eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ksawerów › budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ulicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-04

POZYCJA 51551

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ksawerów: budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ulicach: od ul. H. Sawickiej do ul. Kosmowskiej; ul. Skromnej, ul. Malinowej, ul. Krótkiej, ul. Północnej i ul. Muzycznej w Ksawerowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ksawerów, do kontaktów: Justyna Krysiak, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, fax 042 2138002, e-mail: sekretariat@ksawerow.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ksawerow.bip.cc Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zadania publiczne określone ustawami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ulicach: od ul. H. Sawickiej do ul. Kosmowskiej; ul. Skromnej, ul. Malinowej, ul. Krótkiej, ul. Północnej i ul. Muzycznej w Ksawerowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ksawerów, ulice: od ul. H. Sawickiej do ul. Kosmowskiej, ul. Skromnej, ul. Malinowej, ul. Krótkiej, ul. Północnej i ul. Muzycznej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami: ETAP I - Sieć kanalizacji sanitarnej od ul. H. Sawickiej do ul. Kosmowskiej w Ksawerowie - kanał sanitarny grawitacyjny PVC lub równoważne o średnicy 0,200 m. L = 960,05 m i przecisk sterowny 0,200 m o długości łącznie L = 123,32 m rury KERAM lub równoważne - przykanaliki PVC lub równoważne o średnicy 0,160 m - L = 146,60 m - 28 szt. - studnie rewizyjne żelbetowe na uszczelkę lub równoważne średnicy 1200 mm w gotowym wykopie - szt. 10 szt., - studzienki rewizyjne systemowe PVC lub równoważne 315-425 mm - 12 szt. Termin zakończenia ETAPU I - 15.12.2006 r. ETAP II - Sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Skromnej, ul. Malinowej, ul. Krótkiej, ul. Północnej i ul. Muzycznej w Ksawerowie - kanał sanitarny grawitacyjny PVC lub równoważne o średnicy 0,200 m. L = 1138,78 m - przykanaliki PVC lub równoważne o średnicy 0,160 m - L = 363,30 m - 51 szt. - studnie rewizyjne żelbetowe na uszczelkę lub równoważne 1200 mm w gotowym wykopie - szt. 12 szt., - studzienki rewizyjne systemowe PVC lub równoważne 315-425 mm - 17 szt. Termin zakończenia ETAPU II - 30.06.2007 r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w sekcji III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia:od podpisania umowy; zakończenia: I etap - 15.12.2006r., II etap - 30.06.2007r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25 363,09 zł. /słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt trzy złote 09/100/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. 3. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o zbliżonej wartości, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 2, - wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - zał. nr 2.1 c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3, Wykonawca na załączniku nr 3 musi wskazać wykonane w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności, które realizował jako główny wykonawca. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje. Prace nie potwierdzone referencjami nie będą brane pod uwagę. d) polisa ubezpieczeniowa - załącznik nr 4 e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 5, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 9 j) kosztorys ofertowy - zał. nr 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w przypadku zamówienia specyfikacji w formie papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, II piętro, pok. 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.