eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êka Opatowska › Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-05-24



Og³oszenie nr 515858-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Gmina £êka Opatowska: Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu
n/d

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: n/d
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych: n/d
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina £êka Opatowska, krajowy numer identyfikacyjny 54117300000, ul. ul. Akacjowa  4 , 63645   £êka Opatowska, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (URL): www.leka-opatowska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.lekaopatowska.bip.net.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora poczowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopda 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Urz±d Gminy £êka Opatowsa, ul. Akacjowa 4, 63-645 £êka Opatowska (I piêtro, pokój nr 102)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska
Numer referencyjny: ZPPG.271.8.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, jak równie¿ z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne z terenu Gminy £êka Opatowska oraz ich transport do Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Olszowa, Olszowa 300, 63-600 Kêpno (zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu zamówienia). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wykonawca zobowi±zany jest do odbierania z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podzia³em na: a) frakcjê such± obejmuj±ca: papier i tekturê, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateria³owe (TETRA-PAK) i opakowania z metali oraz drobne czê¶ci metalowe; b) szk³o - obejmuj±c± w szczególno¶ci opakowania ze szk³a bezbarwnego i kolorowego pozbawione nakrêtek i innych obcych materia³ów; c) frakcjê mokr± - obejmuj±c± w szczególno¶ci odpady kuchenne, przeterminowan± ¿ywno¶æ, popió³, inne odpady niemieszcz±ce siê w pozosta³ych kategoriach; d) odpady wielkogabarytowe m.in. meble, wózki, rowery, opony. Wykonawca zobowi±zany jest do odbierania odpadów z cmentarzy, placówek u¿yteczno¶ci publicznej oraz miejsc publicznych przy których zlokalizowane s± pojemniki na odpady. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do odbioru odpadów zbieranych selektywnie z gniazd zbiórki selektywnej ogólnie dostêpnych z podzia³em na: 1) szk³o - obejmuj±c± w szczególno¶ci opakowania ze szk³a bezbarwnego i kolorowego pozbawione nakrêtek i innych obcych materia³ów; 2) suche - obejmuj±c±: papier i tekturê, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateria³owe (TETRA-PAK) i opakowania z metali oraz drobne czê¶ci metalowe. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych zgromadzonych w kontenerach KP7 zlokalizowanych przy Oczyszczalni ¶cieków w Opatowie, ul. S³oneczna 13 (2 sztuki) przy czym: 1) kontener o pojemno¶ci 7 m3 na odpady wielkogabarytowe jest dostarczony przez ZZO Olszowa i znajduje siê obecnie na obiekcie, ka¿dorazowo po odbiorze winien zostaæ przywieziony do Oczyszczalni, 2) kontener o pojemno¶ci 7 m3 na odpady zielone obejmuj±cy: trawê, drobne ga³êzie drzew ogrodowych - dostarcza Wykonawca. Wykonawca umo¿liwi zainteresowanym mieszkañcom zakup lub dzier¿awê pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny ("Suche", "Szk³o"). Odpady zebrane selektywnie, jak równie¿ zmieszane odpady komunalne nale¿y przekazaæ do zagospodarowania w ZZO w Olszowej, Olszowa 300, 63 - 600 Kêpno. Odpady winny byæ dostarczane do w/w zak³adu, który posiada status regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w regionie IX gospodarki odpadami wskazanej w za³±czniku nr 2 do uchwa³y nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego. Us³uga odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy £êka Opatowska obejmuje odbieranie odpadów komunalnych wymienionych w czê¶ci I pkt 8-11 OPZ od wszystkich w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne, a tak¿e odpadów komunalnych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z pó¼n. zm.) Wykonawca obowi±zany jest przy sporz±dzeniu oferty do uwzglêdnienia danych zawartych w OPZ, a tak¿e do oszacowania wzrostu ilo¶ci odbieranych odpadów w trakcie trwania umowy. W przypadku nowo zg³oszonej nieruchomo¶ci (nieruchomo¶æ, która do tej pory nie by³a objêta systemem odbierania odpadów komunalnych), Wykonawca: a) dostarczy w³a¶cicielowi nieruchomo¶ci harmonogram odbierania odpadów w ci±gu siedmiu dni po dniu, w którym Zamawiaj±cy przekaza³ informacje o tej nieruchomo¶ci Wykonawcy, b) bêdzie odbiera³ odpady z tej nieruchomo¶ci zgodnie z harmonogramem pocz±wszy od pierwszego najbli¿szego terminu po dokonanym zg³oszeniu. Wykonawca jest zobowi±zany do odbierania odpadów komunalnych: a) w sposób ci±g³y, nie zak³ócaj±cy spoczynku nocnego; b) w terminach wynikaj±cych z przyjêtego harmonogramu odbioru; c) niezale¿nie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych i wielkogabarytowych, w sposób wykluczaj±cy