eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Biłgoraj: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 522256 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania na którym będzie pełniona funkcja Inspektora nadzoru obejmuje n/w obiekty i roboty: - budowa drogi obwodowej (klasy technicznej G) łączącej DW nr 835 (ul. Aleja Jana Pawła II), z DW nr 858( ul. Zamojska) o łącznej długości ok. 2,6km - przebudowa skrzyżowań z ul. Al. Jana Pawła II, ul. Zamojską, ul. Moniuszki i ul. Szwajcarską - budowa nowego przebiegu ul. Dworcowej od terenów kolejowych do ul. Szwajcarskiej o łącznej długości 525m -odcinek remontowany ul. Dworcowej - budowa dwóch małych rond na początku i na końcu zakresu opracowania oraz ronda typu półturbina na skrzyżowaniu z ul. Moniuszki - budowa zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych wzdłuż projektowanej drogi - budowa drogi serwisowej o długości około 225m, zapewniającej dojazd do posesji prywatnych (rejon ul. Moniuszki) - budowa mostu na rzece Biała Łada - budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika - budowa oświetlenia ulicznego - budowa kanalizacji deszczowej - budowa przepustów pod projektowaną drogą obwodową oraz innymi drogami znajdującymi się w zakresie opracowania -zabezpieczenie istniejącej zabudowy przed hałasem (budowa ekranów akustycznych) - budowa muru oporowego o dł. około 30mb. -zabezpieczenia i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją (sieci gazowe, sieci wodociągowe, sieci energetyczne, sieci teletechniczne) - rozbiórka budynków kolidujących z inwestycją - wycinka drzew kolidujących z inwestycją oraz wykonanie zieleni drogowej W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: DROGOWA DROGOWA-PRZEPUSTY ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE DROGOWE ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - PKP Polskie Linie Kolejowe ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - ZKE ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - PKP ENERGETYKA ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - ZKE GAZOWA HYDROTECHNICZNA KANALIZACJA DESZCZOWA KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - EKRANY AKUSTYCZNE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - MUR OPOROWY MOSTOWA TELETECHNICZNA - MULTIMEDIA TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - PKP TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - TP S.A. WODOCIĄGOWA ELEKTRYCZNA - ZASILANIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO ZIELEŃ. 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następujących okresach: a) w okresie realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji; b) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 5 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: a)drogowo mostowej, bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych, bez ograniczeń. d) inni inspektorzy , pracownicy w zależności od potrzeb 3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, i jego uzbrojeniami - przed wejściem wykonawców robót budowlanych na plac budowy; 2). Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi; 3) Protokólarne wprowadzenie wykonawcy robót budowlanych na plac budowy; 4) Uczestniczenie we wszelkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego; 5) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów. Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu; 6) Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez wykonawcę robót budowlanych.; 7) Weryfikowanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia i zainwentaryzowania obiektów budowlanych oraz sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej; 8) Sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót; 9). Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 10) Dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania; 11) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu wraz z wpisem w dzienniku budowy; 12) Uczestniczenie w pobieraniu próbek do badań laboratoryjnych, materiałów dostarczonych do wbudowania oraz kontrola prawidłowości ich pobierania; 13) Udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję; 14) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń; 15) Kompletowanie dokumentów koniecznych do przeprowadzenia odbioru końcowego i uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji wraz z ich wyspecyfikowaniem i potwierdzeniem kompletności; 16) Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych; 17) Współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji i rozwiązywania bieżących problemów technicznych zgłaszanych przez wykonawcę oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski; 18) Przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; 19) Uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek; 20) Nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w każdym dniu wykonywania robót danej branży co najmniej w godzinach 7.30 - 15.30 i na każde żądanie zamawiającego. Pobyt inspektora na budowie winien być potwierdzony wpisem na listę obecności dostępnej w biurze budowy. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo; 21) Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; 22) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa; 23) Przekazywanie Zamawiającemu wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania; 24) Organizowanie i prowadzenie rady budowy nie rzadziej niż raz w miesiącu; 25) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót; 26) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań. 3.1 Inspektor nadzoru zapewni sobie na czas trwania budowy pomieszczenie biurowe umożliwiające prowadzenia narad dla około 20 osób zlokalizowane w obrębie Miasta Biłgoraj. Biuro należy wyposażyć w łącze telefoniczne i internetowe. 3.2 Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonania robót określa: dokumentacja projektowa dołączona do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł(piętnaście tysiecy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze robot drogowych wraz z uzbrojeniem o wartości robót co najmniej 3 000 000 zł każda, - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zadania wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia tj: Kierownik zespołu - inspektor nadzoru robót drogowych wymagania: wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu kontraktów budowlanych - drogowych. Inspektor nadzoru robot mostowych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności mostowej. Inspektor nadzoru robot wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wod-kan oraz gazowych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w. Inspektor nadzoru robót elektrycznych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w. Inspektor nadzoru robót teletechnicznych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany terminu realizacji zamówienia: Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmiany terminu wykonania robót budowlanych, dotyczących budowy obwodnicy północnej w Biłgoraju 2) Innych zmian w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; b) zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów usług VAT. Warunkiem dokonania zmian o których mowa wyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bilgoraj.pl- zamowienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16,23-400 Biłgoraj( pokój nr 13, sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane ze śodkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Prrorytetowa IV Inrastruktura Transportowa, Działanie IV.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.