eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka, gm. RygliceCzęść I - Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej; Część II - Wyposażenie dla antresoli sali sportowej; Część III - Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora; Część IV - Wyposażenie dla pomieszczeń szatni; Część V - Wyposażenie dla pomieszczenia toalet.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Ryglice: Dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka, gm. Ryglice: Część I - Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej; Część II - Wyposażenie dla antresoli sali sportowej; Część III - Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora; Część IV - Wyposażenie dla pomieszczeń szatni; Część V - Wyposażenie dla pomieszczenia toalet.
Numer ogłoszenia: 51110 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka, gm. Ryglice: Część I - Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej; Część II - Wyposażenie dla antresoli sali sportowej; Część III - Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora; Część IV - Wyposażenie dla pomieszczeń szatni; Część V - Wyposażenie dla pomieszczenia toalet..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa w Woli Lubeckiej, Wola Lubecka 164, 33-162 Wola Lubecka, tel./fax (14) 654-25-67. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla sali sportowej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wola Lubecka według niżej podanych informacji: CZĘŚĆ I: Wyposażenie dla pomieszczenia sali sportowej: 1. Drabinka gimnastyczna a) ilość drabinek - 7 szt. b) wykonanie materiałowe drabinki - drewno c) kolorystyka drabinki -naturalne drewno d) rodzaj drabinki - drabinka podwójna e) całkowita szerokość drabinki - 1,80 m ( +/- 0,02 m) f) wysokość całkowita drabinki - 3,00 m (+/- 0,02 m) g) wyposażenie kompletnej drabinki -kompletne okucia montażowe zabezpieczone galwanicznie lub ze stali nierdzewnej i komplet elementów mocujących do przegród wewnętrznych budynku 2. Piłkochwyty wewnętrzne a) ilość piłkochwytów - 2 szt. b) wykonanie materiałowe -piłkochwyt wykonany w postaci siatki wykonanej bezwęzłowo z polipropylenu c) wymiar pojedynczego piłkochwytu - wysokość 7,00 m (+/- 0,02 m), długość 12,00 m (+/- 0,02 m) d) kolor piłkochwytu - zielony lub biały e) grubość sznurka siatki piłkochwytu - min. 3,0 mm (+ 1,0 mm) f) wyposażony w obciążenie dolnej krawędzi - min. 200 g/m g) komplet mocowań do przegród wewnętrznych budynku - TAK CZĘŚĆ II: Wyposażenie dla antresoli sali sportowej: 1.Trybuny sportowe widowni a) ilość trybun sportowych widowni - 3 szt. b) ilość rzędów z siedziskami -2 szt. c) długość trybuny - 2,00 m (+ 0,05 m) d) szerokość max trybuny - 2,00 m e) wykonanie materiałowe siedzisk - drewno lakierowane lub sztuczne tworzywo f) wykonanie materiałowe podestów - drewno lub sztuczne tworzywo lub krata ze stali galwanizowanej lub nierdzewnej g) wykonanie materiałowe konstrukcji nośne j- stal ocynkowana malowana proszkowo CZĘŚĆ III: Wyposażenie dla pomieszczenia gabinetu instruktora: 1. Biurko a) ilość biurek -1 szt. b) wymiar blatu - 80 cm (+/- 10 cm) x 140 cm ( +/- 10 cm) c) wykonane materiałowe - materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną d) wyposażenie biurka - szafka z drzwiczkami oraz min. 3 szuflady na prowadnicach rolkowych e) kolorystyka - naturalne kolory drewna 2. Krzesło biurowe z podstawą jezdną a) ilość krzeseł - 1 szt. b) podstawa krzesła -podstawa jezdna wyposażona w kółeczka c) konstrukcją nośna - stalowa lakierowana proszkowo lub z polerowanej stali nierdzewnej d) siedzisko - z regulowaną wysokością e) oparcie- regulacją kąta i wysokości oparcia f) wykończenie (poszycie) siedziska i oparcia- tkanina g) podłokietniki - TAK 3. Krzesło biurowe stacjonarne a) ilość krzeseł -3 szt. b) wykończenie (poszycie) siedziska i oparcia - tkanina c) stelarz krzesła - stalowy lakierowany proszkowo lub z polerowanej stali nierdzewnej 4. Szafa ubraniowa a) ilość szaf ubraniowych -1 szt. b) wysokość- 2,00 - 2,20 m c) szerokość- 1,50 - 1,80 m d) głębokość- min. 0,60 m (+ 0,10 m) e) wykonane materiałowe - materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną f) kolorystyka - naturalne kolory drewna g) przestrzeń dla okryć wierzchnich -wyposażona w poprzeczkę na wieszaki h) rodzaj drzwi szafy - uchylne lub przesuwne CZĘŚĆ IV: Wyposażenie dla pomieszczeń szatni: 1. Regały szatniowe a) ilość regałów szatniowych - 2 szt. b) długość pojedynczego regału - 3,0 m (+/- 0,02 m) c) wysokość pojedynczego regału- 1,50 - 1,70 m d) głębokość pojedynczego regału- 0,50 - 0,60 m e) wykonane materiałowe -materiały drewnopodobne wykończone okleiną drewnopodobną f) kolorystyka - naturalne kolory drewna lub kolorystyka pasteli - z wyłączeniem koloru czarnego g) wyposażenie kompletnego regału - szafki o wym. wys. 50 cm (+/- 5,0 cm) x szer. 30 cm (+ 2,0 cm) zamykane drzwiczkami wyposażonymi w zamek z kluczem h) wyposażenie każdej szafki regału - zamek w drzwiach szafki + oddzielny komplet kluczy (3 szt.) indywidualny dla każdego zamka 2. Ławeczki szatniowe a) ilość ławeczek szatniowych - 4 szt. b) długość pojedynczej ławeczki - 2,0 m (+/- 0,02 m) c) materiał siedziska - drewno lakierowane d) materiał konstrukcji nośnej - drewno lakierowane lub stal ocynkowana malowana proszkowo CZĘŚĆ V: Wyposażenie dla pomieszczenia toalet: 1. Pojemnik (wieszak) na papier toaletowy w rolkach a) ilość pojemników (wieszaków) na papier toaletowy w rolkach - 5szt. b) przeznaczenie - do papieru toaletowego w rolkach c) miejsce montażu - przeznaczony do montażu naściennego d) wykonanie materiałowe - stal nierdzewna e) wyposażenie w system mocowania - kompletne mocowanie do przegrody wewnętrznej budynku 2. Suszarka do rąk a) ilość suszarek do rąk - 5szt. b) materiał obudowy suszarki - stal nierdzewna c) zasilanie elektryczne - 230V 50Hz d) rodzaj mocowania - mocowanie naścienne e) wyposażenie - kabel zasilania elektrycznego zakończony wtyczką do gniazdka ściennego 230V 50Hz f) wyposażenie w system mocowania - kompletne mocowanie do przegrody wewnętrznej budynku. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: specyfikacji elementów wyposażenia i zakresu dostaw (zał. nr 4 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ) i pomocniczo w wykazie cen (zał. nr 7 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 42.96.82.00 - Maszyny wydające artykuły toaletowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ,2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), 2) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Sekretariat pok. 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.