eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 510168739-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

Zarząd Dróg Miejskich: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569540-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 43226446300010, ul. ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 884 090, e-mail dorota.mieczkowska@zdm.pulawy.pl, faks 818 884 847.
Adres strony internetowej (url): www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM.421.15.2020.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace konserwacyjne urządzeń oświetlenia ulicznego (objęte ryczałtem miesięcznym), które obejmują następujący zakres: 1. oględziny kontrolne urządzeń oświetleniowych w porze świecenia, 2. oględziny (ocena stanu technicznego urządzeń oświetlenia ulicznego), 3. okresowe przeglądy techniczne, 4. przeglądy tablic oświetleniowych, aparatury łączeniowej i sterowniczej, 5. próby eksploatacyjne, 6. malowanie i konserwacja metalowych (nieocynkowanych) konstrukcji latarni, zewnętrznych elementów szafek oświetleniowych oraz wolnostojących złącz kablowych, 7. prace związane ze sterowaniem oświetlenia ulicznego - ustawianie stref czasowych, synchronizacja (fotokomórka, zegar itp.) 8. wymiana źródeł światła, 9. zabezpieczenia wnęk słupowych w przypadku braku drzwiczek/osłon, 10. prostowanie pochylonych słupów 11. naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów sterowania, 12. zabezpieczanie uszkodzonych, w wyniku kolizji lub awarii, urządzeń instalacji oświetleniowej przed porażeniem prądem wraz z należytym oznakowaniem terenu, 13. naprawa lub wymiana elementów wchodzących w skład opraw oświetleniowych, słupowych tabliczek bezpiecznikowych (dławików, kondensatorów, bezpieczników, itd.), 14. wymiana uszkodzonych/niesprawnych przewodów w słupach oświetleniowych, 15. lokalizacja usterek oraz powstałych uszkodzeń, 16. bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia, 17. usuwanie z urządzeń oświetlenia drogowego elementów nie związanych z funkcjonowaniem oświetlenia (stare druty owinięte na słupach, ulotki itp.) 18. przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe (w porozumieniu ze Zleceniodawcą oraz właścicielem lub zarządcą drogi/terenu); 19. bieżącego odbierania reklamacji i sprawnego usuwania zgłaszanych usterek. Bieżąca konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego obejmuje: a) prowadzenie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy oraz bezzwłocznego reagowania na zgłaszane nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń oświetlenia drogowego w celu ich usunięcia. b) prowadzenie dokumentacji technicznej eksploatowanych urządzeń oraz dziennika operacyjnego, do którego będą zapisywane planowane czynności eksploatacyjne (na podstawie opracowanego i uzgodnionego harmonogramu) oraz realizacja przeglądów, oględzin, napraw uszkodzeń oraz sposób wykonywania bieżącej konserwacji wraz z użytymi materiałami, a także wszystkie wezwania wystosowane przez przedstawicieli Zamawiającego i mieszkańców (przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie w dzienniku, w okresach miesięcznych, potwierdzenia wykonywania czynności z zakresu konserwacji), c) współpracę z Zamawiającym przy uzgadnianiu zmian (przebudowy, bądź rozbudowy) istniejącej sieci oświetleniowej lub projektów nowego oświetlenia, d) dokonywanie wspólnie z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego, odbiorów technicznych urządzeń nowo wybudowanych, po remoncie lub modernizacji a także dopuszczania innych podmiotów do prac na instalacji oświetleniowej związanych z jej przebudową lub rozbudową, e) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania innych prac, wykraczających poza zakres będący przedmiotem umowy, f) niezwłoczne zgłaszanie przypadków dewastacji, kradzieży oraz uszkodzeń urządzeń oświetlenia ulicznego Zamawiającemu, Policji oraz Straży Miejskiej, g) zaopatrzenie się w niezbędne urządzenia związane z oznakowaniem terenu podczas prowadzenia prac a także uzgodnienia z innymi zarządcami dróg formy zabezpieczenia prac wykonywanych w ciągach dróg przez nich zarządzanych, h) zabezpieczenia części i materiałów niezbędnych do prowadzenia prac z zakresu konserwacji. i) zapewnienie gotowości do niezwłocznego usuwania uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia drogowego (rozpoczęcie prac sprawdzających/ zabezpieczających/naprawczych w terminie nie dłuższym niż 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 488527.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energo - Inwest Jacek Mielczarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębe 5G
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 413385.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 413385.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572305.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.