eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 510169315-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

Zarząd Lokali Miejskich: Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572205-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 628 70 00, e-mail j.gasiorek@zlm.lodz.pl, zlm@zlm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.254.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie: opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkalne, w podziale na 5 (pięć) części - zgodnie z poniższymi tabelami: Część 1 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości Lp. Adres nieruchomości Nr Kubatura w m3 Położenie budynku front, oficyna prawa, lewa, poprzeczna Funkcja budynku (mieszkalna/ użytkowa/ domek jednorodzinny Ilość Lokali "M" i "U" RON Uwagi 1 Przewodnia 20 732 front mieszkalna M-4 5 aktualizacja 2 Gdyńska 16 287 front domek jednorodzinny M-1 2 3 Ketlinga 25 12469 front mieszkalna M-40 + U-2 15 4 Ketlinga 27 8150 front mieszkalna M-28 + 1-U 15 5 Kilińskiego 136 5560 lewa oficyna, 2 lewa oficyna, poprzeczna, prawa oficyna mieszkalno/ użytkowa M-17 + U-4 14 6 Kilińskiego 136A 7014 front, lewa oficyna, 2 lewa oficyna mieszkalno/ użytkowa M-21 + U-2 14 7 Jesionowa 4 1516,00 front mieszkalna M-8 2 Część 2 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości Lp. Adres nieruchomości Nr Kubatura w m3 Położenie budynku front, oficyna prawa, lewa, poprzeczna Funkcja budynku (mieszkalna/ użytkowa/ domek jednorodzinny Ilość Lokali "M" i "U" RON Uwagi 1 Różyckiego 21 771,31 front mieszkalna M-2 6 aktualizacja 2 Pienista 11C 1833,11 front mieszkalna M-6 10 3 Przędzalniana 112 1445 front mieszkalna M-7 14 aktualizacja 4 Tuwima 67 5059 front mieszkalno/ użytkowa M-21 + U-2 14 aktualizacja 5 Żubrowej 18 773 front mieszkalna M-1 10 6 Podgórze 10 600 front mieszkalna M-1 15 7 Mazowieckiego 4/6 28679 front mieszkalna M-119 + U-1 15 Część 3 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości Lp. Adres nieruchomości Nr Kubatura w m3 Położenie budynku front, oficyna prawa, lewa, poprzeczna Funkcja budynku (mieszkalna/ użytkowa/ domek jednorodzinny Ilość Lokali "M" i "U" RON Uwagi 1 Suwalska 13 7311,48 front, lewa oficyna mieszkalno-użytkowa 37-M + 3-U 4 2 Kamińskiego 22 1709,55 front mieszkalna 19-M 13 aktualizacja 3 Skalna 30/32 6500 front mieszkalno-użytkowa 15-M + 15-U 15 aktualizacja 4 Nawrot 87 3968,12 front, oficyna mieszkalno-użytkowa 11-M +1-G 14 aktualizacja 5 Grabowa 13 10838 front, oficyna mieszkalno-użytkowa 43-M+2-U 4 6 Zarzewska 11 3414,05 front mieszkalno-użytkowa 18-M+1-U 4 7 Zarzewska 11 1957,67 lewa oficyna mieszkalno-użytkowa 9-M+1-U 4 8 Wodna 15 11581,09 oficyny - 3 szt. mieszkalno-użytkowa 53-M+90-K 14 aktualizacja Część 4 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości Lp. Adres nieruchomości Nr Kubatura w m3 Położenie budynku front, oficyna prawa, lewa, poprzeczna Funkcja budynku (mieszkalna/ użytkowa/ domek jednorodzinny Ilość Lokali "M" i "U" RON Uwagi 1 Wólczańska 220 11363 front, lewa i prawa oficyna mieszkalna 21-M 12 2 Abramowskiego 1 /Sienkiewicza 104 13878 front mieszkalna 38-M 12 3 Nawrot 58 3122 front, oficyna mieszkalno-użytkowa 16-M +2-U 12 4 Orla 11 9468 front, prawa oficyna mieszkalna 22-M 12 5 Al. Politechniki 30 2263 I i II lewa oficyna mieszkalna 11-M 6 Część 5 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości Lp. Adres nieruchomości Nr Kubatura w m3 Położenie budynku front, oficyna prawa, lewa, poprzeczna Funkcja budynku (mieszkalna/ użytkowa/ domek jednorodzinny Ilość Lokali "M" i "U" RON Uwagi 1 Doroty 6/8 3487,49 front - 2 budynki mieszkalna 10-M 6 2 Różyckiego 3 8807 front, oficyna mieszkalna 19-M 6 3 Cieszyńska 1 5214,78 lewa oficyna mieszkalna 37-M 6 4 Dygasińskiego 6 11093 front mieszkalna 53-M 6 5 Piękna 25 912 front mieszkalna 5-M 6 6 Piaseczna 16 1791 front mieszkalna 13-M 6 7 1 Maja 5 14595,38 front, lewa i prawa oficyna, oficyna mieszkalna 28-M 9 aktualizacja Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do: o uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali , wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, o prywatyzacji nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40218.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORI Tomasz Jaroszewicz Kopczany 6 16-315 Lipsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17343.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17343.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69618.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42723.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORI Tomasz Jaroszewicz Kopczany 6 16-315 Lipsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19003.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19003.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69618.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48437.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORI Tomasz Jaroszewicz Kopczany 6 16-315 Lipsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28044.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28044.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87822.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45306.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORI Tomasz Jaroszewicz Kopczany 6 16-315 Lipsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21525.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21525.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Inwentaryzacje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48802.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ORI Tomasz Jaroszewicz Kopczany 6 16-315 Lipsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23923.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23923.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84378.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.