mieszanie odpadów oraz umo¿liwiaj±cymi wa¿enie odpadów komunalnych. Wykonawca zobowi±zany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych okre¶lonych w czê¶ci I pkt 8-11 OPZ, a tak¿e odpadów komunalnych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z pó¼n. zm.) wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy i nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne, zgromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. W przypadku, gdy odpady nie s± gromadzone w pojemnikach kontenerach, workach, (dotyczy równie¿ odpadów zgromadzonych w wyniku przepe³nienia pojemników/worków) Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania Zamawiaj±cego o nieruchomo¶ci, na której odpady nie s± gromadzone w sposób odpowiadaj±cy wymaganiom Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska. Wykonawca w wyj±tkowych sytuacjach odbierze na zg³oszenie Zamawiaj±cego odpady poza ustalonym harmonogramem, je¿eli odpady te zostan± zebrane i zgromadzone na nieruchomo¶ci w terminach innych ni¿ przewiduje termin ich odbioru, a zagra¿a to bezpieczeñstwu ¿ycia i zdrowia mieszkañców w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze od dnia zg³oszenia. Wykonawca odbierze odpady komunalne z pojemników i worków bêd±cych w³asno¶ci± w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zabudowanych i niezabudowanych wy³±cznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych odpowiednimi kolorami: a) Czarny - z przeznaczeniem na niesegregowane zmieszane i segregowane mokre odpady komunalne, b) ¯ó³ty - z przeznaczeniem na odpady komunalne suche, c) Zielony - z przeznaczeniem na szk³o. Wymaga siê, aby Wykonawca zapewni³ odbieranie odpadów z nastêpuj±c± czêstotliwo¶ci±: 1) odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych gromadzonych wy³±cznie w pojemnikach znajduj±cych siê na nieruchomo¶ci - dwa razy w miesi±cu w okresie od kwietnia do koñca wrze¶nia i raz w miesi±cu w okresie od pa¼dziernika do koñca marca; 2) odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie: a) zmieszanych odpadów komunalnych suchych: - gromadzonych w pojemnikach - raz w miesi±cu na terenie zabudowy wielorodzinnej, - gromadzonych w pojemnikach lub workach: raz w miesi±cu na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej; b) szk³a: - gromadzonych w pojemnikach - raz w kwartale na terenie zabudowy wielorodzinnej, - gromadzonych w pojemnikach lub workach - raz w kwartale na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej;. c) zmieszanych odpadów komunalnych "mokrych" gromadzonych wy³±cznie w pojemnikach ustawionych na terenie nieruchomo¶ci - dwa razy w miesi±cu w okresie od kwietnia do koñca wrze¶nia i raz w miesi±cu w okresie od pa¼dziernika do koñca marca. 3) odbiór odpadów zbieranych selektywnie z gniazd zbiórki selektywnej - ogólnodostêpnej: a) Szk³o, gromadzonych w pojemnikach o pojemno¶ci 1100 l - 2 razy w miesi±cu, b) Suche, gromadzonych w pojemnikach o pojemno¶ci 1100 l - 2 razy w miesi±cu. 4) we wrze¶niu 2017 r., w kwietniu i wrze¶niu 2018 r. oraz kwietniu 2019 r. (po wcze¶niejszym og³oszeniu, z co najmniej miesiêcznym wyprzedzeniem) odbiór nastêpuj±cych odpadów: odpadów wielkogabarytowych, odpadów niebezpiecznych wydzielonych z odpadów komunalnych w tym w szczególno¶ci zu¿ytych opon z gospodarstw domowych. Wykonawca zobowi±zany jest odebraæ odpady wielkogabarytowe, które zostan± wystawione przez mieszkañców przed posesje lub w przypadku zabudowy wielorodzinnej przy pojemnikach. 5) odbiór odpadów z cmentarzy (pojemno¶æ pojemników 1100 l, 7000 l) - 2 razy w miesi±cach pa¼dziernik i listopad, w pozosta³ym okresie 1 raz w miesi±cu. 6) placówki u¿yteczno¶ci publicznej - szko³y, przedszkola, biblioteki, itp. (tabela nr 5.) - zgodnie z czêstotliwo¶ci± nieruchomo¶ci zamieszka³ych. 7) miejsca publiczne gromadzenia odpadów - dwa razy w miesi±cu w okresie od kwietnia do koñca wrze¶nia i raz w miesi±cu w okresie od pa¼dziernika do koñca marca; 8) kontenery KP 7 usytuowane przy Oczyszczalni ¶cieków - ka¿dorazowo po otrzymaniu informacji od Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia harmonogramu: odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; odbierania odpadów zbieranych selektywnie; odbierania odpadów wielkogabarytowych. Pierwszy harmonogram na odbiór zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów wielkogabarytowych obejmuj±cy okres od dnia 1 lipca 2017 do dnia 31 grudnia 2017 roku powinien zostaæ opracowany i przed³o¿ony Zamawiaj±cemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu harmonogram w formie pliku PDF bez zabezpieczeñ i hase³. Zamawiaj±cy zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 3 dni od jego otrzymania. Wykonawca w terminie 3 dni wprowadzi uwagi Zamawiaj±cego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. W przypadku, gdy termin podpisania umowy ulegnie przed³u¿eniu, ww. terminów nie stosuje siê, a harmonogram nale¿y przekazaæ niezw³ocznie Zamawiaj±cemu. Kolejny harmonogram powinien natomiast obejmowaæ rok kalendarzowy 2018 r. Wykonawca przeka¿e harmonogram na ten rok Zamawiaj±cemu do dnia 16 listopada 2017 r., a za pó³rocze 2019 r., do 15 listopada 2018 r. