eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510171488-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Jednostka Wojskowa 2286: REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572764-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Jednostka Wojskowa 2286, Krajowy numer identyfikacyjny 53096904400000, ul. skr. poczt. 307 307, 45-076 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4523701 w. 050, e-mail jw2286@opole.home.pl, faks 077 4523701 w. 800.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH, ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie okładzin schodów i podestów zewnętrznych, odnowieniu klatek schodowych w obiekcie nr 13 i ciągu komunikacyjnego w budynku nr 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu w art. 22 § 1 Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzyresortowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON. 2017.18). Inwestor nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. Zadanie NR 1: REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH 1.Roboty rozbiórkowe okładzin i podłoży betonowych- 32,50 m3 2.Demontaż balustrad stalowych- 101 cięć 3.Wykonanie okładzin kamiennych schodów i podestów- 60,77 m2 4.Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej- 52,25 m 5.Roboty ziemne- 7,24 m3 6.Chodniki z kostki betonowej wraz z krawężnikami i palisadą- 78,20 m2 Zadanie NR 2: ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7 1.Roboty rozbiórkowe okładzin i podłoży betonowych- 6,31 m3 2.Wykonanie okładzin z płytek gres schodów i posadzek- 278,43 m2 3.Roboty malarskie- 835,64 m2 4.Roboty tynkarskie - tynki mozaikowe- 254,70 m2 5.Wymiana opraw świetlówkowych- 18 szt 6.Wymiana grzejników wraz z rurami przyłącznymi- 6 szt Szczegółowy zakres prac został opisany w Części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1i 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: REMONT OKŁADZINY SCHODÓW I PODESTÓW ZEWNĘTRZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169796.26
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma remontowo - budowlana Batorex s.c.
Email wykonawcy: biuro@batorex.pl
Adres pocztowy: ul.Broniewskiego 6
Kod pocztowy: 42-160
Miejscowość: Krzepice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169796.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169796.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169796.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ODNOWIENIE KLATEK SCHODOWYCH W OBIEKCIE NR 13 I CIĄGU KOMUNIKACYJNEGO W BUDYNKU NR 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123380.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND
Email wykonawcy: kwandopole@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Działkowa 38
Kod pocztowy: 46-053
Miejscowość: Niwki
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123380.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123380.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129948.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.