To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-08
Ogłoszenie nr 510169958-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Powiat Zawierciański : Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatu Zawierciańskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568942-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Powiat Zawierciański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zawierciańskiego ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie w imieniu i na rzecz którego działa jako Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 15 ust 2 - 4 ustawy Pzp: Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zawierciański , Krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000,
ul. ul. Sienkiewicza
34,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 450 71 00, e-mail
sod@zawiercie.powiat.pl, faks
326 721 971.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatu Zawierciańskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.261-0015/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wchodzących w zakres odnowy oznakowania poziomego na drogach powiatowych i drogach wojewódzkich o nawierzchni bitumicznej, znajdujących się na obszarze Powiatu Zawierciańskiego. 2. Szczegółowy zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają również Przedmiar robót oraz Projekt umowy, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 3. Odnowieniu oznakowania podlegają znaki drogowe poziome tj. znaki podłużne i poprzeczne, strzałki, znaki uzupełniające w postaci linii segregacyjnych ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, przejść dla pieszych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem miejsc określonych na nawierzchni w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez Powiat Zawierciański. 4. Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien uwzględnić aktualne wytyczne Zarządu Dróg Wojewódzkich zawarte w Wytycznych Technicznych Oznakowania Poziomego, a także Załącznika Nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003 r. Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych poziomych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311). 5. Szczegółowy zakres robót zawiera Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ. Rzeczowy zakres robót określony został szacunkowo. Rzeczywisty zakres poszczególnych asortymentów robót może ulec zmianie. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe roszczenie z tytułu np. zmniejszenia liczby zakresu poszczególnych asortymentów robót przewidzianych do realizacji. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane roboty obliczone będzie na podstawie oferowanych cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i rzeczywistego zakresu robót, przy czym łącznie nie może ono przekroczyć kwoty określonej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 6. Wymagany okres gwarancji dla malowania grubowarstwowego na drogach wojewódzkich i powiatowych wynosi 36 miesięcy, natomiast dla malowania cienkowarstwowego: na drogach wojewódzkich- 24 miesiące, na drogach powiatowych- 12 miesięcy. 7. Przyjmuje się, że grubość malowania cienkowarstwowego na drogach wojewódzkich i powiatowych wynosi od 0,3mm do 0,8mm. Dla malowania grubowarstwowego przyjmuje się, że minimalna grubość warstwy wynosi 3,0mm na drogach wojewódzkich i 1,5mm na drogach powiatowych. 8. W przypadku konieczności usunięcia starego oznakowania poziomego należy je wykonać metodą jak najmniej uszkadzającą nawierzchnię, zgodnie z zaleceniami Wytycznych Technicznych Oznakowania Poziomego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od Wykonawcy przedłożenia projektu z badania parametrów, jakimi powinno cechować się oznakowanie poziome wg powołanych wyżej wytycznych i rozporządzenia (m.in. barwa oznakowania, luminacja, szorstkość). 9. Roboty będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami zgłaszanymi przez Zamawiającego. 10. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Zamawiającego robót najpóźniej w ciągu 7 dni od otrzymania zlecenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zlecenia tj. min. 2 dni - max 7 dni od otrzymania zlecenia. Czas przystąpienia do realizacji zlecenia stanowił będzie pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. 11. Nazwa materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych, zgodnych z powołanymi wyżej wytycznymi, ustawami i rozporządzeniem. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z powołanymi wyżej dokumentami. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę tj. osób które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Na wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę, co szczegółowo zostało określone w Załączniku nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. 13. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 14. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu Zamawiający zastosował tzw. PROCEDURĘ ODWRÓCONĄ: zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp to znaczy, że Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
391711.99
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DROGPOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221038.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.