eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Pietrowice ,Mokre Kolonia wraz z ośrodkiem wypoczynkowym oraz budowa oczyszczalni ścieków w ramach Projektu Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Głubczyce: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Pietrowice ,Mokre Kolonia wraz z ośrodkiem wypoczynkowym oraz budowa oczyszczalni ścieków w ramach Projektu : Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony
Numer ogłoszenia: 51170 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce , ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, faks 077 4852416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Pietrowice ,Mokre Kolonia wraz z ośrodkiem wypoczynkowym oraz budowa oczyszczalni ścieków w ramach Projektu : Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Pietrowice , Mokre Kolonia wraz z ośrodkiem wypoczynkowym oraz budowa oczyszczalni ścieków w ramach Projektu : Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony . W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac : 1) Oczyszczalnia ścieków w Pietrowicach wraz z uzbrojeniem towarzyszącym. 2) Pompownia sieciowa ścieków P-1 Pietrowice Cemping wraz z uzbrojeniem towarzyszącym. 3) Pompownia sieciowa ścieków P-2 Mokre Kolonia wraz z uzbrojeniem towarzyszącym. 4) Kanalizacja grawitacyjna 5) Kanalizacja ciśnieniowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto każda Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będacymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będacymi przedmiotem niniejszego zamówienia , którymi Wykonawca bedzie dysponował tj. - kierownika budowy posiadajacącego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów i urbanistów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto każda. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje: - kierownikiem budowy posiadajacym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , wydanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.2.2.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 2. Koszt specyfikacji 1000.00 zł..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Republika Polska 2007-2013 Przekraczamy granice..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.