eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Skarbu Państwa/Województwa Podkarpackiego oraz za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, w związku z faktem, iż zostały objęte decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji drogowej, przeciwpowodziowej, znak sprawy OA-XVI.272.10.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Rzeszów: Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Skarbu Państwa/Województwa Podkarpackiego oraz za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, w związku z faktem, iż zostały objęte decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji drogowej, przeciwpowodziowej, znak sprawy OA-XVI.272.10.2015
Numer ogłoszenia: 51088 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Skarbu Państwa/Województwa Podkarpackiego oraz za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, w związku z faktem, iż zostały objęte decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji drogowej, przeciwpowodziowej, znak sprawy OA-XVI.272.10.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny 39 działek oraz wyceny na 2 działkach szkód i zmniejszenia wartości nieruchomości z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 687 z późn. zm.), ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (j. t. Dz. U. z 2010 r. Nr 143, poz. 963 ze zm.), postępowań administracyjnych mających na celu ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości, które stały się własnością Skarbu Państwa/Województwa Podkarpackiego oraz za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, w związku z faktem, iż zostały objęte nw. decyzjami o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przeciwpowodziowej pn.: 1.Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 875 Mielec-Leżajsk na odc. od km 23+261,40 do km 23+768,37 wraz z obiektem mostowym na rzece Świerczówka w km 23+556,75 i przebudową urządzeń infrastruktury technicznej -obr. Świerczów, gm. Kolbuszowa 107/5. 2.Budowa drogi wojewódzkiej - połączenie ulicy Przemysłowej z ulicą Podkarpacką wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi -obręb 212 Staroniwa-Rzeszów 2372/4. 3.Budowa autostrady A-4 na odcinku węzeł Rzeszów Zachodni (przecięcie z S-19) - węzeł Rzeszów Centralny (przecięcie z DK-9) km 570+300,00 - 574+313,44 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi -obr. Rogoźnica, gm. Głogów Młp. 848/11, 848/14, 848/13. 4.Rozbudowa drogi krajowej Nr 19 klasy GP od granicy miasta do skrzyżowania z Al. Wyzwolenia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, instalacjami i urządzeniami budowlanymi w km 470+946,27 - 473+904,77 w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa ulicy Lubelskiej -obr. 216 Rzeszów - Staromieście 893/4. 5.Budowa I etapu drogi ekspresowej S-19 na odcinku Stobierna - węzeł autostrady A-4 Rzeszów Wschodni km 460+141,48 - km 467+030,04, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi -obr. w Stobiernej, gm. Trzebownisko 3204/1, 3205/1 (wycena szkód i zmniejszenia wartości nieruchomości z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości). 6.Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 872 Łoniów - Baranów Sandomierski - Nisko polegająca na budowie ścieżki rowerowej od km 24+077,50 do km 24 + 762,30. -obr. Huta Komorowska gm. Majdan Królewski 441 , 440/2 , 439/2, 438/2, 437/2, 435/7, 435/9 , 435/11, 435/13, 434/2, 433/2, 357/2. 7.Budowa skrzyżowania Trasy Podskarpowej i ul. Chopina (droga krajowa nr 77A) w Stalowej Woli -obr. 3 Stalowa Wola 3120/5 8.Budowa prawego wału Wisłoki w km 26+533 - 28+639 wraz z obiektami związanymi z nim funkcjonalnie oraz obiektami towarzyszącymi w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie przed powodzią osiedla Rzochów - budowa nowego prawego wału rzeki Wisłoki w km 26+533 - 28+639 na terenie miasta Mielca i gminy Przecław -obr. 7 Rzochów, gm. Mielec 840/3, 1242/1, 920/1, 918/1, 870/1, 848/4, 865/1, 869/1, 922/1, 834/1, 835/1 -obr. 68 Rzemień, gm. Przecław 272/3, 1631/3, 340/1, 290/2, 306/1, 384/1, 273/3 , 337/1, 337/3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku. Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do wniosku wg wzoru - informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie (w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu) maksymalnie jednej usługi związanej z wykonaniem operatów szacunkowych - w ramach umowy przekraczającej wartość 126 747,00 zł netto. Przy czym niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia nie może być związane z zawinionym poważnym naruszeniem obowiązków zawodowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości -załącznik nr 6 do wniosku wg. wzoru

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jak w III.3.2);
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Część B należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zał. nr 7 do wniosku). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Część B (zał. nr 7.1, 7.2, 7.3 itd.). Powyższych zasad powinien przestrzegać także Wykonawca, który udzielił pełnomocnictwa celem jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zał. nr 8 do wniosku)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1.W razie niemożności wykonania w terminie zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin wykonania zlecenia może być przedłużony na wniosek Wykonawcy, który w sposób wiarygodny udokumentuje fakt zaistniałej przeszkody. Nowy termin wykonania ustala się aneksem do zlecenia. 2.W przypadku zmiany stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.rzeszow.uw.gov.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/ b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows/Linux spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Internet Explorer w wersji 6.0 lub 7.0 albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub 3.0, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet. Zamawiający zaleca zapoznanie się z regulaminem korzystania z platformy licytacyjnej umieszczonym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia: 18.450,00 PLN. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. 8. Niezwłocznie po zakończeniu licytacji Zamawiający, za pośrednictwem platformy licytacyjnej, poinformuje zwycięzcę o przyjęciu jego oferty. 9. Minimalna wysokość postąpienia 100.00 PLN.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 60 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok. nr 205 (II p.). Termin dot. także wniosków składanych drogą pocztową.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne postanowienia umowy zawarte są w części A, dostępnej na stronie bip.rzeszow.uw.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne (Profil nabywcy)

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek (zgodny ze wzorem stanowiącym zał. B do ogłoszenia zamieszczonego na stronie BIP Zamawiającego) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego (II piętro, p. 205), oraz opisane: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Skarbu Państwa/Województwa Podkarpackiego oraz za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, w związku z faktem, iż zostały objęte decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji drogowej, przeciwpowodziowej, znak sprawy OA-XVI.272.10.2015. We wniosku Wykonawca zobowiązany jest przekazać numer faksu oraz adres e-mail, na które będę kierowane zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach technicznych: Joanna Kruczek - starszy specjalista w Wydziale Nieruchomości, pok. nr 341, tel. (17) 867 13 41, w godz. od 8:00 do 15:00. W sprawach formalno - prawnych: Krzysztof Mędrygał - Kierownik Oddziału w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, tel. 17 867 12 26, w godz. od 8:00 do 15:00., Kazimiera Pajda - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 207 tel. (17) 867 12 07, w godz. od 8:00 do 15:00, Piotr Galas - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno -Administracyjnym, tel. 17 867 12 08, w godz. od 8:00 do 15:00. e-mail do kontaktów z Zamawiającym: zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.