eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Zagospodarowanie terenu wokół kamienic przy placu Wolności 3, 5 i 6 w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Zduńska Wola: Zagospodarowanie terenu wokół kamienic przy placu Wolności 3, 5 i 6 w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola
Numer ogłoszenia: 51965 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół kamienic przy placu Wolności 3, 5 i 6 w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu oraz robót instalacyjnych przy kamienicach zlokalizowanych w Zduńskiej Woli przy pl. Wolności 3, 5 i 6 w Zduńskiej Woli (Nr działek odpowiednio: 385, 383, 381) w podziale na trzy części: Cześć 1 - Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 3 Część 2 - Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 5 Część 3 - Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) w tym dla: Części 1 - 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), Części 2 - 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Części 3 - 4500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu Zamawiający uznaje jedno zamówienie o łącznej wartości minimum 50 000,00 złotych brutto dotyczące wykonania lub wymiany nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej placów, parkingów, dojść itp. Część 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu Zamawiający uznaje jedno zamówienie o łącznej wartości minimum 170 000,00 złotych brutto dotyczące wykonania lub wymiany nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej placów, parkingów, dojść itp. wraz z budową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, przy czym wartość wykonywanych prac dotyczących: wykonania lub wymiany nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej placów, parkingów, dojść itp. musi wynosić min. 70000,00 złotych brutto, budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej musi wynosić min. 100000,00 złotych brutto, Zamawiający uzna również dwa oddzielne zamówienia o odpowiednich wartościach wskazanych powyżej. Część 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał należycie przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu Zamawiający uznaje jedno zamówienie o łącznej wartości minimum 135 000,00 złotych brutto dotyczące wykonania lub wymiany nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej placów, parkingów, dojść itp. wraz z budową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, przy czym wartość wykonywanych prac dotyczących: wykonania lub wymiany nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej placów, parkingów, dojść itp. musi wynosić min. 50000,00 złotych brutto, budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej musi wynosić min. 85000,00 złotych brutto, Zamawiający uzna również dwa oddzielne zamówienia o odpowiednich wartościach wskazanych powyżej. W przypadku składania oferty na dwie części lub na całość zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykazać się odpowiednio skumulowanym doświadczeniem wymaganym dla poszczególnych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Część 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń, c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Część 3: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń, c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 ze zm.). W przypadku składania oferty na dwie części lub na całość zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób posiadających wymagane uprawnienia odpowiednio dla każdej z części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kamienica przy Placu Wolności 3 1.1. Zagospodarowanie terenu -wykonanie miejsca gromadzenia odpadów stałych, -wykonanie nawierzchni utwardzonych: ciąg pieszo-jezdny z kostki brukowej z wykorzystaniem kocich łbów , -wykonanie trawników. Powierzchnia zabudowy w zakresie opracowania - 371,34m2 + przejazd bramowy - 36,30 m2 = 407,64 m2 Powierzchnia terenu utwardzonego w zakresie opracowania (ciąg PJ, miejsca postojowe, miejsce na odpadki) - 263,7 m2 Powierzchnia zieleni biologicznie czynnej w zakresie opracowania - 88,66 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Zagospodarowanie terenu - wykonanie miejsca gromadzenia odpadów stałych z kostki brukowej - wykonanie nawierzchni utwardzonych - ciąg pieszo - jezdny o szerokości 5 m z kostki brukowej z wykorzystaniem nawierzchni istniejących tzw. kocich łbów. - wykonanie projektowanych miejsc postojowych z kostki brukowej - wykonanie trawników. - Powierzchnia zabudowy część objęta opracowaniem - 150,46 m2 oraz 12,25 m2 dobudowa Powierzchnia zabudowy część nie objęta opracowaniem - 37,32 m2 Powierzchnia terenu utwardzonego (w tym ścieżki piesze, parkingi, miejsce na odpadki) - 392,45 m2 Powierzchnia zieleni biologicznie czynnej -190,53 m2 2.2. Instalacje sanitarne 2.2.1. Sieć kanalizacji sanitarnej - budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - z rur PEHD 75 mm 2.2.2. Sieć kanalizacji deszczowej - budowa sieci kanalizacji deszczowej - kanał tłoczny i grawitacyjny - przepompownia wód deszczowych. 2.3. Instalacje elektryczne - przyłącze zasilające w energię elektryczną przepompownię wód deszczowych P1 oraz prognozowaną przepompownię ścieków sanitarnych P2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenu wokół kamienicy przy placu Wolności 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zagospodarowanie terenu - wykonanie miejsca gromadzenia odpadów stałych z kostki brukowej - wykonanie nawierzchni utwardzonych: ciąg pieszo-jezdny o szerokości 5 m z kostki brukowej z wykorzystaniem tzw. kocich łbów, - wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej - wykonanie trawników. Powierzchnia terenu utwardzonego w zakresie opracowania: (ciąg PJ 171,0 m3 w tym 14m2 stanowią kocie łby, miejsca postojowe 55,5m2, miejsce na odpadki 10m2 = 236,5 m2 Powierzchnia zieleni biologicznie czynnej w zakresie opracowania - 459,85m2 3.2. Instalacje sanitarne 3.2.1 Sieć kanalizacji sanitarnej - budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - PEHD 75 i 40 mm 3.2.2. Sieć kanalizacji deszczowej - budowa sieci kanalizacji deszczowej - kanał tłoczny i grawitacyjny - przepompownia wód deszczowych 3.2.3.Instalacje elektryczne - przyłącze zasilające w energię elektryczną, przepompownię wód deszczowych P1 oraz prognozowana przepompownia ścieków sanitarnych P2 Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: - wytyczenia geodezyjnego przedmiotu zamówienia, - wykonania inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze przekaże Zamawiającemu), - wykonania wszelkich prób i sprawdzeń w zakresie wykonanych instalacji sanitarnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników zagęszczenia gruntów, - przygotowanie i urządzenie placu budowy, - zagospodarowania we własnym zakresie ziemi z wykopów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.