Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Iłża: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/ 2012
Numer ogłoszenia: 52056 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłża , Rynek 11, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 48 3412210, faks 48 6163300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/ 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Iłża. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I - III w pięciu szkołach podstawowych na terenie Gminy Iłża, w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/2012. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi we współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez nauczycieli programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zadanie obejmuje prowadzenie: a/ zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, b/ zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c/ zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d/ zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, e/ zajęć rozwijających zdolności plastyczno- techniczne, f/ zajęć rozwijających zdolności muzyczne, g/ zajęć rozwijających zdolności ruchowo- sportowe, h/ zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno- medialnie. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach z podziałem na rodzaje zajęć, stanowiące części zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marsz. J. Piłsudskiego w Iłży Część zamówienia nr 1: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 7 grupami uczniów liczącymi po 6 osób. Liczba godzin ogółem: 210 h - 2 godzimy tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 2: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 5 osób. Liczba godzin ogółem: 90 h -2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 3: Rodzaj zajęć: zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 4 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 5 osób. Liczba godzin ogółem: 120 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 4: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionymi ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych. Praca z 4 grupami uczniów liczącymi po 9 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 150 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012r. Część zamówienia nr 5: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczno- techniczne Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 9 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 90 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012r. Część zamówienia nr 6: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności muzyczne Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 12 osób. Liczba godzin ogółem: 60 h -2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 7: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności ruchowo-sportowe Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 12 osób i praca z 1 grupą uczniów liczącą 11 osób Liczba godzin ogółem: 90 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Władysława Dąbka Bukowego w Błazinach Dolnych Część zamówienia nr 8: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 6 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 9: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Praca z 1 grupą uczniów liczącą 7 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 10: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczno- medialne Praca z 1 grupą uczniów liczącą 17 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa im. II Brygady AL Świt w Jasieńcu Iłżeckim Część zamówienia nr 11: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 9 osób. Liczba godzin ogółem: 98 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Część zamówienia nr 12: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Praca z 1 grupą uczniów liczącą 4 osoby. Liczba godzin ogółem: 34 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Część zamówienia nr 13: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Praca z 3 grupami uczniów liczącymi -I grupa 11 osób, II-grupa 7 osób, III-grupa - 19 osób. Liczba godzin ogółem: 98 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa w Seredzicach Część zamówienia nr 14: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 9 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r Część zamówienia nr 15: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 4 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 16: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 11 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa w Pakosławiu Część zamówienia nr 17: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 9 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 18: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 19: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Praca z 1 grupą uczniów liczącą 10 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby wykonujące zajęcia edukacyjne określone w poszczególnych częściach zamówienia (część od 1 do 19): a)muszą posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, b)wykonawcy wszystkich zadań określonych w częściach zamówienia od 1 do 19 muszą spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), c)muszą posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia - nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18 d)muszą posiadać wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych - dla części zamówienia nr 3, 9, 12, 19. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.