eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › - fizyczna ochrona wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku, - fizyczna ochrona budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20- m

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2006-10-02

POZYCJA 51186

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Włocławek: - fizyczna ochrona wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku, - fizyczna ochrona budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20, -monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy we Włocławku, do kontaktów: Maria Pekról-Buczkowska, Joanna Olszewska, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, fax 054 4116205, e-mail: so.wloclawek@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): http://www.sowloclawek.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; sądownictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 154 poz. 32415 z 21.06.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 133291,61 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - fizyczna ochrona wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku, - fizyczna ochrona budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: 87-800 Włocławk, ul. Wojska Polskiego 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. fizyczna ochrona osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku 2. fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20 3. monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Ad. 1. A) Fizyczna ochrona osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku polegająca w szczególności na: - zapewnieniu ochrony poprzez obsadzenie obiektu przy ul. Długiej 65 jednym strażnikiem sprawującym służbę w systemie całodobowym, obiektu przy ul Wojska Polskiego 22 trzema strażnikami z czego jeden z nich sprawujący służbę w systemie całodobowym, zaś pozostali dwaj w godzinach 06:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku, oprócz wtorków, we wtorki 7:30 - 16:30 - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów zamawiającego, ­ ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ­ ochronie mienia zamawiającego oraz mienia, za które zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, ­ zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, ­ niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania. ­ obsługa bramkowego wykrywacza metalu ­ wykonywanie doraźnych poleceń Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego ­ zamknięcie budynku sądu oraz bramy wjazdowej po opuszczeniu terenu przez pracowników sądu ­ sprawdzenie pomieszczeń po odejściu sprzątaczek - zamknięcie okien, wygaszenie świateł, zamkniecie drzwi przechodnich ­ załączenie alarmu jeżeli nikt już nie pracuje w pomieszczeniach nich objętych ­ obchód kontrolny obiektu i pozapalanie świateł w wyznaczonych sektorach. ­ wyłączenie alarmu i udostępnienie pomieszczeń w budynku osobom uprawnionym po godzinach urzędowania ­ rejestrowanie w książce służby wejść i wyjść osób uprawnionych po godzinach urzędowania, z podaniem nazwiska osoby, godziny wejścia, wyjścia i kluczy, które osobie udostępnił ­ zwracanie uwagi na nietypowe zachowanie osób przebywających na terenie obiektu po godzinach urzędowania i odpowiedniego reagowania na takie zachowanie ­ dokonywanie skróconego ramowego wpisu wykonywanych czynności w odstępach pełnych godzin w przypadku gdy nie ma zdarzeń nadzwyczajnych i szczegółowego minutowego wpisu dotyczącego zdarzeń nietypowych. ­ powiadamianie Policji w sytuacjach tego wymagających ­ wykonywanie postanowień ogólnych zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą B. Utrzymanie czystości obiektu położonego przy ul. Długiej 65 we Włocławku o łącznej powierzchni użytkowej 811,26 m2 polegające na sprzątaniu pomieszczeń: 1) biurowych - o powierzchni ogółem 509,66 m kw., 2) pomieszczeń pozostałych o powierzchni ogółem 188,19 m kw. (hol, korytarze, klatki schodowe, wiatrołap, pomieszczenie ochrony, sprzątaczek, gospodarcze, biuro podawcze), 3) sanitariatów o powierzchni ogółem 29,66 m kw. i łącznej powierzchni glazury ściennej 93,12 m kw. 4) serwerowni o powierzchni ogółem 18,04m kw., 5) archiwum o powierzchni ogółem 10,7 m kw., 6) sali konferencyjnej o powierzchni ogółem 44,31 m kw., myciu okien, które odbywać się będzie 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. C. Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku o łącznej powierzchni 1.272,9 m kw., polegające na sprzątaniu pomieszczeń i ich elementów wymienionych w poniższych zestawieniach: Pomieszczeniai rodzaj powierzchni - Ilość metrów kwadratowych - Częstotliwość sprzątania Pokoje biurowe - wykładziny - 596,4 - Codziennie Pokoje biurowe, sale rozpraw- płytki - 182,1 - Codziennie Świetlica - płytki - 33,5 - 2 razy w tygodniu Korytarze-płytki - 163,0 - Codziennie Klatki schodowe-płytki - 75,5 - Codziennie Toalety-płytki - 35,4 + 120,0 glazury ściennej - Codziennie Korytarz II piętro-parkiet - 40,0 - Codziennie Pomieszczeniai rodzaj powierzchni - Ilość metrów kwadratowych - Częstotliwość sprzątania Archiwum - płytki - 115,2 - Raz w miesiącu Magazyn gospodarczy - płytki - 6,8 - Raz w miesiącu Biblioteka - 9,1 - Raz w miesiącu Pomieszczenie socjalne - piwnica - płytki - 18,3 - Raz w miesiącu Mycie okien odbywać się będzie 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Do wykonania zamówienia Wykonawca użyje własnych środków i sprzętu. Ad. 2. Fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego we Włocławku, położonych przy ul. Kilińskiego 20 we Włocławku polegająca w szczególności na: - zapewnieniu ochrony poprzez obsadzenie sześcioma strażnikami, z czego jeden z nich sprawujący służbę w systemie całodobowym., zaś pozostałych pięciu w godzinach 06:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku, oprócz wtorków, we wtorki 7:30 - 16:30 - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów zamawiającego, - ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ­ ochronie mienia zamawiającego oraz mienia, za które zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem ­ zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, ­ niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania. ­ obsługa bramkowego wykrywacza metalu ­wykonywanie doraźnych poleceń Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego ­ sprawdzenie pomieszczeń po odejściu sprzątaczek - zamknięcie okien, wygaszenie świateł, zamkniecie drzwi przechodnich ­ załączenie alarmu jeżeli nikt już nie pracuje w pomieszczeniach nich objętych ­ obchód kontrolny obiektu i pozapalanie świateł w wyznaczonych sektorach. ­ wyłączenie alarmu i udostępnienie pomieszczeń w budynku osobom uprawnionym po godzinach urzędowania ­ rejestrowanie w książce służby wejść i wyjść osób uprawnionych po godzinach urzędowania, z podaniem nazwiska osoby, godziny wejścia, wyjścia i kluczy które osobie udostępnił ­ zwracanie uwagi na nietypowe zachowanie osób przebywających na terenie obiektu po godzinach urzędowania i odpowiedniego reagowania na takie zachowanie ­ dokonywanie skróconego ramowego wpisu wykonywanych czynności w odstępach pełnych godzin w przypadku gdy nie ma zdarzeń nadzwyczajnych i szczegółowego minutowego wpisu dotyczącego zdarzeń nietypowych. ­ powiadamianie Policji w sytuacjach tego wymagających ­ wykonywanie postanowień ogólnych zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ­ bieżąca obserwacja terenu na monitorze pokazującym ujęcia z kamer rozmieszczonych na terenie - zamknięcie budynku sądu oraz bramy wjazdowej po opuszczeniu terenu przez pracowników sądu Ad. 3. Monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 polegający w szczególności na: - monitorowaniu lokalnego systemu alarmowego LSA zamontowanego we wszystkich obiektach Sądów, w razie napadu oraz włamania, poprzez: przyjmowanie i rejestrację sygnałów LSA przez cała dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy - drogą radiową oraz telefoniczną. telefonicznym powiadamianiu wyznaczonych przez Zamawiającego osób, służb, serwisu oraz w uzasadnionych przypadkach Policji, w przypadku napadu lub włamania, potwierdzonych przez samochodowe grupy interwencyjne Wykonawcy , które mają obowiązek zjawić się na miejscu zdarzenia w czasie do 15 minut od otrzymania sygnału alarmowego zapewnieniu gotowości do działania nie mniej niż dwóch samochodowych grup interwencyjnych i ich kierowaniu na miejsce zdarzenia w przypadkach wystąpienia alarmu w obiekcie z zadaniami: przerwania działalności przestępczej, podjęcia w miarę możliwości działań celem ujęcia sprawców, fizycznej ochrony obiektu wraz ze strażnikiem pełniącym straż całodobowo do czasu przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz Policji konserwacji urządzeń LSA - podjęciu czynnych działań ochronnych natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie. - kontroli załączeń i wyłączeń systemu - udzielaniu informacji o stanie LSA na życzenie Zamawiającego , a jeśli LSA nie daje gwarancji bezpieczeństwa chronionego obiektu pisemnie zleceniodawcy z własnej inicjatywy. - utrzymaniu w pełnej gotowości LSA poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych przez osoby do tego uprawnione 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 01.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Detektywistyczna Biuro Ochrony Mienia i Osób "PATRONUS", ul. Słodowska 4-4A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322085, fax 054 2324504, e-mail: patronus@w.3w.pl, www.patronus3w.wlp.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 518 502,30 Oferta z najniższą ceną: 518 502,30 / oferta z najwyższą ceną: 518 502,30 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.