eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510171217-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji: Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566484-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, Krajowy numer identyfikacyjny 14027840000000, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (+48 22) 101-4600, e-mail zp@aotm.gov.pl, faks 22 3767801.
Adres strony internetowej (url): http://bipold.aotm.gov.pl/index.php/zamowienia-publiczne/910-zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2020/6883-04-2020-zm
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bipold.aotm.gov.pl/index.php/zamowienia-publiczne/910-zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2020/6883-04-2020-zm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowosć prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji - przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis warunków świadczenia usługi oraz zakres określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem, dalej: OPZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji I - polegające na możliwości zlecania dodatkowych podobnych usług nie objętych zamówieniem podstawowym (za które to czynności sprzątania będzie wypłacane poza comiesięczną zryczałtowaną kwotą za zamówienie podstawowe - określona kwota za zlecone i wykonane konkretne ilości sztuk lub m2 - zgodnie z cenami przedstawionymi w ofercie, na podstawie dodatkowych pozycji na fakturze VAT). 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji II - (polegające na powtórzeniu tożsamych usług co zamówienie podstawowe), w tym celu może przedłużyć okres obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 12 miesięcy albo do momentu wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Decyzja o zwiększeniu zamówienia lub/i wydłużeniu trwania umowy o kolejne maksymalnie 12 miesięcy podjęta zostanie przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. Skorzystanie z prawa opcji (zarówno opcji nr I jak i nr II) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Jakkolwiek na potrzeby niniejszego postępowania wartość zamówienia oraz wartość oferty ma zostać kalkulowana w oparciu o sumę cen w ilościach podstawowych (minimalnych) oraz wartości maksymalnych zamówień opcjonalnych, to wynagrodzenie wypłacane przez Zamawiającego w ramach zamówienia odpowiadać będzie równowartości rzeczywiście świadczonych usług. Ceny jednostokowe (miesięczny ryczałt) wpłacane w ramach prawa opcji II będą takie same jak w zamówieniu podstawowym - określone na podstawie formularza ofertowego. Ceny jednostokowe wpłacane w ramach prawa opcji I będą określone na podstawie formularza ofertowego - będą obowiązywać w całym okresie trwania umowy. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919000-2, 90911300-9, 90900000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 622364.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jan Bloch prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Jan Bloch Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe VIVA-AQUA
Email wykonawcy: biuro@vivaaqua.pl
Adres pocztowy: ul. Leśniewska nr 3
Kod pocztowy: 03-582
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 466509.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 416099.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1183377.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.