eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób, mienia i imprez artystyczno-rozrywkowych organizowanych przez Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Opole: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób, mienia i imprez artystyczno-rozrywkowych organizowanych przez Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 520066 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki , ul. Piastowska 14 A, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4531127, 4538121, faks 77 4538814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncpp.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób, mienia i imprez artystyczno-rozrywkowych organizowanych przez Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony fizycznej osób, mienia i imprez artystyczno-rozrywkowych organizowanych przez Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu w 2014 roku. 2. Zakres świadczonych usług obejmować będzie: 1) Ochrona osób i mienia podczas imprez nie mających charakteru imprez masowych w sali budynku NCPP - 50 przedsięwzięć, łącznie 1.200 roboczogodzin; 2) Ochrona osób i mienia podczas imprez masowych w Amfiteatrze Tysiąclecia w Opolu oraz na terenie miasta Opola - 10 przedsięwzięć, łącznie 2.100 roboczogodzin; 3) Ochrona osób i mienia podczas imprez nie mających charakteru imprez masowych w Amfiteatrze Tysiąclecia w Opolu - 10 przedsięwzięć, łącznie 600 roboczogodzin; 4) Ochrona stanowisk kasowych zlokalizowanych w holu budynku obsługi widza w Amfiteatrze Tysiąclecia, łącznie 2.176 roboczogodzin. 3. Ilość imprez w okresie trwania umowy może ulec zmianie a podane w punkcie 2 wartości godzinowe są wartościami szacunkowymi. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą za rzeczywistą ilość przepracowanych roboczogodzin. 4. Ilość osób ochrony w czasie przygotowań i realizacji imprez będzie uzależniona od przewidywanej liczby uczestników (widzów)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zmianami). 2. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży ważną koncesję.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje: 1) 10 zamówień o łącznej wartości brutto co najmniej 90.000 zł polegających na ochronie imprez masowych o charakterze artystyczno - rozrywkowym, z udziałem co najmniej 3.000 widzów każda oraz 1 usługi ochrony imprezy plenerowej sylwestrowej - z podaniem ich wartości, przedmiotu, ilości uczestników, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) co najmniej 2 zamówień polegających na ochronie w ramach jednej umowy zawartej z jednym podmiotem co najmniej 5 imprez masowych, z udziałem co najmniej 1.000 widzów każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, ilości uczestników, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w formie wykazu wykonanych usług w zakresie ochrony imprez masowych oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje możliwością zapewnienia całodobowego wsparcia minimum dwóch grup interwencyjnych - wyposażonych w samochody i zlokalizowanych na terenie miasta Opola, których czas dojazdu do obiektu Zamawiającego od momentu zgłoszenia nie przekroczy 10 minut. Każda grupa winna składać się co najmniej z 2 pracowników z licencją pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. Zamawiający w tym zakresie nie dopuszcza możliwości korzystania z podwykonawców. Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum dwoma sprawnymi i oznakowanymi w widoczny sposób pojazdami samochodowymi do realizacji zadania poprzez złożenie oświadczenia w formie wykazu pojazdów oraz oświadczenie o dysponowaniu w czasie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym. 2. Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia radiowego na używanie urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej, typu dyspozytorskiego, na niezależnym paśmie częstotliwości radiowej, która swym zasięgiem będzie obejmować teren miasta Opola wydane przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży kserokopie zezwolenia radiowego 3. Wykonawca oświadczy, że posiada co najmniej 10 profesjonalnych radiotelefonów o parametrach technicznych odpowiadających ww. zezwoleniu i mocy powyżej 1 W, dla zapewnienia łączności pomiędzy pracownikami Wykonawcy i innymi podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o dysponowaniu w czasie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 50 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jednolicie umundurowanymi, wyposażonymi w imienne identyfikatory ze zdjęciem oraz przeszkolonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie obsługi imprez masowych i w zakresie członków służby porządkowej i służby informacyjnej, przy czym: co najmniej 4 spośród ww. osób powinny stanowić kobiety, 20 spośród ww. osób winno posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 2 spośród ww. osób winno stanowić stały dwuosobowy zespół będący nadzorem służb ochrony (pełniącym funkcję kierownika bezpieczeństwa), którego członkowie będą posiadali licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, posiadali uprawnienia w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych i wykażą się co najmniej 10-krotnym uczestnictwem w kierowaniu służbami porządkowymi oraz służbami informacyjnymi. Zmiana osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagła choroba). 2. Wykonawca przedłoży kserokopie licencji II stopnia kierowników bezpieczeństwa, zaświadczenia o ukończeniu przez nich szkolenia w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne oraz oświadczenia ww. kierowników bezpieczeństwa potwierdzające co najmniej 10-krotne uczestnictwo każdego z nich w kierowaniu służbami porządkowymi oraz służbami informacyjnymi. 3. Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu w czasie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych). 2. W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie okresu wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ponownego ubezpieczenia się i przedłożenia stosownego dokumentu do wglądu Zamawiającego. 3. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży aktualną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie o dysponowaniu w czasie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. licencje II stopnia kierowników bezpieczeństwa; 4. zaświadczenia o ukończeniu przez kierowników bezpieczeństwa szkolenia w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne; 5. oświadczenia kierowników bezpieczeństwa potwierdzające co najmniej 10-krotne uczestnictwo każdego z nich w kierowaniu służbami porządkowymi oraz służbami informacyjnymi; 6. zezwolenie radiowe na używanie urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych; 7. podpisany wzór umowy; 8. W przypadku kiedy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie/poświadczenia tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 9. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana warunków umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być dokonana w granicach zakreślonych art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncpp.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, ul. Piastowska 14A, 45-082 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki w Opolu (sekretariat), ul. Piastowska 14A, 45-082 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.