eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › budowa boiska sportowego w Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51439

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zgierz: budowa boiska sportowego w Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Zgierz, do kontaktów: Zofia Zamojska, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax 042 7143115, e-mail: zzamojska@umz.zgierz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miasto.zgierz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, Ewa Waszczykowska, Plac Jana Pawła II 16, (pok.206), 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 71-43-271, fax 042 71-43-115. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, Zofia Zamojska, Lech Dąbski, Plac Jana Pawła II 16, (pok.203), 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 71-43-200, fax 042 71-43-115. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Zgierza, Zofia Zamojska, Lech Dąbski, Plac Jana Pawła II 16, (pok.105), 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 71-43-200, fax 042 71-43-115. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska sportowego w Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu, ul. Staffa 26. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 12, 95-100 Zgierz, ul. Staffa 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego w Szkole Podstawowej Nr 12 w Zgierzu. Zakres robót obejmuje budowę : 1) boiska do piłki nożnej i ręcznej o pow. 1375 m2 z bieżnią okólną o pow. 400 m2, 2)schodów zewnętrznych z holu głównego na tereny sportowe. Dokumentacja projektowa określa następujące warstwy konstrukcyjne podbudowy boiska i bieżni: - 3 cm asfaltobeton zamknięty - 4 cm asfaltobeton częściowo zamknięty - 5 cm warstwa wyrównawcza z klińca kamiennego 0-4 mm - 20 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 4-30 mm - 20 cm warstwa odsączająca z piasku ( piasek zagęszczony do Id>0,5) ( podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu). Przedmiotem zamówienia nie objęta jest nawierzchnia sportowa, poliuretanowo- gumowa gr. 13 mm, której grubość należy uwzględnić podczas montażu kanałów odwodnienia liniowego i obrzeży betonowych. Nawierzchnie boisk i bieżni ograniczono obrzeżami betonowymi 8x30cm ustawionymi na ławie z betonu B-15 z oporem. Między nawierzchnią boiska do piłki nożnej i ręcznej, a bieżnią okólną należy wykonać ławy z betonu B-20 i ustawić na nich kanały odwodnienia liniowego np.: ACO DREN , HAURATON , bądź inne równoważne dopuszczone do stosowania w obiektach sportowych (posiadających stosowne dokumenty: certyfikat IMF, aprobatę ITB, atest higieniczny PZH, deklarację zgodności, autoryzację producenta systemu, kartę techniczną systemu)oraz włączyć je do wykonanej instalacji odwodnienia terenu. Zakres prac obejmuje również wykonanie fundamentów pod urządzenia wyposażenia boiska. Schody zewnętrzne szer. 6 m o konstrukcji żelbetowej stanowią przejście z holu głównego na tereny sportowe szkoły. Boki schodów zamurowane ścianką gr. 24 cm z bloczków betonowych, którą po otynkowaniu należy pomalować zgodnie z kolorystyką budynku. Schody wyposażone są w balustradę środkową i boczne wykonane z słupków stalowych ( rura fi 30 mm), przestrzeni wypełnionych między słupkami z siatki zgrzewanej w ramie ( rura kwadratowa 30 x 30 mm) i pochwytów wykonanych z rury fi 50 mm. Schody należy obłożyć gresem antypoślizgowym w kolorze jasnożółtym lub piaskowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : - dokumentacją projektową - wyciąg z Projektu zagospodarowania terenu dla Szkoły Podstawowej Nr 12 w Zgierzu - zał. nr 1. - wyciągiem z przedmiaru robót - zał. nr 2. - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robór budowlanych- zał. nr 3 - decyzją pozwolenia na budowę Nr 706/06 z dn. 02.06.2006 r - zał. nr 4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego (na druku WZP-2), - dokumenty stwierdzające o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.: certyfikat IMF, aprobata ITB, atest higieniczny PZH, deklaracja zgodności, autoryzacja producenta systemu, karta techniczna systemu (wymagane przy odbiorze przedmiotu zamówienia) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje budowę: 1/ boiska do piłki nożnej i ręcznej o pow. 1375 m2 z bieżnią okólną o pow. 400 m2, 2/ schodów zewnętrznych z holu głównego na tereny sportowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą,że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 prawa zamówień publicznych, oraz którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; UWAGA: Zamawiający uzna : a) tę liczbę zamówień, która wynika bezpośrednio z powyższego warunku, jak również b) liczbę zamówień wynikającą pośrednio, jako iloraz: sumy wartości zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez wartość niniejszego zamówienia; - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg kryterium: spełnia - nie spełnia, a ich nie spełnienie skutkuje wykluczeniem wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przy czym dla robót budowlanych - w szczególności -zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument nie wymagany jako załącznik do oferty, wymagany przed zawarciem umowy z wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana; - pełnomocnictwo do podpisania oferty wraz z załącznikami a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W p r z y p a d k u PODMIOTÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: - dokument potwierdzający: a) pełny skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, b) ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz c) solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, np.: umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, list intencyjny, itp. UWAGA: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgierz.pl/umz/infoserwis/rozw.php?rozw=9603. Opłata: 10,03 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zanmawiającego: Urząd Miasta Zgierza, pok. 203 (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 12:00, Urzad Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pok. 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.