To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Wędrzyn i Skwierzyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 770542-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 957 556 236
faks: 957 556 222
e-mail: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
www: www.45wog.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Wędrzyn i Skwierzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 65/2020/LOG
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem z i do magazynów mundurowych 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach: Wędrzyn i Skwierzyna. W skład kompleksowych usług pralniczych wchodzą: • usługi pralnicze wodne, • usługi pralnicze chemiczne, • usługi maglownicze i prasowalnicze • dezynfekcja. W procesie prania i dezynfekcji nie mogą być stosowane środki zawierając związki chlorowe, a stosowane środki piorące i dezynfekujące muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty lub inne dokumenty dopuszczające do ich stosowania podczas prania. Wyprane przedmioty powinny być zapakowane przez Wykonawcę w taki sposób, aby podczas transportu i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu, zagnieceniu lub zniszczeniu i zgodnie z wykazem sposobu składania, pakowania i układania przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych w zakładach pralniczych. Zamawiający w trakcie każdorazowego przyjmowania wypranego asortymentu dokona oceny jakościowej wykonanej usługi. Za wyprany przedmiot uważa się przedmiot mundurowy, który jest w szczególności: • czysty, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania chemicznego lub wodnego; • o świeżym zapachu, bez zapachów obcych; • wyprany z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny; • środki pralnicze nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; • z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; • wykrochmalony (dotyczy pościeli); • wyprasowany; • złożony i pogrupowany wg uzgodnień z Zamawiającym; • z naprawionymi uszkodzeniami i uzupełniony o brakujące elementy (np. guziki). 2. Przewidywana ilość kilogramów prania oraz par obuwia do dezynfekcji: Ilości podstawowe: 1 Pranie wodne 20 000 kg 2 Pranie chemiczne 10 000 kg 3 Dezynfekcja obuwia 50 par Ilości w opcji: 1 Pranie wodne 6 000 kg 2 Pranie chemiczne 4 000 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się , że czynności polegające na realizacji usług pralniczych wodnych, chemicznych, maglowniczych i prasowalniczych oraz dezynfekcyjne objętych wraz z transportem prania objętych niniejszą umową w trakcie realizacji zamówienia jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Forma zatrudnionych osób nie może ulec zmianie. Postanowienia obowiązują także podwykonawców. 4. Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy zawierającą imię i nazwisko, datą zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę. Wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego rozdziału.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 98.31.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 143803.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Pralniczych "JKM"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 41
Kod pocztowy: 62-041
Miejscowość: Puszczykowo
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 141388.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 177489.00
Waluta: pln
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.