To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Szczecinek: Świadczenie usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek, w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r.
Numer ogłoszenia: 520582 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452372 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek, w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek, w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. w następującym zakresie: 1.1 Naprawę i konserwację urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic należy wykonywać na podstawie wpisów w rejestr awarii i potrzebnych prac konserwacyjnych, dokonanych przez Zamawiającego, który znajduje się w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Szczecinek, 1.2 Konserwacja, o której mowa w ust. 1.1 polega na wykonaniu wszelkich prac związanych z usuwaniem awarii instalacji elektrycznych wraz z usunięciem uszkodzeń kabli oświetleniowych, wymianą uszkodzonych opraw i wyeksploatowanych źródeł światła, wymianą uszkodzonych kabli, słupów i szafek oświetleniowych, myciem kloszy oraz naprawą i utrzymaniem majątku oświetlenia drogowego, wymienionego w Załączniku nr 1, w dobrym stanie technicznym. 1.3Wykonawca zobowiązany jest do: Przystąpienia do wykonania potrzebnego zakresu prac nie później niż tego samego dnia licząc od momentu ustalenia przez Zamawiającego potrzebnego zakresu prac wpisanego do rejestru, o którym mowa w ust. 1.1. Wykonania prostych napraw /np. załączenia zabezpieczeń i sprawdzenia działania, regulacja zegarów sterujących/ - tego samego dnia. Wymiany wyeksploatowanych źródeł światła, zapłonników, zabezpieczeń, styczników, wyłączników zmierzchowych i zegarów sterujących - następnego dnia, Lokalizacji i naprawy uszkodzonych kabli, usunięcia sopli - w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Dokonania bardziej skomplikowanych napraw /np. wymiany uszkodzonych opraw, kabli, słupów i szafek oświetleniowych/, malowania słupów oraz mycia kloszy - w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Wykonanie napraw musi zostać potwierdzone przez Przedstawiciela Zamawiającego, wpisem do rejestru, o którym mowa w ust.1.1. 1.4 Wykaz majątku oświetlenia drogowego, będącego w eksploatacji Miasta Szczecinek, zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.5 Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 1.6 Materiały zużyte i pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie poza teren prac i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21). 1.7 Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich planowanych prac, możliwość przesunięcia pomiędzy poszczególnymi rodzajami prac ilości tych prac w ten sposób, że łączna kwota zamówienia nie przekroczy w złotych polskich kwoty 220.000,00 brutto. 1.8 Zakres usług zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 70% całości zakresu usług określonych w sekcji XII. 1 oraz w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.9 Zamówienie powyższych prac w ilości nie powodującej osiągnięcia wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zamówione i wykonane prace.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Energooszczędne Systemy Oświetleniowe LUKSus mgr inż. lezszek Czukowicz, ul. Rybacka 17/1, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179543,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174284,85
Oferta z najniższą ceną: 174284,85 / Oferta z najwyższą ceną: 314987,92
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.