To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-04
Ogłoszenie nr 510167878-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.
Urząd Miejski w Sulęcinie: Przebudowa części budynku użyteczności publicznej - Świetlicy w Żubrowie na Klub Senior +
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565769-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000,
ul. ul. Lipowa
18,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 553 601, e-mail
umig@sulecin.pl, faks
957 552 122.
Adres strony internetowej (url): https://bip.sulecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku użyteczności publicznej - Świetlicy w Żubrowie na Klub Senior +
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZiG.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty budowlane dotyczące przebudowy istniejących pomieszczeń na parterze budynku świetlicy wiejskiej w Żubrowie na potrzeby Klubu Senior +, w tym wykonanie: - przejścia pomiędzy pomieszczeniami i w celu uzyskania pomieszczenia do dziennego pobytu - osadzenie belki stalowej wraz z wykuciem bruzd poziomych do osadzenia belek i ich obrobieniem zaprawą cementową; - zamurowanie otworu na drzwi o wymiarach 200 x 100 cm w ścianie nośnej; - rozebranie ścian nośnych pod osadzonymi belkami; - rozebranie ścianki działowej w łazience; - wymiana posadzek z wykładziny PCV rulonowej wraz z wykonaniem przygotowania powierzchni pod posadzkę oraz wymianą oblistwowania; - wymiana posadzek z płyt terakotowych; - wymiana okładzin ściennych w łazience; - wymiana tynków wewnętrznych; - wykonanie ścianek działowych gr. 12 cm z bloczków gazobetonowych; - wymiana posadzki cementowej 178,43; - wykonanie podejść do urządzeń sanitarnych z PCV łączone na uszczelkę wargową; - roboty malarskie - malowanie ścian farbami emulsyjnymi; - wymiana urządzeń sanitarnych - dwa ustępy, dwie umywalki; - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych 4 szt.; - montaż baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, wymiana zlewozmywaka wraz z podejściem wodociągowym i kanalizacyjnym, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z montażem urządzeń instalacyjnych; - wymiana ustępu, umywalki wraz z podejściami i bateriami; - wymiana opraw oświetleniowych - plafoniery przykręcane, zwykłe - łącznie 39 szt.; - wymiana opraw oświetleniowych w łazienkach - 3 szt. - bryzgoszczelne; - wymiana stolarki okiennej oraz drzwi do wiatrołapu (2 komplety); - wywóz i utylizacja gruzu; - wymiana tablicy rozdzielczej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SIWZ tj. projekt budowlany pełno branżowy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy - jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiar pełni tylko pomocniczą funkcje zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego). Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1. Umowa 2. Projekt budowlany pełno branżowy 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4. Formularz oferty 5. Niniejsza SIWZ 6. Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208983.84
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany KAMAR M. Kałuża Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226823.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.