eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/21/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości oraz pojemników na igły i odpady medyczne dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Łódź: ZP/21/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości oraz pojemników na igły i odpady medyczne dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 52060 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/21/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości oraz pojemników na igły i odpady medyczne dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości oraz pojemników na igły i odpady medyczne dla Instytutu CZMP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8, 39.83.12.00-8, 33.16.94.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty


    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. Dotyczy Pakietów 8-13:
    o dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
    CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    lub
    Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment ww dokumenty nie są wymagane
    o dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
    CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych
    o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu (dotyczy chemii gospodarczej):
    Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki dla oferowanych produktów
    W przypadku preparatów dla, których sporządzenie kart charakterystyk nie jest wymagane prawem i Wykonawca takich kart nie posiada, zobowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz:
    a) Nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag
    b) Nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit. a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag
    Nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy
    3. Inne dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
    Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu - dotyczy Pakietu 6, pozycja 16 do 21 oraz proporcjach rozcieńczania preparatu przy różnych stopniach zabrudzenia powierzchni - dotyczy Pakietu 6, pozycja 17 do 21

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiajacy żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany stawki podatku VAT;
2. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289 Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy) pzoziom 0 pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków, hypoalergiczny, o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniający skóry, nie zawierający barwników, posiadający dobre właściwości myjące, nawilżający o ph 5,5 - op. 300 - 500 ml. z pompką dozującą. Na etykiecie musi być napis: dla dzieci - 396 litrów
    2. Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniający skóry, nie zawierający barwników, posiadający dobre właściwości myjące, - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml. -15 litrów
    3. Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniająca skóry, nie zawiera barwników - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml. - 15 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie /ph 5.5/- dobre właściwości myjące,nie może wchodzić w reakcje z twardą wodą,nie mogą wytrącać się sole wapnia,musi dobrze się spłukiwać -op. 5 l - 7 300 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem do rąk w tubie do 100 g. nie powodujący podrażnień i objawów ściągania skóry, dobrze się wchłaniający, powodujący optymalne nawilżenie skóry, o odpowiedniej konsystencji ułatwiającej dozowanie i rozprowadzanie kremu na skórze. zawartość kremu w opakowaniu musi być zgodna w stosunku do deklaracji producenta - 60 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem do golenia w tubie - do 100 g - przeznaczony do skóry wraźliwej, nie wysuszający, hypoalergiczny- 20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Środek do czyszczenia boazerii - op. 500 - 1000 ml - 12 litrów
    2. Środek do czyszczenia mebli i konserwacji mebli - usuwający kurz i nadający połysk meblom drewnianym i fornirowanym naturalnymi okleinami spray - op. 250 - 300 ml - 39 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Żel do WC myjąco - dezynfekujący typu Domestos tj. o właściwościach wybielających, zawierający podchloryn sodu, łatwo się spłukujący - op. 750 ml - 1000 ml. - 6 000 litrów
    2. Środek do usuwania kamienia, rdzy i zacieków bezpieczny dla stali nierdzewnej i chromu (do urządzeń sanitarnych) - op. do 500 ml - 180 litrów
    3. Mleczko do czyszczenia - do powierzchni emaliowanych i ceramicznych, czyszczące bez zarysowań, nie pozostawiający osadu - op. 500 - 750 g - 4 500 kg
    4. Środek w atomizerze do czyszczenia stali nierdzewnej i chromowanej, elementów dekoracyjnych, nie pozostawiający smug i zarysowań oraz tłustej powierzchni op. 250-300 ml - 54 litrów
    5. Uniwersalny koncentrat do mycia powierzchni wodoodpornych o długotrwałym zapachu, nie wymagający spłukiwania - op. 1000 ml. - 40 000 litrów rob.
    6. Koncentrat do prania wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - koncentrat do prania maszynowego bez wybielaczy optycznych i rozpuszczalników - 5 000 litrów rob.
    7. Uniwersalny środek do usuwania plam z wykładzin dywanowych z atomizerem - 10 litrów
    8. Pasta ekologiczna do podłóg z tworzyw sztucznych, samopołyskowa, wodoodporna, antypoślizgowa op. do 500 g - 80 kg
    9. Środek do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych - op. do 500 g - 102 kg
    10. Odświeżacz powietrza spray neutralizujący nieprzyjemne zapachy, do stosowania w toaletach - op. 300 ml - 400 ml. - 24 litrów
    11. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. 5 l. koncentrat minimum 1:1000 1 600 litrów
    12. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. od 750 ml do 1 l. koncentrat minimum 1:1000 - 1 795 litrów
    13. Płyn do mycia szyb i luster - do stosowania w niskich temperaturach tj. do -150 C, nadający szybom połysk spryskiwacz - op. do 500 ml z atomizerem 40 litrów
    14. Płyn do mycia szyb i luster, nadający szybom połysk spryskiwacz - op. do 500 ml z atomizerem - 240 litrów
    15. Płyn do mycia szyb i luster, nadajacy szybom połysk wkład - op. do 500 ml - wkład musi być tego samego producenta co spryskiwacz zaoferowany w pozycji 21 - 500 litrów
    16. Środek polimerowy do nabłyszczania podłóg z plastiduru, PCV, linoleum, samopołyskowy - opakowanie 5l., 1 litr środka musi zabezpieczać powierzchnię 50-60 m2 - 750 litrów
    17. Niskopieniący środek do codziennego mycia podłóg z plastiduru i PCV pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących, z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z ww środkiem. Opakowanie 10l. - 100 000 litrów rob.
    18. Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywający tłusty brud do mycia ręcznego - op. 10 l. - 150 000 litrów rob.
    19. Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywający tłusty brud do mycia ręcznego - op. 1 l. - 40 000 litrów rob.
    20. Środek do gruntownego mycia podłóg. Środek musi przed ponownym nałożeniem nowej powłoki zdzierać stare powłoki polimerowe również innych producentów - 9 500 litrów rob.
    21. Niskopieniący środek codziennego mycia podłóg z marmuru do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z w/w środkiem - 20 000 litrów rob..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sól do zmywarek w granulkach /bez nabłyszczacza/ - op. 1,5 kg - 90 kg
    2. Tabletki do zmywarki 5 w 1 - op. 60 tabl. - 6 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30 l - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 20l - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5l - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2l - 5000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1l- 1000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak mozliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika. Pojemnik musi być odporny na działanie środków chemicznych. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca piktogram, którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 4.08.2010r.), kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70l - 4000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.