Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Środa Śląska: Dostawa w okresie do 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. do Zespołu Złobkowo - Przedszkolnego w Środzie Śląskiej, Przedszkola nr 3 w Środzie Śląskiej, Przedszkola w Ciechowie oraz stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Ślaskiej
Numer ogłoszenia: 522054 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w okresie do 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. do Zespołu Złobkowo - Przedszkolnego w Środzie Śląskiej, Przedszkola nr 3 w Środzie Śląskiej, Przedszkola w Ciechowie oraz stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Ślaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w okresie do 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. do Zespołu Złobkowo - Przedszkolnego w Środzie Śląskiej, Przedszkola nr 3 w Środzie Śląskiej, Przedszkola w Ciechowie oraz stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Ślaskiej: 1) mięsa, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa drobiowego, 2) mleka i przetworów mleczarskich, 3) mrożonek owocowych, mrożonek warzywnych, mrożonych ryb i innych, 4) artykułów sypkich i innych, 5) pieczywa i wyrobów cukierniczych, 6) jaj. Szczegółowy wykaz produktów oraz szacunkowe zapotrzebowanie na poszczególne produkty, w poszczególnych pakietach, w załączeniu do wniosku. - część nr 1 mięsa, wyroby wędliniarskie oraz mięsa drobiowe - część nr 2 mleka i przetworów mleczarskich, - część nr 3 mrożonki owocowe, mrożonki warzywne, mrożonki ryb i innych, - część nr 4 artykuły sypki i inne, - część nr 5 pieczywa i wyrobów cukierniczych, - część nr 6 jaj. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia będzie określana mianem zadania Uwaga: Każde ZADANIE należy traktować jako osobną ofertę i wymagane jest wypełnienie osobnego formularza ofertowego wraz z załącznikiem asortymentowo-cenowym oraz załączenie wymaganych dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie VI siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do oferty od nr 1 do nr 6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.33.10.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.83.30.00-6, 15.85.10.00-8, 15.89.00.00-3, 03.14.30.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty na załączonym druku (zał. nr 1) wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 6 do oferty, osobny do każdego zadania) 2. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 3 W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z oferta w sposób trwały 4. Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. 6. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, PL. Wolności 5, 55-300 Środa Ślaska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, PL. Wolności 5, 55-300 Środa Ślaska..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięsa, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa drobiowego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięsa, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa drobiowego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mleka i przetwory mleczarskie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleka i przetwory mleczarskie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mrożonki owocowe, mrożonki warzywne, mrożonki ryb i innych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mrożonki owocowe, mrożonki warzywne, mrożonki ryb i innych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: artykuły sypkie i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły sypkie i inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-8, 15.85.10.00-8, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywa i wyrobów cukierniczych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywa i wyrobów cukierniczych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.83.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.