eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościachŻagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Kostrzyn nad Odrą, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Zielona Góra: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Kostrzyn nad Odrą, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna
Numer ogłoszenia: 511532 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Kostrzyn nad Odrą, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Kostrzyn nad Odrą, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4 ZAMÓWIENIA: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych (usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, wiatrołapów, drzwi wejściowych (szyby + ramy, elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 6. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 7. Zanieczyszczenia typu mokrego. 8. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 9. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 10. Wykonywanie czynności dodatkowych: a)zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b)usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c)bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d)Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e)Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci (puszki, butelki, papiery itp.) zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (pojemniki na piasek, piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Sprzątanie i usuwanie (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu) naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 razy w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 5 ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych OReg WAM Zielona Góra przy Al. Zjednoczenia 104 i Al. Zjednoczenia 106 o łącznej powierzchni 1.162,80 m2. Szczegółowy zakres czynności ujęty jest w załączniku nr do wzoru umowy na część nr 5 przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ (w szczególności w załącznikach do umowy). Kod CPV: 90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania 90910000-9: Usługi sprzątania ulic 90911200-8: Usługi sprzątania budynków 90914000-7: Usługi sprzątania parkingów 90620000-9 Usługi odśnieżania.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:. w części nr 1 - 3.500,00 zł, w części nr 2 - 2.000,00 zł, w części nr 3 - 1.000,00 zł, w części nr 4 - 1.200,00 zł, w części nr 5 - 1.200,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema usługami, w zakresie utrzymania czystości, której wartość każdej (wartość z VAT) wynosi 5.000,00 zł każda. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5)warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się bez względu na liczbę składanych części zamówienia posiadaniem: a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się dokonywania istotnych zmian w stosunku do treści niniejszej umowy z wyjątkiem sytuacji, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2) rzeczywista realizacja umowy na koniec okresu umownego nie przekroczy całości maksymalnego wynagrodzenia określonego w§ 3 ust. 1 umowy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania tych środków. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia (z wyłączeniem § 1 ust 6 i 7) wymagają formy pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.