eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owo-Osada › Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym oraz budowa kanalizacji deszczowej na ulicy £±kowej.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-05-30



Og³oszenie nr 520242-N-2017 z dnia 2017-05-30 r.

Gmina I³owo-Osada: Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym oraz budowa kanalizacji deszczowej na ulicy £±kowej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina I³owo-Osada, krajowy numer identyfikacyjny 130378120, ul. Wyzwolenia  5 , 13-240   I³owo-Osada, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 23 654 14 60, 23 654 10 14, e-mail sekretariat@ugilowo-osada.pl, faks 23 654 10 14.
Adres strony internetowej (URL): https://biuletyn.net/ilowo-osada/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://biuletyn.net/ilowo-osada/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Tak
Urz±d Gminy I³owo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 I³owo-Osada


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urz±d Gminy I³owo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 I³owo-Osada


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym oraz budowa kanalizacji deszczowej na ulicy £±kowej.
Numer referencyjny: RI.271.4.2017.PN
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym oraz budowy kanalizacji deszczowej na ulicy £±kowej, z podzia³em na zadania (czê¶ci): Czê¶æ 1. Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym. Czê¶æ 2. Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Narzym, ulica £±kowa. Ogólny zakres robót dla poszczególnych czê¶ci: Czê¶æ 1. Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym: a.Sieæ kanalizacji deszczowej - ul. Sportowa i Kraszewska: -Roboty wstêpne i wykoñczeniowe; -Roboty ziemne; -Roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa; -Roboty ziemne celem usuniêcia kolizji z sieciami i przy³±czami wodnymi; -Roboty instalacyjne celem usuniêcia kolizji z sieciami i przy³±czami wodnymi; b.Roboty drogowe - ulica Sportowa i Kraszewska: -Przygotowanie terenu pod budowê; -Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne; -Fundamentowanie dróg; -Roboty w zakresie nawierzchni dróg; -Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania; -Malowanie nawierzchni instalowanie znaków drogowych; Czê¶æ 2. Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Narzym, ulica £±kowa: a. Sieæ kanalizacji deszczowej - ulica £±kowa: -Roboty ziemne; -Roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa; -Odwodnienie wykopów pod separator; -Wylot z umocnieniem skarp rowu odwadniaj±cego; -Roboty ziemne celem usuniêcia kolizji z przy³±czami wodnymi; -Roboty instalacyjne celem usuniêcia kolizji z przy³±czami wodnymi; Po wykonaniu robót przez wykonawcê, nale¿y wykonaæ prace porz±dkowe, przywracaj±ce stan techniczny/pierwotny drogi (zadanie/czê¶æ nr 2). Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa, tj. a) Za³±cznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a drogowa)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 1a SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 1b SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 2. b) Za³±cznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a drogowa)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 2a do SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 2b do SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 2, stanowi±cy formê pogl±dow± i uzupe³niaj±c± przedmiotu zamówienia. c) Za³±cznik nr 3 i 3a do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych, sta³a organizacja ruchu - za³±cznik 3b - dla zadania/czê¶ci nr 1.

