Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Nisko: Dostawy mleka w proszku, śmietany, twarogu, serów, jogurtu i kefiru - transportem dostawcy i na jego koszt w postaci świadczeń powtarzających się sukcesywnie
Numer ogłoszenia: 51135 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Nisku , Pl. Wolności 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8433400, faks 015 8433401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mleka w proszku, śmietany, twarogu, serów, jogurtu i kefiru - transportem dostawcy i na jego koszt w postaci świadczeń powtarzających się sukcesywnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości przewidywanego szacunkowego zamówienia rocznego wymienione poniżej wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu. Część I - Mleko 1. Mleko w proszku - odtłuszczone (opakowania do 25 kg) - 1 536 kg Realizacja dostaw mleka w proszku odbywać się będzie w godzinach pracy administracji, dwa razy w miesiącu, po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia, miejsce dostawy do uzgodnienia; Areszt Śledczy w Nisku lub Oddział Zewnętrzny w Chmielowie. Część II - Artykuły mleczne 1. Śmietana 18 % (opakowania do 0,5 kg - 1 965 kg 2. Twaróg półtłusty (opakowania do 1,00 kg) - 3 260 kg, 3. Ser topiony (opakowania do 0,10 kg) - 930 kg, 4. Ser twardy żółty: Edamski, Gouda, Podlaski lub równoważne - 1 210 kg, 5. Serek homogenizowany (opakowania do 0,15 kg) - 1 123 kg, 6. Jogurt (opakowania kubek do 0,15 kg) - 1 123 kg, 7. Serek do smarowania pieczywa (opakowania do 0,15 kg) - 90 kg, 8. Serek ziarnisty (opakowania do 0,2 kg) - 164 kg, 9. Kefir (opakowania do 0,25 kg) - 1 480 kg. Realizacja dostaw artykułów mlecznych odbywać się będzie maksymalnie trzy razy w tygodniu, w godzinach pracy administracji, dla każdej jednostki oddzielnie, na wniosek i w ilościach wg zapotrzebowania zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceną spełnienia powyższych warunków będzie określenie oferenta w sposób jednoznaczny jako: spełnia / nie spełnia, poprzez analizę złożonych zaświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest: a) złożenie wraz z ofertą pisemnego oświadczenia zgodnego z artykułem 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. b) złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być przedstawiony w formie oryginału (lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko ul. Plac Wolności 15, tel: 015 843 34 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko ul. Plac Wolności 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko w proszku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko w proszku - odtłuszczone (opakowania do 25 kg) - 1 536 kg Realizacja dostaw mleka w proszku odbywać się będzie w godzinach pracy administracji (8:00-15:00) dwa razy w miesiącu, po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia, miejsce dostawy do uzgodnienia; Areszt Śledczy w Nisku lub Oddział Zewnętrzny w Chmielowie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły mleczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śmietana 18 % (opakowania do 0,5 kg - 1 965 kg 2. Twaróg półtłusty (opakowania do 1,00 kg) - 3 260 kg, 3. Ser topiony (opakowania do 0,10 kg) - 930 kg, 4. Ser twardy żółty: Edamski, Gouda, Podlaski lub równoważne - 1 210 kg, 5. Serek homogenizowany (opakowania do 0,15 kg) - 1 123 kg, 6. Jogurt (opakowania kubek do 0,15 kg) - 1 123 kg, 7. Serek do smarowania pieczywa (opakowania do 0,15 kg) - 90 kg, 8. Serek ziarnisty (opakowania do 0,2 kg) - 164 kg, 9. Kefir (opakowania do 0,25 kg) - 1 480 kg. Realizacja dostaw artykułów mlecznych odbywać się będzie maksymalnie trzy razy w tygodniu, w godzinach pracy administracji (8:00 -14:00), dla każdej jednostki oddzielnie, na wniosek i w ilościach wg zapotrzebowania zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.22.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.55.00.00-8, 15.55.13.00-8, 15.54.50.00-0, 15.55.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Nowosielcu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.