Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-08
Bielsk Podlaski: Część I - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy
Część II - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Numer ogłoszenia: 52030 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy Część II - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - LETNIE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY 1.Chodniki, place i parkingi miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być utrzymane w ciągłej czystości. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. Na oczyszczanej powierzchni należy usuwać wszelkie zanieczyszczenia w tym m.in.: papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych. 2.Trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach ulicznych oraz z pomiędzy kostki betonowej i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane mechanicznie oraz za pomocą środków chwastobójczych. 3.W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. Śliskość powinna być usuwana za pomocą 30% mieszanki piaskowo-solnej. 4.Kosze oraz teren w promieniu 5 mb wokół nich powinny być opróżniane i oczyszczane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. W przypadku opadów śniegu w okresie wiosennym lub jesiennym kosze oraz teren w promieniu 1 m od kosza powinny być oczyszczone ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. 5.Szacowana łączna powierzchnia chodników, placów i parkingów miejskich do oczyszczania w sezonie letnim 2016 r. wynosi 21.421 m2 i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 6.Szacowana łączna ilość koszy do opróżniania wynosi 160 szt. Może być ona zmieniona w sezonie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy z miesięcznym wyprzedzeniem. 7.Wykonawca powinien podać ryczałtowe ceny jednostkowe netto: 1)za miesięczne oczyszczanie 1 m2 chodnika, placu, parkingu lub przystanku komunikacyjnego z wszelkich zanieczyszczeń, wraz z odwiezieniem ich na składowisko oraz z uwzględnieniem odśnieżania i usuwania gołoledzi w okresie wiosennym i jesiennym (kwiecień i październik, listopad) 2)za miesięczne opróżnianie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5 mb od niego z odwiezieniem ich na składowisko. 8.Ponadto Wykonawca poda ceny netto za: 1)1 godzinę pracy pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta, 2)1 godzinę pracy pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości. Wyżej wymienione stawki będą stosowane podczas dodatkowych zleceń w przypadku konieczności oczyszczania miasta po imprezach okolicznościowych np. Dni Bielska, Pożegnanie Lata, a także w innych przypadkach w których wystąpi konieczność rozliczenia w stosunku godzinowym. 9.Szacowana ilość godzin pracy: 1)pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta - 170 godz. 2)pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości - 30 godz. i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 11.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 12.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy. CZĘŚĆ II - MECHANICZNE LETNIE ZAMIATANIE ULIC MIEJSKICH 1.Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich w następujący sposób: 1)ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, 2)z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, 3)w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, 4)przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty - powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, 5)prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia; aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się (na mokro) tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania. 2.Szacowana łączna długość ulic miejskich do oczyszczania wynosi 57.142 mb, w tym o nawierzchni bitumicznej - 49.845 mb oraz o nawierzchni betonowej - 7.297 mb. Może być ona zmieniona w trakcie sezonu, w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 3.Wykonawca powinien podać cenę jednostkową ryczałtową netto za oczyszczanie 1 metra bieżącego drogi za okres jednego miesiąca. 4.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 5.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach dróg wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 6.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.14.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi polegające na oczyszczaniu chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych o łącznej wartości min. 40.000zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dla Części II W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi polegające na mechanicznym zamiataniu ulic o łącznej wartości min. 80.000zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art.23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia, w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Chodniki, place i parkingi miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być utrzymane w ciągłej czystości. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. Na oczyszczanej powierzchni należy usuwać wszelkie zanieczyszczenia w tym m.in.: papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych. 2.Trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach ulicznych oraz z pomiędzy kostki betonowej i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane mechanicznie oraz za pomocą środków chwastobójczych. 3.W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. Śliskość powinna być usuwana za pomocą 30% mieszanki piaskowo-solnej. 4.Kosze oraz teren w promieniu 5 mb wokół nich powinny być opróżniane i oczyszczane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. W przypadku opadów śniegu w okresie wiosennym lub jesiennym kosze oraz teren w promieniu 1 m od kosza powinny być oczyszczone ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. 5.Szacowana łączna powierzchnia chodników, placów i parkingów miejskich do oczyszczania w sezonie letnim 2016 r. wynosi 21.421 m2 i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 6.Szacowana łączna ilość koszy do opróżniania wynosi 160 szt. Może być ona zmieniona w sezonie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy z miesięcznym wyprzedzeniem. 7.Wykonawca powinien podać ryczałtowe ceny jednostkowe netto: 1)za miesięczne oczyszczanie 1 m2 chodnika, placu, parkingu lub przystanku komunikacyjnego z wszelkich zanieczyszczeń, wraz z odwiezieniem ich na składowisko oraz z uwzględnieniem odśnieżania i usuwania gołoledzi w okresie wiosennym i jesiennym (kwiecień i październik, listopad) 2)za miesięczne opróżnianie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5 mb od niego z odwiezieniem ich na składowisko. 8.Ponadto Wykonawca poda ceny netto za: 1)1 godzinę pracy pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta, 2)1 godzinę pracy pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości. Wyżej wymienione stawki będą stosowane podczas dodatkowych zleceń w przypadku konieczności oczyszczania miasta po imprezach okolicznościowych np. Dni Bielska, Pożegnanie Lata, a także w innych przypadkach w których wystąpi konieczność rozliczenia w stosunku godzinowym. 9.Szacowana ilość godzin pracy: 1)pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta - 170 godz. 2)pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości - 30 godz. i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 11.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 12.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich w następujący sposób: 1)ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, 2)z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, 3)w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, 4)przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty - powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, 5)prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia; aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się (na mokro) tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania. 2.Szacowana łączna długość ulic miejskich do oczyszczania wynosi 57.142 mb, w tym o nawierzchni bitumicznej - 49.845 mb oraz o nawierzchni betonowej - 7.297 mb. Może być ona zmieniona w trakcie sezonu, w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 3.Wykonawca powinien podać cenę jednostkową ryczałtową netto za oczyszczanie 1 metra bieżącego drogi za okres jednego miesiąca. 4.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 5.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach dróg wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 6.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. 2) dysponowanie bazą utrzymania sprzętu wraz z zapleczem serwisowym w granicach administracyjnych miasta - 5
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Budowa ulicy Wierzbowej w Bielsku Podlaskim - dokumentacja projektowa
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ręcznego oczyszczania ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia
- Mechaniczne oczyszczanie jezdni na terenie miasta Torunia
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.