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzglêdnieniem poszczególnych rodzajów odpadów, w szczególno¶ci bior±c pod uwagê: a) odbiór odpadów nie mo¿e nastêpowaæ w dni ustawowo wolne od pracy; b) odbiór odpadów, dwóch frakcji: mokre, suche, powinien przypadaæ na ten sam dzieñ tygodnia raz w miesi±cu; c) odbiór odpadów, trzech frakcji: mokre, suche, szk³o powinien przypadaæ na ten sam dzieñ tygodnia raz w kwartale; d) z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, z których odbierane s± odpady raz w miesi±cu, lub rzadziej, powinien zostaæ ustalony w ten sam dzieñ miesi±ca (np. ka¿dy drugi pi±tek miesi±ca itd.); e) w przypadku, gdy ustalony dzieñ tygodnia lub miesi±ca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w nastêpnym dniu nie bêd±cym dniem ustawowo wolnym od pracy; f) zapewnienie regularno¶ci i powtarzalno¶ci odbierania, tak aby mieszkañcy mogli w ³atwy sposób zaplanowaæ przygotowanie odpadów do odebrania; g) wzglêdy sanitarne punktów zbierania odpadów komunalnych przy domach wielorodzinnych i posesjach indywidualnych (fermentacja odpadów w pojemnikach, kontenerach, ¿erowanie gryzoni, bezdomnych zwierz±t itp.) oraz potrzeby w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. Harmonogram powinien odpowiadaæ nastêpuj±cym wytycznym: a) powinien byæ sformu³owany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalaj±cy na szybkie zorientowanie siê, co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak te¿ regularno¶ci i powtarzalno¶ci odbierania odpadów poszczególnych rodzajów; b) nie powinien zawieraæ ¿adnych dodatkowych tre¶ci ponad informacje zwi±zane z wykonywaniem zamówienia, w szczególno¶ci reklam, informacji propagandowych, itd.; c) powinien wskazywaæ na daty odbierania poszczególnych odpadów z nieruchomo¶ci. Wykonawca powinien umie¶ciæ harmonogram wraz z numerem telefonu kontaktowego na w³asnej stronie internetowej i eksponowaæ go przez ca³y okres na jaki zosta³ przygotowany. Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania harmonogramu mieszkañcom i zarz±dcom nieruchomo¶ci zamieszka³ych do dnia 23 czerwca 2017 r., w nastêpuj±cych formach: a) dla zabudowy wielolokalowej - min. 1 egzemplarz w formie papierowej dla ka¿dego zarz±dcy nieruchomo¶ci; b) dla zabudowy jednorodzinnej - 1 egzemplarz w formie papierowej dla ka¿dego w³a¶ciciela. Zamawiaj±cy uznaje, ¿e w przypadku zabudowy jednorodzinnej obowi±zek zostanie spe³niony poprzez dostarczenie do skrzynki na listy, drog± pocztow±, bezpo¶rednio do r±k mieszkañca danej nieruchomo¶ci, a w przypadku zabudowy wielolokalowej dodatkowo umieszczenie harmonogramu na tablicy og³oszeñ (za zgod± zarz±dzaj±cego nieruchomo¶ci±). W przypadku, gdy termin podpisania umowy ulegnie przed³u¿eniu, ww. terminu nie stosuje siê, a harmonogram nale¿y przekazaæ niezw³ocznie mieszkañcom i zarz±dcom nieruchomo¶ci zamieszka³ych. Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowi±zuje do koñca terminu na jaki zosta³ ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczno¶ci, za zgod± Zamawiaj±cego dopuszcza siê zmianê terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bie¿±ce poinformowanie Zamawiaj±cego w sposób okre¶lony w umowie oraz w³a¶cicieli nieruchomo¶ci o zmianie terminów. Wykonawca obowi±zany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniaj±cy utrzymanie czysto¶ci i odpowiedniego stanu sanitarnego zgodnie z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska (stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SIWZ), a w szczególno¶ci do: a) zapobiegania wysypywaniu siê odpadów z pojemników (kontenerów, worków itp.) podczas dokonywania odbioru; b) w przypadku wysypania siê odpadów podczas dokonywania odbioru zobowi±zany jest do ich uprz±tniêcia. Wykonawcê obowi±zuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci; b) zakaz mieszania ze sob± poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; c) zabezpieczenie przewo¿onych odpadów przed wysypaniem w trakcie za³adunku i transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowi±zany jest do natychmiastowego uprz±tniêcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeñ, plam, itp.). Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników (kontenerów, itp.) do gromadzenia odpadów nale¿±cych do w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, powsta³ych w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy na zasadach okre¶lonych w Kodeksie Cywilnym. Zamawiaj±cy wymaga aby przez ca³y okres realizacji umowy Wykonawca dysponowa³ pojazdami niezbêdnymi do prawid³owej realizacji us³ug. