eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › "Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania"Budowa 2 gospodarczych obiektów budowlanych (magazyno - paśników) na cele gospodarki leśnej w Leśnictwach Habkowce i Jaworzec w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 510224692-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Nadleśnictwo Cisna: "Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania: "Budowa 2 gospodarczych obiektów budowlanych (magazyno - paśników) na cele gospodarki leśnej w Leśnictwach Habkowce i Jaworzec w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje że, przedmiot niniejszego zamówienia będzie współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. numer projektu POIS.02.04.00-00-0027/18.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603499-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Cisna, Krajowy numer identyfikacyjny 37001467900000, ul. Cisna 87A, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4686301, 668036997, e-mail cisna@krosno.lasy.gov.pl, faks 134 686 435.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_cisna/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania: "Budowa 2 gospodarczych obiektów budowlanych (magazyno - paśników) na cele gospodarki leśnej w Leśnictwach Habkowce i Jaworzec w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.31.2019.Ł.M.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, które zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Projekt budowlany zał. 8 do SIWZ) zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą "Budowa 2 gospodarczych obiektów budowlanych (magazyno - paśników) na cele gospodarki leśnej w Leśnictwach Habkowce i Jaworzec w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" na warunkach określonych w Umowie, zgodnie z obowiązującym Prawem, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej, zachowaniem najwyższej staranności zawodowej. W ramach Zadania Wykonawca robót budowlanych wykona roboty budowlane polegające na: budowie 2 gospodarczych obiektów budowlanych (magazyno - paśników) na cele gospodarki leśnej w Leśnictwach Habkowce i Jaworzec w ramach realizacji projektu - "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". Gospodarcze obiekty budowlane (magazyno -paśniki) zaprojektowano jako konstrukcję drewnianą z dwuspadowym dachem wykonanym z drewnianej więźby pokrytej deskami na zakład. Rzut każdego obiektu zaprojektowano jako prostokąt o wymiarach zewnętrznych 6,90x2,80m. Obie budowle zostaną posadowione na betonowych stopach fundamentowych zagłębionych poniżej strefy przemarzania 1,20m p.p.t. Konstrukcję zaprojektowano z krawędziaków z drewna gatunków iglastych klasy C24. W obiektach nie przewidziano żadnych przyłączy ani instalacji. Zakres robót dla całej inwestycji obejmuje: Roboty pomiarowe, Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Roboty związane z betonowaniem, Roboty ciesielskie, Roboty dekarskie. 2. W kompetencji Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie dopilnowanie prawidłowości wykonania wyżej opisanych prac. 3. Świadczenie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego będzie polegało w szczególności na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad wyżej opisanymi robotami budowlanymi. 4. Adres inwestycji : - pierwszy gospodarczy obiekt budowlany (magazyno - paśnik) zlokalizowany będzie na działce ewid. nr 8, obręb Habkowce, gmina Cisna; - drugi gospodarczy obiekt budowlany (magazyno - paśnik) zlokalizowany będzie na działce ewid. nr 98, obręb Jaworzec , gmina Cisna; 5. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Główny przedmiot zamówienia: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 6. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy, w szczególności: a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów określonych w art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz przepisów wykonawczych; b) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, lub podwykonawców zgłoszonych w trybie określonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych; c) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego; d) przekazania placu budowy z udziałem Zamawiającego, organizacji i dokonywania czynności odbiorczych (odbiory końcowe, odbiory gwarancyjne oraz odbiór pogwarancyjny), zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz dokumentacji technicznej; e) zapewnienie stałej kontroli rzeczowej i jakościowej materiałów budowlanych; f) zapewnienie kontroli prawidłowości wykonania robót przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; g) rozliczanie nadzorowanego zakresu robót, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych: kosztorysu powykonawczego (dla danego zadania) przedłożonych przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji; h) dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku, których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, i) nadzór w okresie trwania rękojmi ( 5lat ) i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, która wynosić będzie maksymalnie 5 lat od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag; j) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym; k) uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniąca nadzór autorski, wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej; l) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty uzupełniające; m) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy (jeżeli jest wymagany) i dokonywania w nim wpisów przez kierownika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót; n) obowiązkowo minimum jeden pobyt w tygodniu na placu budowy, w okresie wykonywania robót budowlanych. W sytuacji zaoferowania większej ilości pobytów w tygodniu na placu budowy w złożonej ofercie ilość pobytów musi być zgodna z deklaracją. Inspektor musi być obecny na terenie budowy przez okres niezbędny do skutecznego nadzoru realizowanych robót; o) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz pogwarancyjnym; potwierdzeniem wykonania przez Inspektora Nadzoru ww. zobowiązań są protokoły przeglądów oraz protokół końcowy z przeglądu w okresie gwarancji, do którego przeprowadzenia Zamawiający zobowiązany jest najpóźniej na dwa miesiące przed upływem okresu gwarancji, stwierdzający brak wad i usterek lub protokół z usunięcia wad i usterek stwierdzonych podczas tego przeglądu, p) realizacja Przedmiotu Umowy przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, jeżeli Wykonawca za tą/ osobę o otrzymał punkty w kryterium "Kwalifikacje i doświadczenie osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia". O planowanej zmianie osób lub dodatkowych osobach, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 7. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. a) w przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; b) brak informacji w formularzu oferty ws. zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę; c) w przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie; d) zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób zaangażowanych w realizację zamówienia; e) zobowiązuje się Wykonawcę do zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w pkt. lit. d w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia; f) jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; g) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy; h) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, o którym mowa w pkt. lit. f zachodzą podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; i) wymagania, o których mowa w pkt. g - h mają zastosowanie wobec dalszych podwykonawców; j) szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie podwykonawstwa, w tym wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, zostały zawarte w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ - Umowa. 8. Stosownie do wymogu wynikającego z przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający stawia warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, osoby, która będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i która faktycznie będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia publicznego. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców. 9. W treści dokumentów dotyczących niniejszego postępowania (np. SIWZ, wzór umowy), wymóg, o którym mowa w pkt 8 powyżej jest określany, jako "Obowiązek zatrudnienia". 10. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy Wykonawców i podwykonawców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i którzy samodzielnie będą realizowali usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy również Wykonawców i podwykonawców będących wspólnikami spółek cywilnych, którzy samodzielnie będą realizowali usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy także Wykonawców i podwykonawców będących spółkami prawa handlowego, u których czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywali osobiście ich: wspólnicy, partnerzy, udziałowcy czy akcjonariusze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2439.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "EKO-SAN" Nadzory i Usługi Budowlane Waldemar Czubaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bełdno 75
Kod pocztowy: 32-731
Miejscowość: Żegocina
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.