eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51265

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, do kontaktów: Krzysztof Bąk, ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa, tel. +48 22 6015916, fax +48 22 8456044, e-mail: zamowienia@mswia.gov.pl, www.mswia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Gospodarcze Wydział ds. Zamówień Publicznych, Adam Sokołowski, ul.S. Batorego 5, 02-591 Warszawa, tel. +48 22 6014666. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno Gospodarcze, Wydział ds. Zamówień Publicznych, Kazimierz Lusiński, ul. S. Batorego 5, lok. 766 / wejście do siedziby Zamawiającego od ul. Rakowieckiej 2a przez biuro przepustek za okazaniem przepustki. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod nr tel. 159-16 z biura przepustek. Dokumentację dotyczącą zamówienia publicznego (SIWZ), można odbierać w godz. 10.00 - 12.00, 02-591 Warszawa. Wnioski o przesłanie dokumentacji ( SIWZ ) Wykonawca przekazuje pisemnie. Wnioski przesłane poprzez faks wymagają niezwłocznego pisemnego potwierdzenia, tel. +48 22 6014910, fax +48 22 8456044, (Zamawiający nie przewiduje przesyłania SIWZ faksem), e-mail: Nie dopuszcza się przesyłania SIWZ drogą elektroniczną. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno - Gospodarcze, Wydział ds. Zamówień Publicznych, Kazimierz Lusiński, ul. S. Batorego 5, lok. 766 / wejście do siedziby Zamawiającego od ul. Rakowieckiej 2a przez biuro przepustek za okazaniem przepustki. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod nr tel. 159-16 z biura przepustek, 02-591 Warszawa, tel. +48 22 6015916, nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faksu, e-mail: Nie dopuszcza się przesyłania SIWZ drogą elektroniczną. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Wykonanie systemu zabezpieczeń Centralnego Węzła Internetowo-Intranetowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CWI), 2. Wykonanie bezpiecznych połączeń pomiędzy określonymi w SIWZ lokalizacjami MSWiA, 3. Dostawa elementów rozbudowy posiadanego sprzętu aktywnego sieci LAN. 4. Wykonanie usług związanych z uruchomieniem systemu i serwisem, 5. Wykonanie usług szkoleniowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obiekty Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na terenie Warszawy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia - powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14 dni kalendarzowych;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,- PLN. 2. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % wartości brutto umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia wpływu do MSWiA faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: 5) należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć łącznie: wykonanie systemu zabezpieczeń, dostawę urządzeń, uruchomienie systemu i szkolenie) i wartością co najmniej 700.000,- PLN brutto każda; 6) posiadanie na podstawowym rachunku bankowym Wykonawcy środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,- PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (uPzp). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.III.2.1.1.2, pkt. III.2.1.1.4, pkt.III.2.1.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt. III.2.1.1.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencji ), że dostawy te (podane w wykazie ) zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 27/G-VI/PN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 12:30, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Warszawa, ul. S. Batorego 5, blok F, lok. 771. Wejście do siedziby Zamawiającego przez Biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. W celu wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu 159-16 z biura przepustek.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty opisane w pkt. III.2.1.1. powinien złożyć każdy z Wykonawców, zaś dokumenty, o których mowa w pkt.III.2.1.2. i w pkt. III.2.1.3., powinny potwierdzać spełnianie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.