eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Usuwanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wieliszew w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Wieliszew: Usuwanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wieliszew w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2013 r.
Numer ogłoszenia: 513866 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 456578 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wieliszew w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z terenu Gminy Wieliszew w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2013 r. Zamówienie obejmuje: 1) usuwanie odpadów wyselekcjonowanych u źródła i gromadzonych w workach foliowych z podziałem na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i metal - sprzed furtki z zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i rekreacyjnej - jeden raz w miesiącu w terminach: a) I-szy wtorek miesiąca: Wieliszew; b) II-gi wtorek miesiąca: Łajski, Michałów-Reginów; c) III-ci wtorek miesiąca: Kałuszyn, Skrzeszew, Sikory, Topolina, Poddębie, Komornica; d) IV wtorek miesiąca: Góra, Janówek Pierwszy, Krubin, Olszewnica Nowa, Olszewnica Stara. 2) usuwanie odpadów wyselekcjonowanych u źródła z podziałem na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i metal, gromadzonych w pojemnikach o pojemności minimum 1,5m3 - ogólnodostępnych: a) na osiedlach mieszkaniowych o zabudowie blokowej (9 zestawów) - dwa razy w miesiącu; b) na boisku sportowym ORLIK (jeden zestaw) - dwa razy w miesiącu w okresie od marca do czerwca; c) przy hali sportowej w Wieliszewie i przy Urzędzie Gminy (dwa zestawy) - dwa razy w miesiącu. 3) usuwanie odpadów wymieszanych z: a) Urzędu Gminy Wieliszew - minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek, z kontenera o pojemności 7m3; b) plaży w Wieliszewie - minimum jeden raz w tygodniu z kontenera o pojemności 7m3 w okresie od maja do czerwca; c) środowiskowego ogniska wychowawczego w Krubinie - jeden raz w tygodniu z pojemnika o pojemności 1,1m3; d) hali sportowej w Wieliszewie - dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i czwartek z dwóch pojemników o pojemności 1,1m3; e) po zakończeniu imprezy lokalnej - z jednego kontenera o pojemności 7m3; 4) usuwanie odpadów roślinnych z koszenia trawy na boisku przy hali sportowej w Wieliszewie - jeden raz w miesiącu w okresie od maja do 30 czerwca 2013 r. z kontenera o pojemności 7m3; 5) usuwanie odpadów wielkogabarytowych z zabudowy jednorodzinnej i rekreacyjnej sprzed furtki - jeden raz w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w miesiącu kwietniu; 6) usuwanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i rekreacyjnej oraz ze szkół i osiedli o zabudowie blokowej - jeden raz w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w miesiącu kwietniu; W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1. zapewnienia dostatecznej ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów w kolorach: a) niebieski: papier i tektura; b) żółty: tworzywa sztuczne i metale; c) zielony: szkło; dla nowo przystępujących do systemu, jak również dla właścicieli nieruchomości, z których zostaną odebrane odpady; 2. załadunku odpadów zalegających luzem przy pojemnikach; 3. sprzątania terenu w promieniu około 15 metrów od pojemników; 4. realizacji reklamacji dotyczącej niewykonania pkt od 1) do 6) i pkt 1 w czasie 24 godzin od otrzymania fax-em lub e-mail zawiadomienia od Zamawiającego. Realizacja reklamacji potwierdzona będzie przez Wykonawcę fax-em na nr 22 782 27 22 lub e-mail: ekologia@wieliszew.pl, przed upływem wspomnianych wyżej 24 godzin. 5. Inne informacje: a) do dnia 30.06.2012 r. liczba gospodarstw domowych w zabudowie indywidualnej wynosiła około 3200, a w zabudowie rekreacyjnej: 2500; b) do dnia 30.06.2012 r. do selektywnej zbiórki odpadów w systemie workowym przystąpiło około 85% gospodarstw domowych w zabudowie indywidualnej oraz 45% w zabudowie rekreacyjnej; c) ilość usuwanych odpadów z miejsc określonych w ppkt 3) lit. a) i ppkt 3) lit. b) jest szacunkowa i może ulec zwiększeniu; d) powierzchnia boiska sportowego wynosi 6700m2; e) do dnia 30.09.2012 r. zebrano 30,6Mg odpadów wielkogabarytowych i 3,6Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; f) przewidywana ilość imprez lokalnych w ciągu roku wynosi: 9; g) ilość osiedli o zabudowie blokowej: 6; h) ilość szkół: 7. Dane zawarte w ppkt 5 lit. a) i b) oraz lit. e) mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został również przedstawiony w Załączniku Nr 5 do SIWZ Wzorze Umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH BŁYSK Sp. z o. o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58263,62

  • Oferta z najniższą ceną: 58263,62 / Oferta z najwyższą ceną: 139165,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.