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli bazy magazynowo - transportowej i sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia przed podpisaniem umowy i w trakcie jej trwania. Do obowi±zków Wykonawcy w szczególno¶ci nale¿y wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 519), ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z pó¼n. zm.), ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z pó¼n. zm.) oraz Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska. Wykonawca jest zobowi±zany do przekazywania Zamawiaj±cemu miesiêcznych raportów zawieraj±cych nastêpuj±ce informacje: a) masa poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (rodzaj, kod odebranych odpadów komunalnych) w szczególno¶ci: odpadów zmieszanych [Mg]; selektywnie zebranych z podzia³em na: frakcjê such±, frakcjê mokr± oraz szk³o [Mg]; odpadów wielkogabarytowych [Mg]; zu¿ytych opon z gospodarstw domowych [Mg]; b) wykaz nieruchomo¶ci, z których zosta³y odebrane odpady komunalne; c) trasy przejazdów poszczególnych pojazdów, miejsca za³adunku i wy³adunku oraz masy odpadów. Raporty z tras przejazdów oraz miejsc za³adunku, roz³adunku. Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu w razie potrzeby oprogramowanie niezbêdne do odczytu danych. Dodatkowo do raportów nale¿y za³±czyæ kopie kart przekazania odpadów w formie kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. Raporty, o których mowa wy¿ej musz± byæ przekazane w formie papierowej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiaj±cym. Do raportu miesiêcznego w celu potwierdzenia prawid³owo prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi, Wykonawca przedstawi po¶wiadczone kopie kart przekazania odpadów do zagospodarowania. Wykonawca jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu w terminie 5 dni roboczych od dnia ujawnienia informacji w formie notatki o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska, gromadzeniu odpadów, w szczególno¶ci ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niew³a¶ciwych pojemnikach (kontenerach, workach itp.). Notatka powinna zawieraæ w szczególno¶ci: a) adres nieruchomo¶ci, na której odpady gromadzone s± w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy £êka Opatowska; b) zdjêcia w postaci cyfrowej dowodz±ce, ¿e odpady gromadzone s± w sposób niezgodny z Regulaminem; zdjêcia musz± zostaæ wykonane w taki sposób, aby nie budz±c w±tpliwo¶ci pozwala³y na przypisanie pojemników (kontenerów, worków itp.) do konkretnej nieruchomo¶ci; c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postêpowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne o¶wiadczenia przez nich przekazane. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzia³u w wybiórczej kontroli w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w przedmiotowym zakresie. Zakres kontrolowanych w³a¶cicieli ustalany zostanie ka¿dorazowo przy danym miesi±cu odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowi±zany do bie¿±cego przekazywania adresów nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, na których powsta³y odpady, a nie ujêtych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z pó¼n. zm.). W okresie realizacji zamówienia Wykonawca/Podwykonawca obowi±zany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: osoby pracuj±ce przy odbiorze odpadów w tym kierowca pojazdu. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu: o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci o których mowa wy¿ej wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia - kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2017-07-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: a)posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z pó¼n. zm.) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, b)posiada aktualne zezwolenie w³a¶ciwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: a)wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie us³ugi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i/lub niezamieszka³ych, wykonanych lub wykonywanych w sposób ci±g³y przez okres minimum 12 m-cy o masie ³±cznej minimum 900 Mg rocznie ka¿da. b)posiada bazê magazynowo - transportow± spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013 r. poz.122), a w szczególno¶ci wyka¿e ¿e baza ta spe³nia ³±cznie poni¿sze warunki: - baza magazynowo - transportowa usytuowana w Gminie £êka Opatowska lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy, - baza magazynowo - transportowa usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytu³ prawny, - w sk³ad zaplecza transportowego wchodz±: co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej (tzw. bramowiec lub kontenerowiec).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) Wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z pó¼n. zm.) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. 2) Aktualne zezwolenie w³a¶ciwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.). 3) Wykaz dostaw lub us³ug (potwierdzaj±cy spe³nianie warunku opisanego przez Zamawiaj±cego w Rozdz. V ust. 5 pkt 3) lit. a) SIWZ - za³±cznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 4) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzaj±cy spe³nianie warunku opisanego przez Zamawiaj±cego w Rozdz. V ust. 5 pkt 3) lit. b) SIWZ - za³±cznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
n/d

