eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont i modernizacja części obserwacyjno-diagnostycznej Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni w WZLP w Olsztynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 510212037-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie: Remont i modernizacja części obserwacyjno-diagnostycznej Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni w WZLP w Olsztynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588697-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 29548400000000, ul. Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 6785353, 6785300, e-mail wzlp@wzlp.pl , faks 896 785 300.
Adres strony internetowej (url): www.wzlp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja części obserwacyjno-diagnostycznej Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni w WZLP w Olsztynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3321.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-instalacyjnych i dostawa wyposażenia na potrzeby planowanego remontu i modernizacji części obserwacyjno-diagnostycznej Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego (II piętro budynku 4 piętrowego - do dwuskrzydłowych drzwi p.poż. patrząc od Alei Sybiraków) łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 obręb 25" na podstawie wielobranżowego projektu: "przebudowy Oddziału II i III Ogólnopsychiatrycznego w budynku głównym oraz części piwnic budynku terapeutyczno-administracyjnego na szatnie personelu w WZLP w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 35 działka nr 2 i 4 obręb 25" opracowanego przez architekta Zdzisława Lepszego oraz prawomocne Pozwolenie na Budowę z dnia 27.12.2019 (Decyzja nr II - 618/2019) 1.1. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku szpitala, przy czynnych sąsiednich oddziałach. Należy przewidzieć konieczność realizacji niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy, szczególnie dotyczy to robót związanych z ingerencją w czynne funkcje i instalacje szpitalne. 1.2. Miejsca prowadzenia robót należy zabezpieczyć przed przedostawaniem się do części czynnych szpitala kurzu, gruzu i brudu. Transport gruzu i materiałów ma się odbywać głównie boczną klatką schodową (z dostępem do rampy wyładowczej) - w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wyk. dźwigu szpitalnego (po jego odpowiednim zabezpieczeniu) oraz głównej klatki schodowej do transportu materiałów budowlanych. Każdorazowe wyk. głównej klatki schodowej i dźwigu szpitalnego do transportu materiałów budowlanych musi być uzgodnione z Zamawiającym lub osobami przez niego wyznaczonymi . Po każdej zmianie roboczej miejsca wykonywania robót klatkę schodową należy zostawić w stanie czystym. 1.3. Woda i energia elektryczna dla potrzeb budowy - odpłatnie w miejscu wykonywania robót. Punkty poboru energii elektrycznej i innych mediów należy ustalić ze służbami technicznymi szpitala. 1.4. Istnieje możliwość ustawienia na czas realizacji robót wyciągu WBT na zewnątrz budynku dla potrzeb transportu materiałów w uzgodnieniu ze służbami technicznymi szpitala. 1.5. Komunikacja, ruch pieszy głównie bocznymi klatkami schodowymi. 1.6. Wywóz gruzu i nieczystości sukcesywnie, kontener (brak możliwości wydzielenia miejsca na długotrwałe składowanie). Zakaz stosowania zsypu na gruz. 1.7. Wykonanie pomiarów wymaganych przepisami w pomieszczeniach objętych robotami i instalacji tam funkcjonujących obciąża Wykonawcę. Przypadki włączeń do instalacji i urządzeń użytkowanych przez Szpital obejmują również obowiązek skonfigurowania tych instalacji i urządzeń, wraz z demontażem i utylizacją czujek izotopowych p.poż., ROP-ów oraz ich wydeklarowaniem z funkcjonującego systemu SSP (centrala alarmowa SSP "Telsap"). 1.8. Wykonywanie wszelkich ingerencji w funkcjonujące systemy sygnalizacji pożaru (SSP - centralki Telsap i Schrack) musi się odbywać w porozumieniu i współpracy z firma aktualnie konserwującą omawiane systemy SSP w WZLP (Mazon-Serwis Sp. z o.o. z Bartąga k. Olsztyna tel. 89 541 11 14 lub 501 007 448) 1.9. Stolarka ppoż. ma być wykonana w profilu jednolitym w klasie EI 60 oraz EI 30 w podziałach i kolorystyce zgodnych z projektem. 1.10 Wyposażenie sal chorych takie jak łóżka pacjentów i szafki przyłóżkowe jak również specjalistyczne wyposażenie gabinetu zabiegowego (defibrylator, EKG, lampa do wkłuć, szafy lekowe, krzesło do pobrań, leżanka medyczna, itp.) zapewnia Zamawiający. Wyposażenie meblowe pomieszczenia nr 5 (gabinet Ordynatora) zapewnia Zamawiający. 1.11 Zamawiający dołożył należytej staranności, aby niezbędne wyposażenie do remontowanych powierzchni nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do wyposażenia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). 2. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 2 do SIWZ (Dokumentacja projektowa - Projekt budowlany, Przedmiary robót, opis, pozwolenie na budowę). 3. Odpowiedzi udzielone w poprzednich postępowaniach (nr ZP.3321.05.2020, ZP.3321.06.2020, ZP.3321.10.2020) można traktować jako wiążące z niniejszym aktualnym ogłoszeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45200000-9, 45310000-3, 45315600-4, 45311100-1, 45312100-8, 45312200-9, 45312000-7, 45330000-9, 45331230-7, 45331210-1, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1) Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2) Przez prace podobne Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. 3) Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: a) prac o charakterze ogólnobudowlanym, b) prac instalacyjnych (branża sanitarna i branża elektroinstalacyjna). 4) Zamówienia dotyczące robót wskazanych w punkcie 3 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy. Istotne postanowienia umowy na roboty - jak dla zamówienia podstawowego. 5) Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w pkt 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 709000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tech-Bud Olsztyn Sp. z o. o.
Email wykonawcy: techbud.olsztyn@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Warmińska 4/4
Kod pocztowy: 10-545
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 709000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 709000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 853807.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zakres powierzenia podwykonawstwa: instalacja SAP, CCTV, SSWiN, klimatyzacja.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.