eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › budowa ścieżki rowerowej w terenie leśnym wzdłuż DK-11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-09

POZYCJA 52128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubliniec: budowa ścieżki rowerowej w terenie leśnym wzdłuż DK-11 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta, do kontaktów: Jan Grajcar, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, e-mail: inwestycje@lubliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ścieżki rowerowej w terenie leśnym wzdłuż DK-11. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ścieżka rowerowa w terenie leśnym wzdłuż drogi krajowej nr 11 na odcinku Lubliniec - Kokotek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej w terenie leśnym wzdłuż drogi krajowej DK-11 w Lublińcu o długości ok. 6655 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a/ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 20 cm - pow. ok. 21828 m2, b/ wykonanie koryta o głębokości 35 cm - pow. 2345 m2, c/ wykonanie 32 przepustów rurowych pod zjazdami w tym:- 4 przepustów o średnicy 1000 mm - dł. ok. 22 mb,- 1 przepust o średnicy 800 mm - dł. ok. 6 mb,- 27 przepustów o średnicy 600 mm - dł. ok. 178,5 mb, d/ wykonanie warstwy odcinającej (mrozoochronnej) o gr. 40 cm - pow. ok. 21828 m2, e/ wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych (łupka węglowego) o gr. 25 cm - pow. ok. 15872 m2, f/ wykonanie nawierzchni z żużla paleniskowego o gr. 10 cm - pow. ok. 14564 m2, g/ wykonanie przepustu ramowego o dł. 5,4 m i szerokości 1,52 m, h/ dostawa i montaż pionowych znaków drogowych - 63 szt., i/ wykonanie zapór drogowych - 8 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/ w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, c/ dysponują osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, d/dysponują co najmniej następującym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia: - 1 spycharką gąsienicową o mocy min. 74 kW (100 kM), - 1 równiarką samojezdną o mocy min. 74 kW (100 kM), - 1 ciągnikiem kołowym o mocy min 50 kM, e/ posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł, f/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych poniżej, na zasadzie \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c/ aktualne odpisy uprawnień osób wymienionych w pkt c opisu warunków udziału w postępowaniu wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, d/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakim dysponuje wykonawca, e/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, f/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5, I piętro pok. Nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Wspólnot Europejskich - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR - Priorytet 3 Rozwój lokalny, Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.