Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: budowa ogrodu dydaktycznego dla niepełnosprawnych w Arboretum w Bolestraszycach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach, do kontaktów: Jan Bereźnicki, Bolestraszyce 130, skr. poczt. 471, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6716425, fax 016 6716425, e-mail: arboretum@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bolestraszyce.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Inwestycji w Przemyślu, Broda Teresa, ul. Matejki 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6785016, fax 016 6786858, e-mail: boiprzemysl@pro.onet.pl, www.boi.przemysl.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Inwestycji w Przemyślu Sp. z o.o., Broda Teresa, ul. Matejki 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6785016, fax 016 6786858, e-mail: boiprzemysl@pro.onet.pl, www.boi.przemysl.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Biuro Obsługi Inwestycji w Przemyślu Sp. z o.o., Broda Teresa, ul. Matejki 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6875016, fax 016 6786858, e-mail: boiprzemysl@pro.onet.pl, www.boi.przemysl.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja kultury podległa Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Podkarpackiego; Środowisko, Edukacja, Rekreacja i kultura. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ogrodu dydaktycznego dla niepełnosprawnych w Arboretum w Bolestraszycach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bolestraszyce, gm. Żurawica, pow. przemyski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Budowa ogrodu dydaktycznego dla niepełnosprawnych w Arboretum w Bolestraszycach" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy zamówienia: 1. "Ogród sensualny": roboty przygotowawcze, murki oporowe, siedziska, nawierzchnie (klinkier, piaskowiec, bale drewniane), basen żelbetowy, oczko wodne, kaskada, wodociąg, kanalizacja deszczowa, wyrównanie terenu ziemią urodzajną, urządzenia nawadniające, nasadzenia (drzewa, krzewy, byliny), tabliczki informacyjne. 2. Nawierzchnia obwodnicy (alejek) z kostki granitowej. 3. Linia kablowa + oświetlenie terenu, zasilanie oczka wodnego. 4. System telewizji dozorowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1/ Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, każda o wartości minimum 200 000,00 zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zakres obejmujący np. roboty branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej) i potwierdzą należyte wykonanie tych zamówień (np. poprzez referencje). 2.2/ Dysponują osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z minimum 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, licząc od daty wystawienia uprawnień. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1/ Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlanomontażowej) w wysokości minimum 300 000,00 zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5/ Wniosą wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone powyżej w: - pkt. 1, 4 - spełniać i udokumentować musi każdy wykonawca, - pkt. 2, 3 - należy spełniać i udokumentować łącznie, - pkt. 5 - spełniać i udokumentować musi jeden wykonawca. Ponadto: - wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wykonawców ubiegających się o zamówienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wanmków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń według formuły "spełnia" - "nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wanmków udzialu w postępowaniu każdy wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru ). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzom ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestm albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestm Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ważnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (dotyczy kierownika budowy). 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokmuent potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej). 10. Kserokopia dowodu wniesienia wadimu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1-9 muszą być przedłożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z wymogami określonymi szczegółowo w par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boi.przemysl.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu sp. z o.o., ul. Matejki 1, 37-700 Przemyśl, lub przesyłka pocztowa. Kasa BOI - gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.10.2006, godzina 10:30, Siedziba Biura Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o., ul. Matejki 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Przebudowa dróg powiatowych ( 5 zadań)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.