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

n/d

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty - za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) Zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zak³adka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - za³±cznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
n/d


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
n/d


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
n/d


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
n/d
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
n/d
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: n/d
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: n/d
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: n/d
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): n/d
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: n/d
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: n/d
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
n/d


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atn¶ci faktur40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem postanowieñ ust. 2. 2. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku: 1) wyst±pienia zmian wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych, 3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cej na zakres lub warunki i zasady wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy (w tym przypadku dopuszcza siê tak¿e zmianê postanowieñ niniejszej umowy w zakresie sposobu spe³niania przez Wykonawcê ¶wiadczenia odbierania odpadów), 4) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±ca ze zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) - c) oraz pkt 3) obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) - c) oraz pkt 3). 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±ca ze zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 2) i 4) obowi±zywaæ bêdzie po up³ywie 30 dni od dnia akceptacji przez strony ¿±danych zmian. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia / minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia / minimalnej stawki godzinowej. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 8. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) i c) wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) - 4) wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmniejszeniu b±d¼ zwiêkszeniu, przy czym zwiêkszenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotê nie wiêksz± ni¿ udokumentowany wzrost kosztów ¶wiadczenia us³ugi, a zmniejszenie wynagrodzenia jest dopuszczalne o kwotê nie mniejsz± ni¿ udokumentowany spadek kosztów ¶wiadczenia us³ugi. 10. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 8 (je¶li dotyczy), 4) obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy. 11. Wniosek, o którym mowa w ust. 10 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia, w którym strona inicjuj±ca zmianê dowiedzia³a siê, lub powinna dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. Wniosek mo¿e podlegaæ negocjacjom stron. Akceptacja b±d¼ odrzucenie ¿±danych zmian nastêpuje w terminie 21 dni od dnia otrzymania ¿±dania zmiany umowy. 12. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 13. Nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: 1) zmiana Podwykonawcy, z zastrze¿eniem zapisów § 5 umowy; 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, 3) zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami; 4) zmiana danych rejestrowych; 5)zmiany bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk poski. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.