ISO/IEC 19752. Dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i II części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w formie papierowej w pokoju 419 przy ul. Kolberga 2a w Kielcach,lub pocztą, po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania na adres Zamawiającego lub pod nr tel./faksu (041) 344-50-72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a 25-620 Kielce pok. 419 (IV piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.10-7, 30.19.29.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i akcesoriów do sprzętu komputerowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6, 30.23.72.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.