To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-04
Ogłoszenie nr 510167674-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.
Urząd Miejski w Wołowie: Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560953-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Wołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Rynek
34,
56-100
Wołów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 319 13 05, e-mail
sekretariat@wolow.pl, faks
71 319 13 03.
Adres strony internetowej (url): bip.wolow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2020 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01 września do 31 grudnia 2020 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. 2. Miejsca realizacji dostaw: a) Przedszkole nr 1 "Chatka Puchatka", ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów, b) Przedszkole nr 2 "Słoneczko", ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów, c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów, d) Szkoła Podstawowa im. "Kornela Makuszyńskiego", Stary Wołów 56, 56-100 Wołów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań (części): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich, Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż, Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych, Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, Zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i wędlin, Zadanie nr 6: Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, Zadanie nr 7: Sukcesywne dostawy jaj kurzych, Zadanie nr 8: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych, Zadanie nr 9: Sukcesywne dostawy wody.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV: 15600000-4, 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2, 15240000-2, 15300000-1, 03200000-3, 15331000-7, 15100000-9, 15810000-9, 01242000-5, 15300000-1, 15221000-3, 41110000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W dniu 10.07.2020 r. Burmistrz Gminy Wołów wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2020 roku" zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2020 r. do godz. 13:00 dla zadania nr 1 wpłynęły dwie oferty: 1. S.C. DAMAR II B.D. Kułaga, ul. Malczycka 1, Środa Śląska 2. FHU MAGNUM Niedbała Andrzej, ul. Słowiańska 7, 59-300 Lubin Zamawiający stwierdził, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą. W Formularzu cenowym, w pozycji nr 19 Zamawiający wpisał w nazwie, opisie i gramaturze: Śmietana 15% kubek, w opakowaniu plastikowym z wieczkiem, zawartość tłuszczu 15%, 400 g. W trakcie badania i oceny złożonych przez wykonawców ofert, po analizie dokumentów Wykonawców oraz wymagań SIWZ, Zamawiający stwierdził błąd opisu przedmiotu zamówienia polegający na wprowadzeniu opisu dla produktu nie występującego na rynku, który spełniłby wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Zgodnie z art. 7 ustawy Pzp, Zamawiający zobowiązany jest do zachowania uczciwej konkurencji, a zasady te w zaistniałej sytuacji zostały w sposób istotny naruszone. Niewyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. W czasie przeznaczonym na składanie zapytań dla przedmiotowego postępowania do Zamawiającego nie wpłynęły żadne pytania. Na tym etapie postępowania niemożliwie jest również poprawienie w SIWZ wadliwego zapisu, natomiast Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7) Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7136.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8995.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34308.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37082.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79553.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU MAGNUM Andrzej Niedbała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73163.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19690.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Krzydlinka s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22790.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4675.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3272.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61898.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58481.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Świadczenie usług pocztowych.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.