II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233320-8
45233252-0
45233222-1
45233290-8
45233221-4
45231300-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-11-15
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2017-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Do up³ywu wy¿ej wskazanego terminu Wykonawca ma obowi±zek wykonaæ wszystkie roboty i zg³osiæ je do odbioru wraz z kompletem dokumentów niezbêdnych do jego dokonania.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo sposobu dokonania oceny spe³niania warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo sposobu dokonania oceny spe³niania warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: 1. Dla czê¶ci nr 1 - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej: 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie dróg, w której zakres wchodzi³y roboty polegaj±ce na: wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego i budowie kanalizacji deszczowej o warto¶ci co najmniej 250.000,00 PLN netto; -dla czê¶ci nr 2 - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej: 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie kanalizacji deszczowej o warto¶ci co najmniej 100.000,00 PLN netto; W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca warunku udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. 2. Dla czê¶ci nr 1 -Wykonawca dysponuje kierownikiem robót, którego skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y drogowej i sanitarnej. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zg³oszenia dwóch osób, w przypadku, gdy ka¿dy z nich spe³ni warunek posiadania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego specjalno¶ci. - Dla czê¶ci nr 2 Wykonawca dysponuje kierownikiem robót, którego skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w bran¿y sanitarnej. Wykonawca posiadaj±cy do¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 i 2 zdobyte poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, winien wykazaæ siê do¶wiadczeniem nie mniejszym ni¿ wymienione w pkt. 1 i 2. (W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch, lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, w zakresie wskazanym w pkt. 1 i 2 musi siê wykazaæ przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub Wykonawcy ³±cznie).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b)o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawca nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzib± lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 3. Dokumenty, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa w pkt. 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 3 stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku Nr 4 oraz za³±czniku Nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w zdaniu pierwszym, stanowiæ bêd± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 8 -zadanie nr 1 i nr 8a -zadanie nr 2 wraz z za³±czeniem dowodów, ¿e wykazana robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. Dowodami tymi s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 (zadanie nr 1)do SIWZ i nr 8a (zadanie nr 2) do SIWZ. W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca warunku udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. 2. Wykaz osób do realizacji zadania potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca dysponuje kierownikiem robót, którego skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami odpowiadaj±cymi przedmiotowi zamówienia. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 (zadanie nr 1) do SIWZ i nr 9a do SIWZ -(zadanie nr 2).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: -dla zadania nr 1: 35.000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych 00/100) -dla zadania nr 2: 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieni±dzu - przelewem lub wp³at± na rachunek Zamawiaj±cego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: wadium na RI.271.4.2017.PN dla zadania nr 1, wadium na RI.271.4.2017.PN dla zadania nr 2. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z tre¶ci przelewu lub porêczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikaæ, do jakiego postêpowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowiæ integraln± czê¶æ oferty, natomiast orygina³ dokumentu winien byæ do³±czony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniê¿nej winno znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (kserokopiê przelewu lub dowodu wp³aty w³±czyæ do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczeñ koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnion± kopiê dokumentu stanowi±cego gwarancjê lub porêczenie nale¿y do³±czyæ do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Porêczyciela). Gwarancja (Porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Porêczyciela). Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê, np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniê¿nej musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, co oznacza, ¿e dochodzenie roszczeñ Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniê¿nej uwa¿ane bêdzie za spe³nione, je¿eli z tre¶ci dokumentu wynikaæ bêdzie, ¿e interesy Zamawiaj±cego w zakresie roszczenia o wyp³atê wadium s± zabezpieczone w okoliczno¶ciach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Porêczyciel) bezwarunkowo, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, wyp³aci Zamawiaj±cemu pe³n± kwotê wadium po zaistnieniu tych¿e okoliczno¶ci. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysoko¶ci okre¶lonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawid³owy zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 10. Zamawiaj±cy zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano; 3) niezw³ocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 12. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
kryterium ceny 60,00
