Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Nowy Targ: Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29
Numer ogłoszenia: 5134 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sprzątanie w dwóch budynkach , odśnieżanie chodników i parkingów przy dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 Powierzchnia pomieszczeń budynku większego 3 500 m2 Powierzchnia pomieszczeń budynku mniejszego 1 340 m2 Rodzaje powierzchni do czyszczenia wykładzina dywanowa 1 227 m2 płytki ceramiczne i granitogresowe 2 627 m2 posadzki wykładzina PCV 916 m2 deski podłogowe 20 m2 jastrych betonowy 50 m2 elementy ze stali nierdzewnej elementy z kamienia płytki ceramiczne na ścianach np. łazienki i korytarze okna 220 m2 szklane ścianki i przegrody szklane elementy elewacji,ścian i dachu dachu obydwa budynki 600 m2 schody zewnętrzne wraz z balustradami schody zewnętrzne prowadzące do podziemnej części większego budynku schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi drzwiami oraz skrzynkami na bezpieczniki taras na I piętrze mniejszego budynku metalowe elementy na wysokości standardowe wyposażenie biurowe np. meble w tym witryny, telefony, faxy, kserokopiarki, sejfy, lampy, oprawy oświetleniowe wyposażenie pomieszczeń socjalnych oraz pokoi gościnnych meble tapicerowane, lodówki, kuchenki, zlewozmywaki chodniki i parkingi przy budynkach Sądu 2 200 m2 Wielkości powierzchni szklanych tj. okien oraz ścian, elewacji i dachu podane są jednostronnie natomiast wymagane jest mycie tych powierzchni z obu stron Realizacja przedmiotu zamówienia polega na codziennym wykonywaniu czynności zapewniających czystość w budynkach, w szczególności odkurzaniu wykładzin, usuwaniu ew. pajęczyn ze ścian i sufitów ścieraniu biurek, foteli, stołów, ławek, parapetów, szaf, szafek, telefonów, faxów, kserokopiarek i innych elementów wyposażenia myciu podłóg, posadzek, schodów myciu schodów zewnętrznych przy wejściach do obydwu budynków sprzątaniu sanitariatów wraz z dezynfekcją opróżnianiu koszy na śmieci , popielnic i koszy niszczarek dokumentów myciu okienek podawczych myciu szyb tablic ogłoszeniowych dbaniu o rośliny wewnątrz budynku podlewanie, zraszanie itp. utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych słupy, poręcze, balustrady, tablice, wieszaki w szatni, szklane przegrody i ścianki wewnętrzne itp. myciu drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń sprzątaniu wind innych czynności niezbędnych zdaniem Wykonawcy przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia okresowym wykonywaniu czynności takich jak mycie schodów zewnętrznych prowadzących do podziemnej części większego budynku oraz schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi skrzynkami na bezpieczniki co trzy miesiące zamiatanie i mycie tarasu na I piętrze mniejszego budynku Sądu jeden raz w tygodniu mycie obustronne okien trzy razy w czasie trwania umowy kwiecień, lipiec i październik 2014r. mycie obustronne szklanych elementów ścian, dachu, elewacji obydwu budynków Sądu w tym szklanej ściany sali aukcyjnej oraz ścianek z luksferów dwa razy w czasie trwania umowy kwiecień maj i wrzesień październik 2014r. mycie metalowych elementów prace na wysokości znajdujących się w mniejszym budynku Sądu w pomieszczeniu nad II piętrem palarnia oraz w większym budynku Sądu na sali aukcyjnej w terminach mycia szklanych elewacji mycie lamp, kinkietów i opraw oświetleniowych dwa razy w czasie trwania umowy kwiecień i październik 2014r. czyszczenie wykładzin dywanowych 1 raz w czasie trwania umowy sierpień 2014r. czyszczenie mechaniczne przy użyciu odpowiedniego sprzętu i odpowiednich skutecznych środków posadzek z płytek ceramicznych i granitogresowych wraz z czyszczeniem fug między płytkami 1 raz w czasie trwania umowy wrzesień 2014 r. zabezpieczenie wykładzin PCV wyprawami polimerowymi 1 raz w czasie trwania umowy wrzesień 2014r. oraz bieżąca pielęgnacja tych wykładzin urządzeniem wysokoobrotowym, innych czynności niezbędnych zdaniem Wykonawcy przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia odśnieżaniu parkingów i chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu oraz utrzymywanie chodników w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się przechodniów przy spełnieniu następujących warunków o godzinie 7.00 w dzień roboczy parkingi i chodniki przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu mają być odśnieżone i przygotowane do bezpiecznego poruszania się przechodzących osób w godzinach urzędowania sądu, w razie opadów śniegu, chodniki mają być odśnieżane na bieżąco - przyjmuje się, że opad śniegu powodujący zaleganie na chodnikach warstwy o grubości 10 cm wymaga usunięcia Wykonawca wykonuje odśnieżanie przy pomocy własnego sprzętu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U.HIGIENA SYSTEM Małgorzata Wypychowska-Ignacokz, ul. Stolarczyka 8/10, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138854,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166788,00
Oferta z najniższą ceną: 166788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 384104,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 euro
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
- Remont ramp przy PSZS im.J. Pawła II w Nowym Targu.
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Roboty budowlane - "Wykonanie instalacji gazowej w budynku Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu wraz z likwidacją kotłowni węglowej i wykonaniem kotłowni gazowej."
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.