eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › ZP.271.2.2012 Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu przedmiotu leasingu dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Rudnik: ZP.271.2.2012 Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu przedmiotu leasingu dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku.
Numer ogłoszenia: 516208 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461360 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku, ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.2.2012 Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu przedmiotu leasingu dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu koparko - ładowarki dla Zakładu Wodociągów i Usług komunalnych w Rudniku, w zamian za zapłatę przez Zamawiającego umówionych opłat. 3 WARUNKI I WYMAGANIA EKONOMICZNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: waluta umowy leasingu: PLN, umowa leasingu zostaje zawarta na czas oznaczony rozpoczynający się w dniu podpisania niniejszej umowy przez strony ,a kończący się wraz z upływem 48 miesięcy, liczonych od miesiąca, na który przypada płatność pierwszej raty leasingowej, spłata rat leasingowych będzie następowała w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT, rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje,opłaty manipulacyjne,ubezpieczenia itp, opłata wstępna (czynsz inicjalny) w wysokości 60.000 tyś zł netto plus podatek VAT, zostanie przekazana przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od (daty) podpisania protokolarnego odbioru końcowego (tj protokołu zdawczo - odbiorczego) przedmiotu umowy i otrzymaniu faktury, wartość resztowa (wykup) :do 6 % ceny netto (koparko - ładowarki ) przedmiotu leasingu(tj. wartości pojazdu netto) + VAT płatna w ciągu 30 dni od daty wymagalności (wpłaty) ostatniej 47 - raty leasingowej po uregulowaniu wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy w zakresie rat leasingowych oraz ewentualnych odsetek za nieterminowe płatności. Wykonawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu, Do obowiązków Wykonawcy należy w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ubezpieczenia majątkowego od kradzieży i przypadków losowych oraz ubezpieczenia OC dla pojazdów wolnobieżnych. 4.WARUNKI I WYMAGANIA TECHNICZNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostarczony pojazd powinien być fabrycznie nowy, nie starszy niż rok produkcji 2011. Wykonawca dostawy zapewni udzielenie zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres minimum 24 miesiące i musi posiadać certyfikat na znak CE . Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, bądź e-mailem, potwierdzonego następnie pismem. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca (np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy,). Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą u Zamawiającego na koszt Wykonawcy przez cały okres gwarancji tj. minimum 24 - m-ce .Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot, który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenie dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami, w szczególności DTR (dokumentacja techniczno - ruchowa) przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim : technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwaniu skutków awarii. przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego (O) przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi. Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi lub DTR. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca (np. koszty dostawy wraz z rozładunkiem, szkolenie operatora i pracowników w zakresie obsługi pojazdu,ubezpieczenia, itp) Zamawiający informuje, że maksymalna ilość motogodzin w okresie gwarancyjnym może wynieść 2000 motogodzin. 5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE KOPARKO - ŁADOWARKI ZOSTAŁY SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONE W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- zmodyfikowany ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.20.00 - 29.52.20.00 66.14.00.00 - (3) Usługi zarządzania pakietem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pekao Leasing SP. zo.o. ul. Puławskiego 182, Warszawa, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 304963,24

  • Oferta z najniższą ceną: 304963,24 / Oferta z najwyższą ceną: 380652,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.