okres gwarancji i rêkojmi 20,00
termin zap³aty 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dopuszczonych przez Zamawiaj±cego zmian okre¶lonych w ust. 2 oraz w zakresie przewidzianym w art. 144 ustawy Pzp. 2.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±cy zakres przewidywanych zmian umowy: 1)zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotycz±cych procentowej stawki podatku od towarów i us³ug - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nast±pi o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy miêdzy dotychczasow±, a now± stawk± podatku od towarów i us³ug 2)zmiana terminu realizacji w wyniku a)dzia³ania Si³y Wy¿szej, tj. wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci; nie uwa¿a siê za czynnik zak³ócaj±cy wp³yw czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy sk³adaniu ofert musi byæ normalnie brany pod uwagê (wyj±tek stanowi± przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - wyst±pienie tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci uniemo¿liwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacj± projektow± i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w terminie okre¶lonym w umowie. Udowodnienie okoliczno¶ci spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianê terminu wykonania zamówienia. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê terminów okre¶la charakter si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê umowy w terminie, okoliczno¶ci oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzaj±cy zaistnienie dzia³ania si³y wy¿szej. - zmiana terminu nast±pi o czas wystêpowania tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach równie¿ o czas niezbêdny na usuniêcie skutków tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, b)wyst±pienia przeszkód atmosferycznych stanowi±cych anomalie pogodowe, które uniemo¿liwiaj± wykonanie robót w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie, w przypadku gdy wyst±pienie tych przeszkód uniemo¿liwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacj± projektow± i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz jednocze¶nie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemo¿liwia wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczno¶æ wstrzymania innych robót, co uniemo¿liwia wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia w terminie. Udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianê terminu wykonania zamówienia Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianê terminów okre¶la charakter anomalii pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy w terminie, okoliczno¶ci oraz termin ich zaistnienia oraz uzyskuje podpis inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzaj±cy zaistnienie dzia³ania anomalii pogodowej. - zmiana terminu nast±pi o czas wystêpowania tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach równie¿ o czas niezbêdny na usuniêcie skutków tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ 1. Przebudowa dróg gminnych nr 188019N ulica Sportowa (do ulicy Kraszewskiej) i nr 188021N ulica Kraszewska w miejscowo¶ci Narzym: a. Sieæ kanalizacji deszczowej - ul. Sportowa i Kraszewska: -Roboty wstêpne i wykoñczeniowe; -Roboty ziemne; -Roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa; -Roboty ziemne celem usuniêcia kolizji z sieciami i przy³±czami wodnymi; -Roboty instalacyjne celem usuniêcia kolizji z sieciami i przy³±czami wodnymi; b. Roboty drogowe - ulica Sportowa i Kraszewska: -Przygotowanie terenu pod budowê; -Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne; -Fundamentowanie dróg; -Roboty w zakresie nawierzchni dróg; -Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania; -Malowanie nawierzchni instalowanie znaków drogowych; Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa, tj. a) Za³±cznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a drogowa)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 1a SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a sanitarna). b) Za³±cznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a drogowa)-zadanie nr 1, Za³±cznik nr 2a do SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 1, stanowi±cy formê pogl±dow± i uzupe³niaj±c± przedmiotu zamówienia. c) Za³±cznik nr 3 i 3a do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych, sta³a organizacja ruchu - za³±cznik 3b - dla zadania/czê¶ci nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233222-1, 45100000-8, 45111200-0, 45233320-8, 45233252-0, 45233290-8, 45233221-4, 45231300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
kryterium ceny60,00
okres gwarancji i rêkojmi20,00
termin zap³aty20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Narzym, ulica £±kowa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ 2. Budowa kanalizacji deszczowej w msc. Narzym, ulica £±kowa: a. Sieæ kanalizacji deszczowej - ulica £±kowa: -Roboty ziemne; -Roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa; -Odwodnienie wykopów pod separator; -Wylot z umocnieniem skarp rowu odwadniaj±cego; -Roboty ziemne celem usuniêcia kolizji z przy³±czami wodnymi; -Roboty instalacyjne celem usuniêcia kolizji z przy³±czami wodnymi; Po wykonaniu robót przez wykonawcê, nale¿y wykonaæ prace porz±dkowe, przywracaj±ce stan techniczny/pierwotny drogi (zadanie/czê¶æ nr 2). Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa, tj. a) Za³±cznik nr 1b SIWZ: Projekt budowlany (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 2. b) Za³±cznik nr 2b do SIWZ: Przedmiar robót (bran¿a sanitarna)-zadanie nr 2, stanowi±cy formê pogl±dow± i uzupe³niaj±c± przedmiotu zamówienia. c) Za³±cznik 3a do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231300-8, 45100000-8, 45111200-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
kryterium ceny 60,00
okres gwarancji i rêkojmi20,00
termin zap³aty20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.