eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej budynek Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-05

Ogłoszenie nr 510168617-N-2020 z dnia 05-09-2020 r.

Gmina Dąbrowa Biskupia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej budynek Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie. Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564850-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Biskupia, Krajowy numer identyfikacyjny 92350731000000, ul. Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3512170, e-mail przetargi@dabrowabiskupia.pl, faks 52 5065420.
Adres strony internetowej (url): https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej budynek Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ORG.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. : Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej budynek Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) docieplenie ścian zewnętrznych , 2) docieplenie stropodachu w części dwukondygnacyjnej oraz dachu styropapą , 3) docieplenie stropu pomiędzy pow. ogrzewaną a nie ogrzewaną wełna mineralną w miejscach dostępnych od wewnątrz, 4) wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, 5) wymiana okien drewnianych i PCV na nowe, 6) wymiana drzwi stalowych i PCV na nowe, 7) wymiana parapetów zewnętrznych 8) wymiana kotła - źródła ogrzewania budynku wraz z robotami towarzyszącymi opisanymi w projekcie. 2. Budynek obecnie jest zasilany z własnej kotłowni. Źródłem grzewczym jest kocioł olejowy. Zakres robót obejmuje wymianę dotychczasowego kotła grzewczego na wysokosprawny kocioł grzewczy z paleniskiem olejowo - gazowym o mocy powyżej 100 kW. 3. Kolorystyka elewacji budynku - Zamawiający ostatecznie zaakceptował kolorystykę elewacji budynku w szarościach , jak pokazano na rysunkach nr K1, K2, K3 stanowiących załącznik do projektu. 4. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ : projekt budowlany , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STWiOR , przedmiar robót . 5. Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością oraz z wiedzą techniczną zgodnie projektem budowlanym , obwiązującymi normami i przepisami oraz zgodnie z wymaganiami STWiOR. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261000-4, 45261900-3, 45261910-6, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-1, 45421132-8, 45262690-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 486984.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIDEM BUDOWNICTWO Joanna Tarnecka
Email wykonawcy: fidem@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Licealna 2/16
Kod pocztowy: 87-610
Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 532361.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 532361.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 571950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.