To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2006-10-02
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Włocławek: - fizyczna ochrona wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku, - fizyczna ochrona budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20, -monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy we Włocławku, do kontaktów: Maria Pekról-Buczkowska, Joanna Olszewska, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, fax 054 4116205, e-mail: so.wloclawek@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): http://www.sowloclawek.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; sądownictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 154 poz. 32415 z 21.06.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 133291,61 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - fizyczna ochrona wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku, - fizyczna ochrona budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: 87-800 Włocławk, ul. Wojska Polskiego 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. fizyczna ochrona osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku 2. fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego we Włocławku położonych przy ul. Kilińskiego 20 3. monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Ad. 1. A) Fizyczna ochrona osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości budynków Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Długiej 65 oraz ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku polegająca w szczególności na: - zapewnieniu ochrony poprzez obsadzenie obiektu przy ul. Długiej 65 jednym strażnikiem sprawującym służbę w systemie całodobowym, obiektu przy ul Wojska Polskiego 22 trzema strażnikami z czego jeden z nich sprawujący służbę w systemie całodobowym, zaś pozostali dwaj w godzinach 06:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku, oprócz wtorków, we wtorki 7:30 - 16:30 - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów zamawiającego, ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ochronie mienia zamawiającego oraz mienia, za które zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania. obsługa bramkowego wykrywacza metalu wykonywanie doraźnych poleceń Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego zamknięcie budynku sądu oraz bramy wjazdowej po opuszczeniu terenu przez pracowników sądu sprawdzenie pomieszczeń po odejściu sprzątaczek - zamknięcie okien, wygaszenie świateł, zamkniecie drzwi przechodnich załączenie alarmu jeżeli nikt już nie pracuje w pomieszczeniach nich objętych obchód kontrolny obiektu i pozapalanie świateł w wyznaczonych sektorach. wyłączenie alarmu i udostępnienie pomieszczeń w budynku osobom uprawnionym po godzinach urzędowania rejestrowanie w książce służby wejść i wyjść osób uprawnionych po godzinach urzędowania, z podaniem nazwiska osoby, godziny wejścia, wyjścia i kluczy, które osobie udostępnił zwracanie uwagi na nietypowe zachowanie osób przebywających na terenie obiektu po godzinach urzędowania i odpowiedniego reagowania na takie zachowanie dokonywanie skróconego ramowego wpisu wykonywanych czynności w odstępach pełnych godzin w przypadku gdy nie ma zdarzeń nadzwyczajnych i szczegółowego minutowego wpisu dotyczącego zdarzeń nietypowych. powiadamianie Policji w sytuacjach tego wymagających wykonywanie postanowień ogólnych zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą B. Utrzymanie czystości obiektu położonego przy ul. Długiej 65 we Włocławku o łącznej powierzchni użytkowej 811,26 m2 polegające na sprzątaniu pomieszczeń: 1) biurowych - o powierzchni ogółem 509,66 m kw., 2) pomieszczeń pozostałych o powierzchni ogółem 188,19 m kw. (hol, korytarze, klatki schodowe, wiatrołap, pomieszczenie ochrony, sprzątaczek, gospodarcze, biuro podawcze), 3) sanitariatów o powierzchni ogółem 29,66 m kw. i łącznej powierzchni glazury ściennej 93,12 m kw. 4) serwerowni o powierzchni ogółem 18,04m kw., 5) archiwum o powierzchni ogółem 10,7 m kw., 6) sali konferencyjnej o powierzchni ogółem 44,31 m kw., myciu okien, które odbywać się będzie 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. C. Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego we Włocławku, położonych przy ul. Wojska Polskiego 22 we Włocławku o łącznej powierzchni 1.272,9 m kw., polegające na sprzątaniu pomieszczeń i ich elementów wymienionych w poniższych zestawieniach: Pomieszczeniai rodzaj powierzchni - Ilość metrów kwadratowych - Częstotliwość sprzątania Pokoje biurowe - wykładziny - 596,4 - Codziennie Pokoje biurowe, sale rozpraw- płytki - 182,1 - Codziennie Świetlica - płytki - 33,5 - 2 razy w tygodniu Korytarze-płytki - 163,0 - Codziennie Klatki schodowe-płytki - 75,5 - Codziennie Toalety-płytki - 35,4 + 120,0 glazury ściennej - Codziennie Korytarz II piętro-parkiet - 40,0 - Codziennie Pomieszczeniai rodzaj powierzchni - Ilość metrów kwadratowych - Częstotliwość sprzątania Archiwum - płytki - 115,2 - Raz w miesiącu Magazyn gospodarczy - płytki - 6,8 - Raz w miesiącu Biblioteka - 9,1 - Raz w miesiącu Pomieszczenie socjalne - piwnica - płytki - 18,3 - Raz w miesiącu Mycie okien odbywać się będzie 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Do wykonania zamówienia Wykonawca użyje własnych środków i sprzętu. Ad. 2. Fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego we Włocławku, położonych przy ul. Kilińskiego 20 we Włocławku polegająca w szczególności na: - zapewnieniu ochrony poprzez obsadzenie sześcioma strażnikami, z czego jeden z nich sprawujący służbę w systemie całodobowym., zaś pozostałych pięciu w godzinach 06:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku, oprócz wtorków, we wtorki 7:30 - 16:30 - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów zamawiającego, - ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, ochronie mienia zamawiającego oraz mienia, za które zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania. obsługa bramkowego wykrywacza metalu wykonywanie doraźnych poleceń Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego sprawdzenie pomieszczeń po odejściu sprzątaczek - zamknięcie okien, wygaszenie świateł, zamkniecie drzwi przechodnich załączenie alarmu jeżeli nikt już nie pracuje w pomieszczeniach nich objętych obchód kontrolny obiektu i pozapalanie świateł w wyznaczonych sektorach. wyłączenie alarmu i udostępnienie pomieszczeń w budynku osobom uprawnionym po godzinach urzędowania rejestrowanie w książce służby wejść i wyjść osób uprawnionych po godzinach urzędowania, z podaniem nazwiska osoby, godziny wejścia, wyjścia i kluczy które osobie udostępnił zwracanie uwagi na nietypowe zachowanie osób przebywających na terenie obiektu po godzinach urzędowania i odpowiedniego reagowania na takie zachowanie dokonywanie skróconego ramowego wpisu wykonywanych czynności w odstępach pełnych godzin w przypadku gdy nie ma zdarzeń nadzwyczajnych i szczegółowego minutowego wpisu dotyczącego zdarzeń nietypowych. powiadamianie Policji w sytuacjach tego wymagających wykonywanie postanowień ogólnych zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą bieżąca obserwacja terenu na monitorze pokazującym ujęcia z kamer rozmieszczonych na terenie - zamknięcie budynku sądu oraz bramy wjazdowej po opuszczeniu terenu przez pracowników sądu Ad. 3. Monitoring elektroniczny obiektów Sądu Rejonowego we Włocławku i Sądu Okręgowego we Włocławku położonych przy ul. Wojska Polskiego 22, Kilińskiego 20 i Długiej 65 polegający w szczególności na: - monitorowaniu lokalnego systemu alarmowego LSA zamontowanego we wszystkich obiektach Sądów, w razie napadu oraz włamania, poprzez: przyjmowanie i rejestrację sygnałów LSA przez cała dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy - drogą radiową oraz telefoniczną. telefonicznym powiadamianiu wyznaczonych przez Zamawiającego osób, służb, serwisu oraz w uzasadnionych przypadkach Policji, w przypadku napadu lub włamania, potwierdzonych przez samochodowe grupy interwencyjne Wykonawcy , które mają obowiązek zjawić się na miejscu zdarzenia w czasie do 15 minut od otrzymania sygnału alarmowego zapewnieniu gotowości do działania nie mniej niż dwóch samochodowych grup interwencyjnych i ich kierowaniu na miejsce zdarzenia w przypadkach wystąpienia alarmu w obiekcie z zadaniami: przerwania działalności przestępczej, podjęcia w miarę możliwości działań celem ujęcia sprawców, fizycznej ochrony obiektu wraz ze strażnikiem pełniącym straż całodobowo do czasu przybycia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz Policji konserwacji urządzeń LSA - podjęciu czynnych działań ochronnych natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie. - kontroli załączeń i wyłączeń systemu - udzielaniu informacji o stanie LSA na życzenie Zamawiającego , a jeśli LSA nie daje gwarancji bezpieczeństwa chronionego obiektu pisemnie zleceniodawcy z własnej inicjatywy. - utrzymaniu w pełnej gotowości LSA poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych przez osoby do tego uprawnione 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 01.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Detektywistyczna Biuro Ochrony Mienia i Osób "PATRONUS", ul. Słodowska 4-4A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322085, fax 054 2324504, e-mail: patronus@w.3w.pl, www.patronus3w.wlp.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 518 502,30 Oferta z najniższą ceną: 518 502,30 / oferta z najwyższą ceną: 518 502,30 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.