eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa wyposażenia wraz z montażem 6-stanowiskowego punktu obsługi klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa wyposażenia wraz z montażem 6-stanowiskowego punktu obsługi klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, do kontaktów: Jolanta Jeryś Halina Łada, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077702, fax 058 3077702, e-mail: zobpuw@apnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zobpuw.apnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia wraz z montażem 6-stanowiskowego punktu obsługi klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia wraz z montażem 6-stanowiskowego punktu obsługi klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku. Na dostawę składają się: LADY PRACOWNICZE - 6 m2 - szt. 1 PANELE ŚCIENNE - szt. 5 SZAFKI ZAMYKANE: h=76 cm, szer. 50cm, głęb. 45cm - szt. 3 SZAFKI KARTOTEKOWE: h=76 cm, szer. 63cm, głęb. 45cm - szt. 3 FOTEL OBROTOWY - szt. 6 FOTEL GOŚCINNY NA PŁOZACH - szt. 6 SOFA ekoskay - szt. 4 STOLIK FORNIROWANY PRZY SOFACH - szt. 2 KWIETNIK - szt. 2 szczegółowy opis wyżej wskazanej dostawy zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować we wskazane miejsce w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wskazane w załączniku nr 1 do siwz materiały (wyposażenie) muszą być zgodne z normami i posiadać atest trudnopalności. Wybrany wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy przedmiotu zamówienia do przedstawienia atestów trudnopalności. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 48 miesięcy, a na wyposażenie (meble) zgodnie z gwarancją producenta, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa wyposażenia wraz z montażem 6-stanowiskowego punktu obsługi klienta w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku. Na dostawę składają się: LADY PRACOWNICZE - 6 m2 - szt. 1 PANELE ŚCIENNE - szt. 5 SZAFKI ZAMYKANE: h=76 cm, szer. 50cm, głęb. 45cm - szt. 3 SZAFKI KARTOTEKOWE: h=76 cm, szer. 63cm, głęb. 45cm - szt. 3 FOTEL OBROTOWY - szt. 6 FOTEL GOŚCINNY NA PŁOZACH - szt. 6 SOFA ekoskay - szt. 4 STOLIK FORNIROWANY PRZY SOFACH - szt. 2 KWIETNIK - szt. 2 szczegółowy opis wyżej wskazanej dostawy zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamowienia należy dostarczyć i zamontować we wskazane miejsce w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; - zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z należytą starannością co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem (tj. wykonawstwo, dostawa z montażem) i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość każdej wskazanej dostawy nie może być niższa od kwoty 40.000,00 złotych brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów i oświadczeń: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zobpuw.apnet.pl. Opłata: 15,23 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Termin płatności do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru ilościowo-jakościowym. Płatność przelewem na konto Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 09:10, Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 298 f, II pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.