eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/ 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Iłża: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/ 2012
Numer ogłoszenia: 52056 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłża , Rynek 11, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 48 3412210, faks 48 6163300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/ 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych realizowanego w gminie Iłża w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Iłża. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I - III w pięciu szkołach podstawowych na terenie Gminy Iłża, w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/2012. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi we współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez nauczycieli programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zadanie obejmuje prowadzenie: a/ zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, b/ zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c/ zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d/ zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, e/ zajęć rozwijających zdolności plastyczno- techniczne, f/ zajęć rozwijających zdolności muzyczne, g/ zajęć rozwijających zdolności ruchowo- sportowe, h/ zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno- medialnie. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach z podziałem na rodzaje zajęć, stanowiące części zamówienia: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marsz. J. Piłsudskiego w Iłży Część zamówienia nr 1: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 7 grupami uczniów liczącymi po 6 osób. Liczba godzin ogółem: 210 h - 2 godzimy tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 2: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 5 osób. Liczba godzin ogółem: 90 h -2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 3: Rodzaj zajęć: zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 4 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 5 osób. Liczba godzin ogółem: 120 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 4: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionymi ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych. Praca z 4 grupami uczniów liczącymi po 9 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 150 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012r. Część zamówienia nr 5: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczno- techniczne Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 9 osoby i praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 90 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012r. Część zamówienia nr 6: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności muzyczne Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 12 osób. Liczba godzin ogółem: 60 h -2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 7: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności ruchowo-sportowe Praca z 2 grupami uczniów liczącymi po 12 osób i praca z 1 grupą uczniów liczącą 11 osób Liczba godzin ogółem: 90 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Władysława Dąbka Bukowego w Błazinach Dolnych Część zamówienia nr 8: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 6 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 9: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Praca z 1 grupą uczniów liczącą 7 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 10: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczno- medialne Praca z 1 grupą uczniów liczącą 17 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa im. II Brygady AL Świt w Jasieńcu Iłżeckim Część zamówienia nr 11: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 3 grupami uczniów liczącymi po 9 osób. Liczba godzin ogółem: 98 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Część zamówienia nr 12: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Praca z 1 grupą uczniów liczącą 4 osoby. Liczba godzin ogółem: 34 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Część zamówienia nr 13: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Praca z 3 grupami uczniów liczącymi -I grupa 11 osób, II-grupa 7 osób, III-grupa - 19 osób. Liczba godzin ogółem: 98 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa w Seredzicach Część zamówienia nr 14: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 9 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r Część zamówienia nr 15: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 4 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 16: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 11 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 Publiczna Szkoła Podstawowa w Pakosławiu Część zamówienia nr 17: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji Praca z 1 grupą uczniów liczącą 9 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 18: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Praca z 1 grupą uczniów liczącą 8 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 19: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Praca z 1 grupą uczniów liczącą 10 osób. Liczba godzin ogółem: 30 h - 2 godziny tygodniowo Harmonogram: realizacja zajęć do 28 czerwca 2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby wykonujące zajęcia edukacyjne określone w poszczególnych częściach zamówienia (część od 1 do 19): a)muszą posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, b)wykonawcy wszystkich zadań określonych w częściach zamówienia od 1 do 19 muszą spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), c)muszą posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia - nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18 d)muszą posiadać wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych - dla części zamówienia nr 3, 9, 12, 19. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.