eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Wyszków: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 518462 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 1 Maja 23a, 07-202 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 7425830, faks 29 7423595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w pomieszczeniach 7 Szkół na terenie Gminy Wyszków. Ośrodek Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 62, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.326,68 m 2 Ośrodek Nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie ul. Jana Matejki 5, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.339,20 m 2 Ośrodek Nr 3 - Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 55, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.181,77 m 2 Ośrodek Nr 4 - Zespół Szkół w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 5 im Żołnierzy Armii Krajowej i Gimnazjum Nr 1 im Polskich Mistrzów Olimpijskich ul. Geodetów 45, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.471,00 m 2 Ośrodek Nr 5 - Zespół Szkół Rybienko Leśne im. Jana Hempla w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 3, Gimnazjum Nr 3; ul. Stefana Batorego 6, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 3.687,94 m 2 Ośrodek Nr 6 - Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie Szkoła Podstawowa, Gimnazjum w Rybnie, ul. Wyszkowska 87, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 960,40 m 2 Ośrodek Nr 7 - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Leszczydole Nowinach, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, ul. Szkolna 26, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 1.185,00 m2 Ogólna powierzchnia do sprzątania wszystkich placówek: 19.151,99 m 2 Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków, które będzie realizowane dla 7 niezależnych od siebie ośrodków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia min. 1000m2, powierzchni biurowej w obiektach np. budynkach szkolnych, administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym lub zakładach produkcyjnych lub usługowych, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty zamówienia, wielkości w m 2 oraz załączy dokumenty, że usługi te zostały wykonane należycie Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo-wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ul. 1 Maja 23 a 07-202 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ul. 1 Maja 23 a 07-202 Wyszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ośrodek Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 62, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.326,68 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ośrodek nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie ul. Jana Matejki 5, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.339,20 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ośrodek Nr 3 - Gimnazjum Nr 2 w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 3 - Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 55, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.181,77 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ośrodek Nr 4 - Zespół Szkół w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 4 - Zespół Szkół w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 5 im Żołnierzy Armii Krajowej i Gimnazjum Nr 1 im Polskich Mistrzów Olimpijskich ul. Geodetów 45, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.471,00 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ośrodek Nr 5 - Zespół Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 5 - Zespół Szkół Rybienko Leśne im. Jana Hempla w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 3, Gimnazjum Nr 3; ul. Stefana Batorego 6, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 3.687,94 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ośrodek Nr 6 - Zespół Szkół W Rybnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 6 - Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie Szkoła Podstawowa, Gimnazjum w Rybnie, ul. Wyszkowska 87, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 960,40 m 2 Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Orodek Nr 7 - Zespół Szkół w Leszczydole Nowinach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek Nr 7 - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Leszczydole Nowinach, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, ul. Szkolna 26, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 1.185,00 m 2+ Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załączniku do SIWZ z podziałem na poszczególne ośrodki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z Dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wynagrodzenie za ten okres powinno być ujęte w ogólnej cenie przedstawionej przez Wykonawcę za okres 10 miesięcy. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki. We wszystkich placówkach objętych zamówieniem obowiązuje segregacja śmieci. Zabezpieczenie podłóg akrylem 1 raz w roku w miesiącu sierpniu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie czystości podczas remontów 2. Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości do wykonania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Materiały i środki użyte do wykonania usługi winny posiadać atesty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości środków, sprzętu i osób niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5. Wyposażenie w środki zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy i ręczniki papierowe musi mieć charakter stały i ciągły. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.