eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV na budowę budynku Biblioteki Publicznej gm. Łomża z siedzibą w Podgórzu.



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Czarne: Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV na budowę budynku Biblioteki Publicznej gm. Łomża z siedzibą w Podgórzu.
Numer ogłoszenia: 520236 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV na budowę budynku Biblioteki Publicznej gm. Łomża z siedzibą w Podgórzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien i drzwi wedle w ilości i rodzaju opisanych w załącznikach 1 a i b do SIWZ. 2. Warunki jakie musi spełnić przedmiot zamówienia i warunki dostawy: 1) przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklara-cje zgodności ,zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymo-gi określone przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach bu-dowlanych. 2) Miejsce dostawy : budynek Biblioteki Publicznej w budowie w Podgó-rzu gm. Łomża. 3) Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wyko-nawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy , 4) Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez do-starczany asortyment żądanych parametrów technicznych, 5) dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fi-zycznych i prawnych 6) Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty podpisania umowy o udzielenie zamówienia, przeprowadzi pomiary otworów okiennych i drzwiowych na budowie, w celu uniknięcia dostawy okien i drzwi o niewłaściwych wymiarach, 7) Wykonawca wykona i zamontuje lub dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku 1 a i 1 b do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany i zamontowany asortyment na okres nie krótszy niż 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru. Warunki odbioru zostały opisane w załączniku B do SIWZ - Wzór umowy. 4. Zamawiający ma prawo do reklamowania dostarczonych materiałów na za-sadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik B do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH ATC-Plastik, Sych, Nieścier, Filipiak Sp. j.,, ul. Jermakowicza 12, 16-315 Lipsk,, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28054,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28054,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46320,14

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Są to towary ogólnodostępne o ustalonych standardach jakościowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.