Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510170027-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Nadleśnictwo Skrwilno: "Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (IV tura)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Skrwilno, Krajowy numer identyfikacyjny 91050786100000,
ul. ul. Leśna
5,
87-510
Skrwilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 700 032, e-mail
skrwilno@torun.lasy.gov.pl, faks
542 700 032.
Adres strony internetowej (url): http://www.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Naprawy, przeglądy i dostawa części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder (IV tura)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.5.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1: ,,Naprawa i serwis maszyn leśnych" Część nr 2: ,,Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych". Wykonawca przystąpił do negocjacji na część zamówienia nr 2). 2) Część zamówienia nr 2 ,,Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych" obejmuje dostawę części zamiennych do maszyn leśnych typu harwester i forwarder będących na wyposażeniu Nadleśnictwa Skrwilno. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych do maszyn typu: Harwester Ponsse Ergo 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Forwarder Ponsse Elk 6W rok produkcji 2014 - szt. 1 Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane na podstawie złożonego przez przedstawiciela Zamawiającego zamówienia. Zamówienia zgłaszane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania wsparcia technicznego, polegającego np. na konsultacjach telefonicznych w zakresie rodzaju części zamiennych niezbędnych do naprawy. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie wartości części zamiennych użytych do naprawy z uwzględnieniem zaoferowanego przez Wykonawcę narzutu. W celu weryfikacji stosowanego narzutu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamówione do maszyn Zamawiającego. Orientacyjna wartość materiałów eksploatacyjnych i części wraz z kosztami przesyłki wynosi 129 500 zł netto (kwota umowna zostanie zaktualizowana proporcjonalnie do wynegocjowanego narzutu). Zamawiający podaje szacunkową wartość zamawianych części zamiennych w celu dokonania kalkulacji cenowej przez Wykonawcę (w terminie do 12 miesięcy od daty popisania umowy dla dwóch maszyn łącznie lub realizacji kwoty umowy). Dostawy zależeć będą od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna wartość zakupionych części, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wyłącznie nowych - oryginalnych części producenta lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości i wolne od wad. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego dostawę zamienników części, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta maszyny. Dostawa (przesyłka) części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych odbywa się staraniem Wykonawcy. Koszty przesyłki ponosi Zamawiający, koszty nie mogą być wyższe niż ujęte w cenniku firmy przewozowej. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać materiały eksploatacyjne w następujących szacunkowych ilościach: - olej silnikowy - 200 litrów (wymiana co 500 mtg), - olej hydrauliczny - 600 litrów, - olej przekładniowy GL-5 - 400 litrów (wymiana co 1000 mtg), - smar - 100 kg. Strony dopuszczają możliwość dokonywania napraw z wykorzystaniem części zakupionych bezpośrednio przez Zamawiającego - w szczególności w sytuacjach, gdy Zamawiający będzie miał możliwość ich nabycia w cenach niższych od oferowanych przez Wykonawcę. W celu pilnego usuwania drobnych awarii Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania przez Wykonawcę punktu sprzedaży (sklep, salon itp.) w którym będzie możliwy zakup ogólnodostępnych części typu: węże, przewody, adaptery, uszczelki, filtry, złączki, zaślepki itp., z zastrzeżeniem, że ww. punkt sprzedaży nie może być zlokalizowany w odległości większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego (poruszając się drogą publiczną). W powyższej sytuacji, Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru części zamiennych własnym staraniem, co skutkuje brakiem możliwości doliczenia do ww. części narzutu przez Wykonawcę. Jeżeli ww. punkt sprzedaży nie będzie dysponował niezbędnymi do naprawy częściami, wówczas Wykonawca zgodnie z zamówieniem zobowiązany będzie dostarczyć własnym staraniem brakujące części w terminie zadeklarowanym w trakcie negocjacji. Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów wysyłki za dostawę części zamiennych w wysokości poniesionych przez Wykonawcę kosztów wysyłki. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując w przedmiocie zamówienia nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego w faktycznie dostarczonych ilościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia części zamiennych max. w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Czas dostarczenia części zamiennych stanowi przedmiot negocjacji. Przedłużenie terminu dostawy może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w przypadku braku dostępności części - zapasów magazynowych) termin jej dostawy na wniosek Wykonawcy będzie uzgodniony z Zamawiającym, warunkiem przedłużenia terminu dostawy jest przedstawienie Zamawiającemu dokonania zamówienia części zamiennych z określeniem terminu dostawy oraz potwierdzeniem wpłaty zaliczki przez Wykonawcę, jeśli jest wymagana przez Sprzedającego). Z każdej dostawy na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50530000-9
Dodatkowe kody CPV: 16820000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ,,Naprawa i serwis maszyn leśnych" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca PONSERWIS Wojciech Kowalczyk nie przystąpił do negocjacji w odniesieniu do części zamówienia nr 1 ,,Naprawa i serwis maszyn leśnych". Z uwagi na to, że brak porozumienia między Wykonawcą a Zamawiającym nie jest przesłanką unieważnienia postępowania, Zamawiający zakończył prowadzoną procedurę poprzez odstąpienie od negocjacji. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do maszyn leśnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170940.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PONSERWIS Wojciech Kowalczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195920.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SKRWILNO
więcej: przetargi SKRWILNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.