eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sprzedaż energii elektrycznej do Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział w Toruniu i Oddział we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Bydgoszcz: Sprzedaż energii elektrycznej do Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział w Toruniu i Oddział we Włocławku
Numer ogłoszenia: 51088 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 36 69 390, faks 0-52 36 69 356.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/bydgosz/index_PLK_HTML.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej do Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział w Toruniu i Oddział we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do budynków oddziałów Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy. Część I - Toruń, ul. Mickiewicza 10/16: 148 000 kWh energii elektrycznej przy mocy umownej 60 kW, stanowiących szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 24 miesięcy, grupa taryfowa C21. Część II - Włocławek, ul. Piekarska 16A: 62 000 kWh energii elektrycznej przy mocy umownej 22 kW, stanowiących szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 24 miesięcy, grupa taryfowa C11.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentacji wskazanej w rozdziale VI SIWZ: Oświadczeń (Załącznik nr 4 i Załącznik nr 6)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie przedłożonego z ofertą Oświadczenia (Załącznik nr 4) wymienionego w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie przedłożonego z ofertą Oświadczenia (Załącznik nr 4) wymienionego w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie przedłożonego z ofertą Oświadczenia (Załącznik nr 4) wymienionego w rozdziale VI SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie przedłożonego z ofertą Oświadczenia (Załącznik nr 4) wymienionego w rozdziale VI SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) o posiadaniu zawartej umowy generalnej z właściwym dla zamawiającego operatorem systemu dystrybucyjnego działającym: Część I: na terenie miasta Torunia Część II: na terenie miasta Włocławka 2. Oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ) o treści: W przypadku konieczności dokonania zmiany dotychczasowego sprzedawcy energii elektrycznej zobowiązujemy się do dopełnienia w imieniu zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na zamawiającego w tym zakresie obowiązujące przepisy (m.in. złożenia operatorowi systemu dystrybucyjnego właściwemu dla zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej). Wykonanie tego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy, tj.: Wykonawcy składający ofertę na część I zamówienia wpisują: w terminie do dnia 01.03.2013 r. dla lokalizacji w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 10/16. Wykonawcy składający ofertę na część II zamówienia wpisują: w terminie do dnia 01.03.2013 r. dla lokalizacji we Włocławku, przy ul. Piekarskiej 16A. Dokonamy wszystkich wymaganych obowiązującymi przepisami uzgodnień z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. Obowiązek złożenia oświadczenia nie zachodzi w sytuacji, gdy nie następuje zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. 3.Poza dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt. 1- 4 SIWZ, oferta musi zawierać formularz oferty zawierający dane podane we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 1) oraz formularz cenowy (Załącznik nr 2) załączony do niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/bydgosz/49_PLK_HTML.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny ul. Konarskiego 1-3, 85 - 066 Bydgoszcz, pok. 137.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny ul. Konarskiego 1-3, 85 - 066 Bydgoszcz, pok. 132.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej do budynku w Toruniu, ul. Mickiewicza 10/16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toruń, ul. Mickiewicza 10/16: 148 000 kWh energii elektrycznej przy mocy umownej 60 kW, stanowiących szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 24 miesięcy, grupa taryfowa C21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej do budynku we Włocławku, ul. Piekarska 16A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włocławek, ul. Piekarska 16A: 62 000 kWh energii elektrycznej przy mocy umownej 22 kW, stanowiących szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 24 miesięcy, grupa taryfowa C11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.