eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH ORAZ JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W GORLICACH PROWADZONYCH W RAMACH ZADANIA "POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU - MODUŁ 3 - SP NR 3 W GORLICACH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510171719-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Miasto Gorlice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH ORAZ JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W GORLICACH PROWADZONYCH W RAMACH ZADANIA "POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU - MODUŁ 3 - SP NR 3 W GORLICACH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561457-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gorlice, Krajowy numer identyfikacyjny 49189320400000, ul. ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 551 252, e-mail zampub@um.gorlice.net.pl, faks 183 551 212.
Adres strony internetowej (url): www.gorlice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH ORAZ JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W GORLICACH PROWADZONYCH W RAMACH ZADANIA "POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU - MODUŁ 3 - SP NR 3 W GORLICACH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-III.271.2.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń kuchennych oraz jadalni (Kuchnia, Magazynek, Przedsionek z wyjściem na zewnątrz, Jadalnia 1, Jadalnia 2, Przedsionek) w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Wyszyńskiego 16 w Gorlicach, zakres których obejmuje: a) wymianę posadzki z kamienia sztucznego na posadzkę z płytek, b) wymianę posadzki z tworzyw sztucznych na nowe PCW, c) wymianę drzwi, d) wymianę termy elektrycznej, e) wymianę opraw oświetleniowych, f) malowanie farbami emulsyjnymi oraz olejnymi ścian, g) malowanie farbami emulsyjnymi sufitów, h) wymianę sufitu podwieszonego, i) wymianę okienek podawczych, j) montaż rolet do okienek podawczych, k) wymianę części instalacji elektrycznej, l) wymianę balustrady (kuchnia), m) montaż sufitu podwieszanego, n) obudowę pionów kanalizacyjnych płytami g-k. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Opis przedmiotu zamówienia SP3 - Posiłek w szkole i w domu - Moduł 3 - SP nr 3 w Gorlicach - załącznik nr 1 do umowy, 2) SST roboty malarskie - załącznik nr 2 do umowy, 3) ST Okładziny z płytek ściennych ceramicznych szkliwionych - załącznik nr 3 do umowy, 4) SST Instalacje elektryczne - załącznik nr 4 do umowy, 5) SST Posadzki z PCV - załącznik nr 5 do umowy, 6) SST Posadzki - załącznik nr 6 do umowy, 7) SST Stolarka - załącznik nr 7 do umowy, 8) SST Instalacja Wodociągowa i Kanalizacyjna - załącznik nr 8 do umowy, 9) Przedmiar robót - Remont pomieszczeń kuchni i jadalni SP3 w Gorlicach - załącznik nr 9 do umowy - przy czym przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie stanowi podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45432100-5, 45432112-2, 45332400-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51184.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "WIMAL" Usługi Remontowo - Budowlane, Krzysztof Więcek
Email wykonawcy: krzys47@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 24/19
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62510.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62618.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.