eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Remonty i utrzymanie nawierzchni dróg miejskich w 2009r na terenie Przeworska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Przeworsk: Remonty i utrzymanie nawierzchni dróg miejskich w 2009r na terenie Przeworska
Numer ogłoszenia: 51275 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i utrzymanie nawierzchni dróg miejskich w 2009r na terenie Przeworska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących i napraw nawierzchni drogowych asfaltowych i brukowych, wymiana i naprawa oznakowania pionowego. świadczenie usług będzie się odbywało sukcesywnie w zależności od potrzeb w okresie jednego roku od daty podpisania umowy. Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określanych na podstawie art. 11 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego - wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.-wymagane co najmniej dwie brygady czteroosobowe z kwalifikacjami do wykonywania robót drogowych zdolnych do pracy dwuzmianowej w przypadku robót awaryjnych, wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa ,wykazać się doświadczeniem w remontach nawierzchni drogowych- wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 zamówienie z zakresu remontu dróg o nawierzchni asfaltowej i brukowej oraz jedno zamówienie z zakresu utrzymania dróg (naprawy awaryjne na czynnych drogach w ruchu miejskim) . Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu, dysponują sprzętem: min. 1 samochód samowyładowczy o ład. 5-10 t , frezarka do nawierzchni asfaltowych, walec drogowy gładki i wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , rozściełacz masy asfaltowej, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:-dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. wyrażą zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od jej przyjęcia przez zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. Ocena spełnienie warunków będzie sie odbywać poprzez analizę dostarczonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią osoby do wykonania zamówienia. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią sprzęt do wykonania zamówienia. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. Potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom jeżeli wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców , jeżeli wykonawca nie będzie zatrudniał podwykonawcy to załącznikiem będzie oświadczenie o samodzielnym wykonywaniu zamówienia. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego , ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z banku finansującego o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca względnie informacja o zdolności kredytowej wykonawcy. Informacja określająca obroty i wynik finansowy za ostatnie dwa lata a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. Po wykonaniu zamówienia zamawiający będzie żądał gwarancji wyrażonej w formie pisemnej. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na zapytanie o karalność w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 3 - 8 ustawy P.z.p. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.