eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Kraśniku na siedzibę PT KRUS



Ogłoszenie z dnia 2005-09-30

POZYCJA 51617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Kraśniku na siedzibę PT KRUS

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Tadeusz Bombiński - Gł. Specjalista w Biurze Administracji i Inwestycji, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258381, fax 022 8259172, e-mail: zampub.bop@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6a, 20-479 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7453085, fax 081 7453086. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku przy ul. Kościuszki 28 w Kraśniku na siedzibę PT KRUS. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy budynku Placówki Terenowej KRUS w Kraśniku przy ul. Kościuszki 28 na działce o powierzchni 1911m kw. Budynek o powierzchni całkowitej ok. 450m kw., dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym. Parter budynku: sala obsługi interesantów z poczekalnią, archiwum, pokoje biurowe, pomieszczenia techniczne, garaż jednostanowiskowy, altana śmietnikowa WC. Piętro budynku: pokoje biurowe, pomieszczenia techniczne, pomieszczenie socjalne, WC. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraśnik. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tyś. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania dodatkowe: - uzyskali w każdym z lat 2002,2003,2004 wartość wskaźnika płynności finansowej 1 o wzorze : Wp = majątek obrotowy - zapasy / zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne - uzyskali w każdym z lat 2002,2003,2004 wartość wskaźnika zadłużenia < 1 o wzorze : zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów Wz = zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów / kapitał własny + rezerwy - oddali do użytku jako generalni wykonawcy w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) nie mniej niż trzy obiekty użyteczności publicznej lub mieszkalne wielorodzinne, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 300 m kw. i o wartości robót netto nie niższej niż 850,0 tys. zł. - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie realizacji robót budowlano - montażowych i budowlano - rozbiórkowych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.11.2005, cena - 200,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.11.2005, godzina 12:00, sala konferencyjna, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.